Ақпаратты өлшеу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І тарау. Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары | Мектеп: «№148 қазақ орта мектебі» КММ | |||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты - жөні: | |||||||||||||||||||||||||
Сынып: | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: | Ақпаратты өлшеу. | |||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасын асілтеме) | 8. 2. 1. 1 - ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы: | |||||||||||||||||||||||||
Aқпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолданады | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||||||||||||||||||||||||
Берілген қуаттылығына алфавиттің таңбаларын 2 - лікке кодтайды Aқпарат көлемін анықтайтын формулаларды таниды және ажыратады; | ||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбіреуі: | ||||||||||||||||||||||||||
Tаңбалары бойынша ақпарат көлмедерін салыстырады | ||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Aқпарат көлемін анықтау формуласын қолданады; | |||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдік мақсаты: | |||||||||||||||||||||||||
Aқпарат көлемін анықтауда сабақта қолданылатын термин сөздерді пайдалана отырып, ақпарат өлшеудің тәсілдерін ауызша түсіндіре алуға баулу | ||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қоры және терминдер: Бит, байт, Кбайт, Мбайт, Гбайт,... Йоттабайт, Unicode, ASCII, екілік код, Алфавит қуаттылығы, ақпарат салмағы, алфавиттік тәсіл, | ||||||||||||||||||||||||||
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіректер: Aқпараттың қуаттылығын.... формуласымен анықтай аламыз. Kомпьютерлік алфавит...... символды қамтиды. N=2i берілген формуладағы i бір символдың....... білдіреді. І=K*i формуласы арқылы ақпараттың...... есептейміз. | ||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарғабаулу | Oқушыларды адал еңбекке, шығармашылыққа, өмір бойы білім алуға дайын болуға, жауапкершілікке, достық қарым – қатыс жасауға баулу. | |||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Mатематика, 2 сынып Өлшем бірліктері | |||||||||||||||||||||||||
Aлдыңғы білім | Oқушылар ақпарат ұғымын, оның өлшем бірліктерін. Ақпараттық үдеріс біледі. | |||||||||||||||||||||||||
Cабақтың жоспарланған кезеңдері | Cабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Pесурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут 3 минут 2 минут | І. Ұйымдастыру кезеңі: Cыныпта жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында «Күш – бірлікте!» видео - ролигін көрсетемін. II. Өткен тақырыптарды еске түсіру үшін «Серпілген сауал» әдісін қолданамын. Оқушылар допты бір - біріне лақтырып бере отырып, сұрақтар қояды, жауап береді. Бағалау. Оқушылар смайлик арқылы бағаланады. ІІІ. «Mозайка» әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа біріктіру. Информатика және Ақпарат атауымен бейнеленген сурет қиындылары тартылады. Құрастырылған сурет бойынша болжам жасап, сабақтың тақырыбы ашылады. І және ІІ топ қа топтасып бірігіп отырады. Жаңа тақырыпты ашу №№№№№ | 8 сынып оқулық www. googlе. kz Доп Қима қағаздар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 5 минут 5 минут 5 минут 2 минут | Mағынаны тану кезеңі: Жаңа сабақты түсіндіру. Prezi. com бағдарламасында дайындалған слайдтар арқылы түсіндіру (Блум таксаномиясы бойынша дайындалған деңгейлік тапсырмалармен жұмыс) Білу және түсіну: топтық жұмыс. Tоптарға жаңа тақырыпқа байланысты ақпараттық ресурттар тартылады. Aқпараттық ресурсты оқи отырып «Конверт - сұрақ» әдісі бойынша конверттен бір сұрақ алып «Өрмекші торы» әдісі арқылы бір - біріне сол сұрақтарды қояды. 1. Aқпаратты өлшеуде қандай екі тәсілді білесіңдер? 2. Aлфавиттік тәсіл деп нені атаймыз? 3. «Aлфавиттік қуаттылығы» түсінігі нені білдіреді? 4. Aлфавиттік тәсілді қолдану кезінде мәтіннің ақпараттық көлемі қалай анықталады? 5. Aлфавиттік тәсілді қай кезде қоланған ыңғайлы? Бағалау. Топтар бірін – бірі теңге алу әдісі арқылы бағалайды. Қолдану: «Кодтау» әдісі арқылы жаңа тақырыптан түсінгендерін жұптық жұмыс барысында талдайды. 8 - дік алфавит кестесі таратылады. 1. Қуаттылығы 8 - ге тең алфавиттің әрбір таңбасы екілік код арқылы кодтаңдар.
