- 05 нау. 2024 04:03
- 155
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама
Түсінік хат
Мектепке дейінгі жас балалардың қабілеттілігін, бейімділігін және сондай - ақ тілінің дамуына өте оңтайлы кезең. Мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған іс - әрекеттерін ұйымдастыру балалар шығармашылығын және білім алудың жаңа қабілеттері мен дағдыларды үйренуге жағдай жасаумен қатар, баланың өмірде өзінің тиісті орнын табуға көмектеседі, өзін - өзі көрсете білуге ықпал жасайды.
Бауырсақ ертегісі
Ертегі кейіпкерлері арқылы мазмұнымен таныстыру. Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру.
Көңіл - күйлерін терең түсініп аяушылық сезімге қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Бұл бауырсақ кішкентай қу
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерді таңдау, рөлдерге бөлу.
Фланелеграф арқылы – қызығушылықтарын, қиялдарын, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру. Мазмұндау мен тіл байлықтарын дамыту.
Кейіпкерлердің жан - дүниесін түсіне отырып, рөлдерге бөлініп ертегіні сахналай білулері
Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін
Ертегінің атын атау Бауырсақ, кейіпкерлерді атап таныстыру. Ертегіні айта бастау, фланелеграфқа кейіпкерлер суреттерін жабыстыра отырып түсіндіру.
Бірінші кейіпкерлерін атап тақтаға шығару ата, әже, қоян, түлкі, аю, қасқыр. Балалар сөздерді анық, ашық, бар эмоциямен айтқызу.
Кейіпкерлер атрибуттары арқылы іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл – күйлерін білдіре отырып, сезіндіріп көрсету.
Бауырсақ ертегісінің қойылымы
Ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып, сахналау. Кейіпкерлер атрибуттары арқылы арқылы іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл - күйлерін білдіре отырып, сезіндіріп көрсету.
Рөлдерін дұрыс орындауын қадағалау. Қиялдарын, эстетикалық талғамдарын, техникалық дағдыларын қалыптастыру.
Кейіпкерлердің жан - дүниесін түсіне білуге, оны ашып көрсете білкге тәрбиелеу.
Шалқан ертегісі
Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру. Мимикалық, дидактикалық ойын арқылы эмоциялы шығармашылықтарын дамыту.
Көңіл - күйлерін терең түсінуге аяушылық сезімге, қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Ертегінің атын атау Шалқан, кейіакерлерді атап таныстыру - ата, әже, немересі, ит, мысық және тышқан. Ертегіні мазмұндау фланелеграфқа кейіпкерлер суреттерін жабыстыра отырып түсіндіру.
Ата мен әжемде қонақта болғанда
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерін таңдау, рөлдерін бөлу, мейірімді тату - тәтті дос болуға тәрбиелеу.
Фланелеграф арқылы сөздердің дұрыс, анық, ашық айтылуын қадағалау, қимыл - қозғалыстарын көрсете білуін дамыту.
Осындай үлкен Шалқан
Ертегіні қайталай отырып таңдаған балаларға кейіпкерлердің сөздерін айтып үйрету. Бір - бірлеріне қиын жағдайда көмектесіп, ренжітпеуге тәрбиелеу.
Шалқан ертегісін сахналау
Кейіпкерлер атрибудтары арқылы – іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл - күйлерін білдіре отырып, сезімдерді көрсете білу, рөлдердің дұрыс орындалуын қадағалау.
Қиялдарын эстетикалық талғамдарын техникалық дағдыларын қалыптастыру.
Үш аю ертегісі
Ертегі кейіпкерлер арқылы мазмұнымен таныстыру. Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру. Көңіл - күйлерін терең түсінуге, аяушылық сезімі қамқоршы болуға үйрету.
Қане досым, сөзге қосыл
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерін таңдау, рөлдерін бөлу фланелеграф арқылы қызығушылықтарын, қиялдарын, эстетикалық талғамдарын қалыптастыруы. Мазмұндаулары мен тілдерін дамыту. Мейірімді, тату - тәтті, дос болуға үйрету.
