- 05 нау. 2024 03:12
- 172
Текше. Санның кубы
Математика
Мұғалім:
Сабақтың атауы: Текше. Санның кубы.
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы: Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар
Жалпы мақсаттар: Білімділік: оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу.
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
1 - топ №1, 2
2 - топ №2, 3
3 - топ 4, 5
Сергіту сәті
Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен – тышқан - шиқылдақ,
Мен – қоян - желаяқ,
Мен – түлкі - керіммін,
Мен – қасқыр - серімін.
Бәріміз тұратын көңілді,
Қажетті сәулетті көр үйді!
Ой толғаныс
1. Қызықты есептер
. 9x9+7=88
98x9+6=888
987x9+5=8888
9876x9+4=88888
98765x9+3=888888
987654x9+2=8888888
9876543x9+1=88888888
98765432x9+0=888888888
2. Cандар сыры
1х8+1=9
12х8+2=98
123х8+3=987
1234х8+4=9876
12345х8+5=98765
123456х8+6=987654
1234567х8+7=9876543
12345678х8+8=98765432
123456789х8+9=987654321
Үй тапсырмасы: 6, 7 66 - бетте
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады
Текше. Санның кубы. жүктеу
Мұғалім:
Сабақтың атауы: Текше. Санның кубы.
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы: Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар
Жалпы мақсаттар: Білімділік: оқушыларға санның квадраты және кубын табуды үйрету, кестелік көбейту мен бөлу жайлы білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: ауызша, жазбаша есептеулер арқылы логикасын дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау.
Тәрбиелік: Табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу.
Ынтымақтастық атмосферасы Қол алысып, қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасы жазылған дәптерлерді тексеру
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
1 - топ №1, 2
2 - топ №2, 3
3 - топ 4, 5
Сергіту сәті
Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен – тышқан - шиқылдақ,
Мен – қоян - желаяқ,
Мен – түлкі - керіммін,
Мен – қасқыр - серімін.
Бәріміз тұратын көңілді,
Қажетті сәулетті көр үйді!
Ой толғаныс
1. Қызықты есептер
. 9x9+7=88
98x9+6=888
987x9+5=8888
9876x9+4=88888
98765x9+3=888888
987654x9+2=8888888
9876543x9+1=88888888
98765432x9+0=888888888
2. Cандар сыры
1х8+1=9
12х8+2=98
123х8+3=987
1234х8+4=9876
12345х8+5=98765
123456х8+6=987654
1234567х8+7=9876543
12345678х8+8=98765432
123456789х8+9=987654321
Үй тапсырмасы: 6, 7 66 - бетте
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады
Текше. Санның кубы. жүктеу