- 05 нау. 2024 04:18
- 263
Ана тілі. Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер.
Ана тілі. Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер.
1 - сынып.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы білімдерін пысықтау, еске түсіру;
2. Дұрыс сұрақ қоя білуге, сөйлем ішінен таба білуге дағдыландыру.
3. Өздігінен жұмыс істеу арқылы қорытынды шығаруға машықтандыру.
Күтілетін нәтижелер: 1. Заттың атын білдіретін сөздерді ажырата, сұрақ қою біледі.
2. Өз ойын жеткізе білуге, сөйлемді дұрыс құруға үйренеді.
3. Өз ойынан әңгіме құрастырып, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Әдіс - тәсілдер: Жеке, топтық, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Интербелсеңді тақта, дәптер, тапсырмалар, суреттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Топқа бөлу.
2. Үй тап. бекіту Орнымыздан тұрайық,
Амандасып алайық.
Ұқыпты тыңдап сабақты,
Жақсы баға алайық.
Мамандықтар бойынша, заттар атауы бойынша топқа бөлу.
1 топ кім? Кімдер? 2 топ не? Нелер?
Сұрақ - жауап арқылы
3. Ой қозғау.
Галереяға саяхат: әдісі
Ұжымдық жұмыс. Суреттерге сұрақ қояды, сөйлем құрастырып айтады. (слайд 1)
4. Негізгі бөлім.
1 тапсырма: топтық жұмыс.
Терме диктант.
1 топ: Мына сөздердің ішінен кім? кімдер? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазу, сөйлем құрату.
әдемі, жүгірді, ұшқыш, аңшы, гүл, терезе, суретшілер, әншілер,
сылақшы, биік.
2 топ: Мына сөздердің ішінен не? нелер? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазу, сөйлем құрату.
Алмұрт, күлді, үй, ертең, ағаш, аспаз, қойшы, есек, тырна, ұзын. (бір - бірін тексеру) (слайд 2)
Ана тілі. Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер. жүктеу
1 - сынып.
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың заттың атын білдіретін сөздер туралы білімдерін пысықтау, еске түсіру;
2. Дұрыс сұрақ қоя білуге, сөйлем ішінен таба білуге дағдыландыру.
3. Өздігінен жұмыс істеу арқылы қорытынды шығаруға машықтандыру.
Күтілетін нәтижелер: 1. Заттың атын білдіретін сөздерді ажырата, сұрақ қою біледі.
2. Өз ойын жеткізе білуге, сөйлемді дұрыс құруға үйренеді.
3. Өз ойынан әңгіме құрастырып, ойын тиянақтай білуге дағдыланады.
Әдіс - тәсілдер: Жеке, топтық, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Интербелсеңді тақта, дәптер, тапсырмалар, суреттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Топқа бөлу.
2. Үй тап. бекіту Орнымыздан тұрайық,
Амандасып алайық.
Ұқыпты тыңдап сабақты,
Жақсы баға алайық.
Мамандықтар бойынша, заттар атауы бойынша топқа бөлу.
1 топ кім? Кімдер? 2 топ не? Нелер?
Сұрақ - жауап арқылы
3. Ой қозғау.
Галереяға саяхат: әдісі
Ұжымдық жұмыс. Суреттерге сұрақ қояды, сөйлем құрастырып айтады. (слайд 1)
4. Негізгі бөлім.
1 тапсырма: топтық жұмыс.
Терме диктант.
1 топ: Мына сөздердің ішінен кім? кімдер? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазу, сөйлем құрату.
әдемі, жүгірді, ұшқыш, аңшы, гүл, терезе, суретшілер, әншілер,
сылақшы, биік.
2 топ: Мына сөздердің ішінен не? нелер? сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазу, сөйлем құрату.
Алмұрт, күлді, үй, ертең, ағаш, аспаз, қойшы, есек, тырна, ұзын. (бір - бірін тексеру) (слайд 2)
Ана тілі. Кім? Кімдер? Не? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздер. жүктеу