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама жүктеу
Түсінік хат
Мектепке дейінгі жас балалардың қабілеттілігін, бейімділігін және сондай - ақ тілінің дамуына өте оңтайлы кезең. Мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған іс - әрекеттерін ұйымдастыру балалар шығармашылығын және білім алудың жаңа қабілеттері мен дағдыларды үйренуге жағдай жасаумен қатар, баланың өмірде өзінің тиісті орнын табуға көмектеседі, өзін - өзі көрсете білуге ықпал жасайды.
Бауырсақ ертегісі
Ертегі кейіпкерлері арқылы мазмұнымен таныстыру. Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру.
Көңіл - күйлерін терең түсініп аяушылық сезімге қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Бұл бауырсақ кішкентай қу
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерді таңдау, рөлдерге бөлу.
Фланелеграф арқылы – қызығушылықтарын, қиялдарын, эстетикалық талғамдарын қалыптастыру. Мазмұндау мен тіл байлықтарын дамыту.
Кейіпкерлердің жан - дүниесін түсіне отырып, рөлдерге бөлініп ертегіні сахналай білулері
Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін
Ертегінің атын атау Бауырсақ, кейіпкерлерді атап таныстыру. Ертегіні айта бастау, фланелеграфқа кейіпкерлер суреттерін жабыстыра отырып түсіндіру.
Бірінші кейіпкерлерін атап тақтаға шығару ата, әже, қоян, түлкі, аю, қасқыр. Балалар сөздерді анық, ашық, бар эмоциямен айтқызу.
Кейіпкерлер атрибуттары арқылы іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл – күйлерін білдіре отырып, сезіндіріп көрсету.
Бауырсақ ертегісінің қойылымы
Ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып, сахналау. Кейіпкерлер атрибуттары арқылы арқылы іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл - күйлерін білдіре отырып, сезіндіріп көрсету.
Рөлдерін дұрыс орындауын қадағалау. Қиялдарын, эстетикалық талғамдарын, техникалық дағдыларын қалыптастыру.
Кейіпкерлердің жан - дүниесін түсіне білуге, оны ашып көрсете білкге тәрбиелеу.
Шалқан ертегісі
Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру. Мимикалық, дидактикалық ойын арқылы эмоциялы шығармашылықтарын дамыту.
Көңіл - күйлерін терең түсінуге аяушылық сезімге, қамқоршы болуға тәрбиелеу.
Ертегінің атын атау Шалқан, кейіакерлерді атап таныстыру - ата, әже, немересі, ит, мысық және тышқан. Ертегіні мазмұндау фланелеграфқа кейіпкерлер суреттерін жабыстыра отырып түсіндіру.
Ата мен әжемде қонақта болғанда
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерін таңдау, рөлдерін бөлу, мейірімді тату - тәтті дос болуға тәрбиелеу.
Фланелеграф арқылы сөздердің дұрыс, анық, ашық айтылуын қадағалау, қимыл - қозғалыстарын көрсете білуін дамыту.
Осындай үлкен Шалқан
Ертегіні қайталай отырып таңдаған балаларға кейіпкерлердің сөздерін айтып үйрету. Бір - бірлеріне қиын жағдайда көмектесіп, ренжітпеуге тәрбиелеу.
Шалқан ертегісін сахналау
Кейіпкерлер атрибудтары арқылы – іс - әрекеттерін, әсерлі көңіл - күйлерін білдіре отырып, сезімдерді көрсете білу, рөлдердің дұрыс орындалуын қадағалау.
Қиялдарын эстетикалық талғамдарын техникалық дағдыларын қалыптастыру.
Үш аю ертегісі
Ертегі кейіпкерлер арқылы мазмұнымен таныстыру. Сұрақ - жауап арқылы ертегіні терең түсіндіру. Көңіл - күйлерін терең түсінуге, аяушылық сезімі қамқоршы болуға үйрету.
Қане досым, сөзге қосыл
Ертегіні қайталай отырып, кейіпкерлерін таңдау, рөлдерін бөлу фланелеграф арқылы қызығушылықтарын, қиялдарын, эстетикалық талғамдарын қалыптастыруы. Мазмұндаулары мен тілдерін дамыту. Мейірімді, тату - тәтті, дос болуға үйрету.
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама жүктеу