- 05 нау. 2024 01:28
- 185
7 саны және цифры
Сабақтың тақырыбы: 7саны және цифры
Сабақтың мақсаты: 1. 7саны және цифрымен таныстыру. 7санының шығу тарихын ұғыну. Киелі сан екенін меңгерту.
Санды санға қосуға саннан санды азайтуға үйрету
2. Алған білімдерін саралау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін ауызша есептеу дағдыларын ойын арқылы танымдық қабілеттерін логикалық ой - өрісін дамыту.
3. Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, суреттер т. б
Сабақтың түрі: дәстүрлі, кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ертегі желісімен
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық.
Балалар күн сәулесі шуағын бізге түскенін сезініңдер.
Нұрының шапағатымен көзімізді ашайық. Атқан таңға өз
қуанышымызды білдіріп, бүгінгі сабағымызды сәтті өткізейік.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
1. Азайғыш 6, азайтқыш 3. Айырманы тап.(3)
2. Бірінші қосылғыш 1, екінші қосылғыш 6. Қосындының мәні?(7)
3. Мен бір сан ойладым, оған қостым 2 сонда 5саны шықты. Ойлаған саным қандай?(3)
4. Төрт қосу бір нешеге тең?(5).
5. Атасы немересіне 6 кәмпит берді, немересі бір кәмпитті жеп қойды.
Немересінде неше кәмпит қалды?(6)
ІІІ. Жаңа сабақ
Суретте не көріп тұрмыз? – ақшақар
Ақшақар сөзінде қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыстар бар?
4 + 3, оларды қосқанда қандай сан шығады 7
Олай болса, 7 саны туралы не білеміз?
- Аптада неше күн бар?
- Әлемде неше керемет бар?
- Адамдар неше атасын білу керек?
- Мына суреттегі не?
Сонымен балалар, бүгінгі өтетін санымыз 7 саны мен цифры
7 - цифрамен таныстыру. ауада жазу 7 - цифры неге ұқсайды? (шалғыға)
IV. Оқулықпен жұмыс
1. Есепшоттың тастарын санау.
2. Суретте тізілген үшбұрыштың нешеуі боялған және қандай түсте?
3.
V. Дәптермен жұмыс
1. 7 санының цифрын ауада жазу;
2. 7 цифрын екі жолға толтырып жазу.
3. Берілген есептерді шығару
Ойын «Кім жылдам?»
1. 1 табақта 3 алма, ал қолымда 1 алма,
барлығын қосқанда болады екен неше алма?
2. Тарелкада 4 қияр бар, оған қосамыз 2 қияр.
Барлығы неше қияр болады?
VI Сабақты қорытындылау.
1. Қандай сабақ өттік
2. Қандай жаңа санмен таныстық?
Сабақтың мақсаты: 1. 7саны және цифрымен таныстыру. 7санының шығу тарихын ұғыну. Киелі сан екенін меңгерту.
Санды санға қосуға саннан санды азайтуға үйрету
2. Алған білімдерін саралау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін ауызша есептеу дағдыларын ойын арқылы танымдық қабілеттерін логикалық ой - өрісін дамыту.
3. Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, суреттер т. б
Сабақтың түрі: дәстүрлі, кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ертегі желісімен
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық.
Балалар күн сәулесі шуағын бізге түскенін сезініңдер.
Нұрының шапағатымен көзімізді ашайық. Атқан таңға өз
қуанышымызды білдіріп, бүгінгі сабағымызды сәтті өткізейік.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
1. Азайғыш 6, азайтқыш 3. Айырманы тап.(3)
2. Бірінші қосылғыш 1, екінші қосылғыш 6. Қосындының мәні?(7)
3. Мен бір сан ойладым, оған қостым 2 сонда 5саны шықты. Ойлаған саным қандай?(3)
4. Төрт қосу бір нешеге тең?(5).
5. Атасы немересіне 6 кәмпит берді, немересі бір кәмпитті жеп қойды.
Немересінде неше кәмпит қалды?(6)
ІІІ. Жаңа сабақ
Суретте не көріп тұрмыз? – ақшақар
Ақшақар сөзінде қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыстар бар?
4 + 3, оларды қосқанда қандай сан шығады 7
Олай болса, 7 саны туралы не білеміз?
- Аптада неше күн бар?
- Әлемде неше керемет бар?
- Адамдар неше атасын білу керек?
- Мына суреттегі не?
Сонымен балалар, бүгінгі өтетін санымыз 7 саны мен цифры
7 - цифрамен таныстыру. ауада жазу 7 - цифры неге ұқсайды? (шалғыға)
IV. Оқулықпен жұмыс
1. Есепшоттың тастарын санау.
2. Суретте тізілген үшбұрыштың нешеуі боялған және қандай түсте?
3.
V. Дәптермен жұмыс
1. 7 санының цифрын ауада жазу;
2. 7 цифрын екі жолға толтырып жазу.
3. Берілген есептерді шығару
Ойын «Кім жылдам?»
1. 1 табақта 3 алма, ал қолымда 1 алма,
барлығын қосқанда болады екен неше алма?
2. Тарелкада 4 қияр бар, оған қосамыз 2 қияр.
Барлығы неше қияр болады?
VI Сабақты қорытындылау.
1. Қандай сабақ өттік
2. Қандай жаңа санмен таныстық?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.