Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Тұманбай Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңі идеясы, сатылай талдау

Тұманбай Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңі бойынша сабақ

Тұманбай Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі Эссе, талдау, идеясы, сатылай кешенді талдау, композициялық талдау тақырыбы

Тұманбай Молдағалиевтің «Бауырлар» өлеңінің негізгі идеясы – шет елдерде тұратын қазақ бауырларға деген сағыныш пен махаббатты бейнелеу. Өлеңде автор туған жерден алыста жүрген қандастардың сезімдерін, олардың жүрегіндегі елге, Отанға деген махабатты, сондай-ақ қазақ халқының бірлігін, өзара сыйластығын, бір-біріне деген қолдауын айқын суреттейді. Өлеңнің басты мақсаты – ұлт бірлігін нығайту, әр қазақты бір-біріне жақын ету және өзге елдерде жүрсе де, Отанды ұмытпауға, оны сүйіп, құрметтеуге шақыру.

Сабақтың тақырыбы: Тұманбай Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі

Сабақтың мақсаты:

  • Білімділік: Тұманбай Молдағалиевтің қазақ әдебиетіне қосқан үлесі мен оның өмірбаянына тоқталу.
  • Тәрбиелік: «Бауырлар» өлеңін оқу арқылы оқушыларды отанды сүюге, өз ұлтына деген құрмет пен махаббатқа тәрбиелеу.
  • Дамытушылық: Оқушылардың мәнерлеп оқу, өз ойын жеткізу қабілеттерін дамыту, жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ

Сабақтың көрнекілігі:

  • ҚР картасы
  • Тұманбай Молдағалиевтің суреттері
  • Интерактивті тақта
  • Электронды оқулықтар

Сабақтың әдісі: мәнерлеп оқу, сұрақ-жауап

Пәнаралық байланыс: география, музыка, тарих

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу
  • Сыныпты түгендеу
  • Сабаққа дайындық

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • «Балық аулау» ойыны арқылы сабақты қорыту
  • Сұрақтар:
    1. Сәкен Жүнісовтың «Ақан сері» романынан үзінді бойынша Ақан серінің өмірі қалай әсер етті?
      • Жауап: Ақан серінің өмірі қиын болғандықтан аяныш сезімі пайда болды.
    2. Күреңбай сыншы Құлагердің қандай сипаттарына сүйеніп «Мынау бір пырақ екен» деді?
      • Жауап: Құлагерде он үш қабырға бар екен дейді.
    3. Ат үстінде ойын көрсетіп, сырнай тартып, ән айтып жүрген бала кім? Ол не деп жар салды?
      • Жауап: Қошқарбайдың Шашубайы, ат бәйгесінің болатынын айтты.
    4. Шығарма соңында Құлагердің тағдыры не болды?
      • Жауап: Құлагер өледі.
    5. Құлагерге жауыздық жасаған кім?
      • Жауап: Батыраш.
    6. Құлагерді сипаттап бер.
      • Жауап: Терісі жұқа, ет пен терінің арасында май жоқ, қанша шапса да басы айналмайды, тынысы тарылмайды.

ІІІ. Жаңа сабақ:

  • Тұманбай Молдағалиевтің өмірін топтастыру стратегиясы арқылы түсіндіру.
  • Тұманбай поэзиясы туған жерге, елге, ата-анаға, дос-құрбыға деген махаббатпен толы. «Бауырлар» өлеңі де шет жерде жүрген бауырларымызға деген сағыныштан туған.
  • Өлеңді оқымас бұрын электронды оқулықтан тәуелсіз Қазақстан туралы бейнеүзік көрсету.
  • Өлеңнің мәнерлеп оқылуы.

ІV. Қорытынды:

  • Өлеңді талдау, оқушылардың пікірін тыңдау.
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатына сәйкес өлеңнің негізгі идеяларын анықтау.

V. Үй тапсырмасы:

  • «Бауырлар» өлеңін жаттау.
  • Тұманбай Молдағалиевтің басқа шығармаларын оқып, талдау жасау.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама