96:6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу
Бекітемін: Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: 3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу Күні: Сынып: | Мектеп: Мұғалімнің аты - жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | 96: 6 түріндегі кестеден тыс ауызша бөлу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3. 1. 2. 7. кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96: 6 75: 15 84: 4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3. 1. 2. 9 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындаудақосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. 3. 2. 1. 3 көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде: (ab) c=a(bc); a(b+c) =ab+ac; a(b – c) =ab – acкөрсету және қолдану. 3. 2. 2. 2*көбейту мен бөлуге берілген х: 8=9; 51: х=17; 23 ∙ х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді шешу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Санның квадраты мен кубын түсіну, рационалды есептеу үшін көбейту қасиетін пайдалану, қалдықпен бөлуді білу, кестеде тыскөбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды б біледі. Бірқатар оқушылар: 100 сан шегіндегі санды көбейтуді және бөлуді ауызша орындау кезінде санға қосындыны көбейту, көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, түрдің күрделі құрылымы теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар: Өз бетіменкөбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолданады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | • екі (үш) бірдей көбейткіштер көбейтіндісін санның квадратымен (кубымен алмастыру); • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану; • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару; • қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін қолдану және, қосындыны санға көбейту ауызша орындаған кезде және 100 шегіндегі санды бөлген кезде қосындыны санға көбейту | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік оқу мақсаты • - Бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісі басқаша жазуға бола ма? • - Осы өрнектің қысқаша жазбасы бар ма, қалай ойлайсыз? • Көбейту қасиеттері не үшін ойлап табылды? Неліктен екенін айта аласыз ба…? •..... екі бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін квадрат деп атаған? • ( үш бірдей көбейткіштердіңкөбейтіңдісін куб деп атаған?) •..... көбейтудің үлестірімділік қасиетін білу керек пе? • (көбейтудің терімділік қасиеті?)•..... көбейту қасиетін білу керек пе? •...... қалдық бөлгіштен аз болу керек пе?• Қалай екенін айта аласыз ба…? •.... қалдықпен бөлуді бір мәнді сан етіп орындау ма? •.... 17•5 (96: 6, 75: 15, 84: 4) мәнін ауызша көбейту (бөлу) Пәндік лексика және терминология • • сан деңгейі;• санның квадраты;• санның кубы; • көбейтудің терімділік қасиеті;• көбейтудің үлестірімділік қасиеті. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Музыка, қазақ тілі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы | Жаңа топ құру «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері Педагог балаларға 1 - 2 минут көздерін жұмып, өздерін тағы да табиғат аясында, көк майса шалғында жатып, көк аспан, аппақ бұлттарды көріп, құстардың сайраған әнін, судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады. , Әр оқушы бір - бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді. Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты, дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Белсендіру. №1 тапсырма. Сурет қай жанрдың бағытында салынғанын анықта. Есепте. Жауабын тап. Балалар өрнектің мәнін табады, оны міндетті түрде оқып береді. Амалдар компоненттерінің атаулары қолданылады, санның кубы мен квадраты. Сонымен қатар өткен 17 ∙ 5, 84: 4 алгоритмдерді де қайталайды. Есептеу біліктіліктерін жетілдіру мақсатында «Математикалық домино» ойынын ойнатуға болады. Оқушыларға сол жағында жауап жазылған, ал екінші жағында басқа мысал жазылған бір - бір карточкадан таратады. Балалар бірінші өрнекті оқиды, карточкасына сол өрнектің жауабы жазылған бала жауапты оқиды да келесі өрнекті оқиды және т. б. Балалар үшін мына төмендегі карточкаларды дайындау керек:
Балалардың кестеден тыс көбейту мен бөлу бойынша алған білімдерін мысалдар арқылы талдап қорытуға болады:
| Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу. Барлық өткен жағдайлар көбейту мен бөлу қасиеттері, сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу жайлы алған білімдерімен негізделген. Бұл жағдайда ыңғайлы қосылғыштарға жіктеу қажет. №2 тапсырма бойынша түсіндіруге болады. Алгоритм құрастырылады. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. №3 – түсіндіре отырып ауызша орындайтын тапсырма. Ішінара орындалады. Өздік жұмыс. Баспадан шыққан дәптердегі тапсырманы орындау. Санды тиімді қосылғыштардың қосындысына жікте. Есепте. Өзін - өзі тексеру үшін мысал беріледі: 84: 7=(70+14): 7=10+2=12 91: 7=(70+21): 7=10+3=13 56: 4=(40+16): 4=10+4=14 54: 3= (30+24): 3=10+8=18 ҚБ: Бас бармақ арқылы бір - бірін бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау | Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» Жаңаны қолдану. Сонымен қатар балалардың назарын егер соңында нөл болса, үш таңбалы санмен орындалатын жағдайда екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін қолдану оңай болатынына аудару керек. №2 тапсырмада бұл соңғы баған. Өткенмен жұмыс. №5 - 7 тапсырмалар қалдықпен бөлуді бекітуге көмектеседі, көбейтудің үлестірімділік қасиеттері негізінде есептерді әртүрлі тәсілмен шығарады. Сабақ бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі. Жаңаны ашу. Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда) «Бағдаршам» кері байланыс. | Оқушылар дың бірін - бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс - тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс - әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||