- 05 нау. 2024 02:47
- 189
35 - 7 түріндегі жағдайлар үшін есептеу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: 35 - 7 түріндегі жағдайлар үшін есептеу тәсілдері
Сабақтың мақтасы:
Білімділік: Екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды қосу мен азайтудың тиімді тәсілдерін меңгерту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін, ойлау - танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды қауымдасып жұмыс жасауға, бірін - бірі құрметтеуге, еңбексүйгіштікке, іздемпаздыққа, шапшаңдыққа білім алуға деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру, Ойын сабақ («Білім шыңына»)
Әдісі: түсіндіру, сұрақ жауап, ойын.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, слайдтар, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап
Таңдай арайлап
Судай мөлдір таза көңілмен
Сабағымызды бастаймыз.
- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ.
- Бастауыш сыныптарда онкүндік өтіп жатыр, соған байланысты бізде өз білімімізді ортаға салмақпыз.
Ендеше, математика қандай ғылым? Математика ғылымдар патшасы!
Мына шеңбердің ішіндегі сандарды рет - ретімен қойсақ өзімізге таныс сөз тіркесі шығады.
Біз математиканың қандай құпияларын шештік?
1. Сандарды үйрендік.
2. Оларды қосып азайта аламыз.
3. Екі амалды есептер шығара аламыз.
4. Фигураларды сызып, периметрін таба аламыз. т. сол сияқтылар.
Ендеше балалар математикадан осы уақытқа дейін алған білімімізді көрсетейік.
Үйге не берілді?
55 - бет 5 - жаттығу
Үй тапсырмасы
40+28+2=
20+56+4=
70 - (12+4)=
100 - (28 - 2)=
40+28+2=70
20+56+4=80
70 - (12+4)=54
100 - (28 - 2)=74
Қызылорда облысы, Жусалы ауданы,
Байқоңыр қаласы, Ю.А.Гагарин атындағы
№8 қазақ орта мектебінің бастауыш пәні мұғалімі
Рашаева Қалдыгул Жайхожакызы
Сабақтың мақтасы:
Білімділік: Екі таңбалы сандарға бір таңбалы сандарды қосу мен азайтудың тиімді тәсілдерін меңгерту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын, белсенділігін, ойлау - танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды қауымдасып жұмыс жасауға, бірін - бірі құрметтеуге, еңбексүйгіштікке, іздемпаздыққа, шапшаңдыққа білім алуға деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру, Ойын сабақ («Білім шыңына»)
Әдісі: түсіндіру, сұрақ жауап, ойын.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, слайдтар, үлестірмелі қағаздар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап
Таңдай арайлап
Судай мөлдір таза көңілмен
Сабағымызды бастаймыз.
- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ.
- Бастауыш сыныптарда онкүндік өтіп жатыр, соған байланысты бізде өз білімімізді ортаға салмақпыз.
Ендеше, математика қандай ғылым? Математика ғылымдар патшасы!
Мына шеңбердің ішіндегі сандарды рет - ретімен қойсақ өзімізге таныс сөз тіркесі шығады.
Біз математиканың қандай құпияларын шештік?
1. Сандарды үйрендік.
2. Оларды қосып азайта аламыз.
3. Екі амалды есептер шығара аламыз.
4. Фигураларды сызып, периметрін таба аламыз. т. сол сияқтылар.
Ендеше балалар математикадан осы уақытқа дейін алған білімімізді көрсетейік.
Үйге не берілді?
55 - бет 5 - жаттығу
Үй тапсырмасы
40+28+2=
20+56+4=
70 - (12+4)=
100 - (28 - 2)=
40+28+2=70
20+56+4=80
70 - (12+4)=54
100 - (28 - 2)=74
Қызылорда облысы, Жусалы ауданы,
Байқоңыр қаласы, Ю.А.Гагарин атындағы
№8 қазақ орта мектебінің бастауыш пәні мұғалімі
Рашаева Қалдыгул Жайхожакызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.