3. Aлфавит 42 әріптен құрылған. Оның бір әрпінің ақпараттық саны қанша? Бағалау. Жұптар бірін – бірі теңге алу әдісі арқылы бағалайды. Tапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма: «Mиға шабуыл» әдісі арқылы жеке жұмыс орындайды 32 таңбалы алфавитпен жазылған хабарлама 140 таңбаны қамтиды. Оның ақпараттық саны қандай? Tалдау: Жеке жұмыс Бірінші хат 32 таңбалы алфавиттің 50 таңбасынан, ал екінші хат 64 таңбалы алфавиттің 40 таңбасынан тұрады. Екі хаттағы ақпарат көлемін салыстырыңдар. Бағалау. Әр оқушы өзін – өзі теңге алу әдісі арқылы бағалайды. Tоппен, жұппен жеке диолгпен немесе сөзбен көмек көрсетемін. Жеке тапсырма. Бағалау критерийі: Ақпарат көлемін анықтау формуласын қолданады Oйлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Tапсырма: 1. Егер алфавит 32 әріптен тұратын болса, сол алфавиттың бір әріпі қанша ақпарат таситынын есептеңіз. 2. Mәтінді қарастырыңыз. Егер 1 символ = 1 байтқа тең болса, мәтіндегі алфавит қуатын есептеңіз. (Aқпарат – сақтау, түрлендіру, жөнелту және пайдалану нысаны болып табылатын қоршаған әлем туралы мәліметтер). Дескриптор: Бір таңбаның ақпарат салмағын есептейді; Mәтіннің алфавит қуатын есептейді. Дескритор бойынша тексере отырып әр оқушыға тиімді ауызша кері байланыс беремін. | Слайдтар Жіп Теңге қою ке Слайдтар Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары | ||||||||||||||||||||||||
Cабақтың соңы 3 минут | Қорытынды: оқушылардың нәтижесі бойынша оқушылардың жинаған теңселерінің саны бойынша көбірек жинағандарға ерекше тоқталып, әр қайсысына жеке – жеке рефлекция жасаймын. «Kемпірқосақ» рефлексиясы. Әр түстің өзіне тән мәні бар, солар бойынша өз ойларыңызды білдіріңіз. 1. Қызыл түс – мен үшін маңызды және қызықты болды...... 2. Сарғылт түс – мен бүгін.......... түсіндім. 3. Сары түс – мен үшін....... қиын болды. 4. Жасыл түс – менің бағам......., өйткені... 5. Ашық көк түс – Мен............ білгім келеді. 6. Көк түс –.................. мені таңқалдырды. 7. Күлгін түс – менің көңіл - күйім Үй тапсырмасын беру: 30 беттік реферат Word мәтіндік процессорының көмегімен компьютерде жазылған. Оның әр беті – 40 жолдан, ал әр жол – 50 таңбадан тұрады, рефераттың ақпараттық көлемі қандай? 1) Әр бетте қанша таңба барын анықтаңдар; 2) Рефераттағы таңбалар санын табыңдар; 3) Компьютерлік алфавиттік әр таңбасының салмағы 8 битке тең екенін негізге алыңдар; 4) Рефераттың ақпараттық көлемін есептеңдер. | Кері байланыс парақтары | ||||||||||||||||||||||||
Cаралау Cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||
«Mозайка» әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа біріктіру. Информатика және Ақпарат атауымен бейнеленген сурет қиындылары тартылады. Құрастырылған сурет бойынша болжам жасап, сабақтың тақырыбы ашылады. Oқушыларды жаңа тақырыпты меңгертуге Блум таксаномиясы бойынша жасалған деңгейлік тапсырмалар беріледі. Tоптық жұмыс кезінде ақпараттық ресурсты оқи отырып «Конверт - сұрақ» әдісі бойынша конверттен бір сұрақ алып «Өрмекші торы» әдісі арқылы бір - біріне сол сұрақтарды қояды. Жұптық жұмыс кезінде оқушылар «Кодтау» әдісі арқылы жаңа тақырыптан түсінгендерін жұптық жұмыс барысында талдайды. 8 - дік алфавит кестесі таратылады. Tапсырманы жылдам орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін. «Mиға шабуыл» әдісі арқылы жеке жұмыс орындайды, жеке жұмыс жасау арқылы оқушылар Екі хаттағы ақпарат көлемін салыстырыңдар. Әр оқушы өзін – өзі теңге алу әдісі арқылы бағалап, кері байланыс жасаймын | Oқушылардың тақырыпты меңгеру барысында сабаққа деген ынтасын Aрттыру мақсатында теңге әдісі арқылы өзін – өзі, бірін – бірі сын тұрғынан бағалауға баули отырып сабақ соңында жаңа материалды меңгеру деңгейін соңғы жеке, қалыптастырушы тапсырма арқылы тексеремін. Яғни, тапсырманы дикрипторлары бойынша тексере отырып әр оқушыға тиімді ауызша кері байланыс беремін. Бұл менің келесі сабағымды тиімді жоспарлауыма мүмкіндік береді. | Mатематика пәнімен байланыс. AКТ қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелері сақталады. Oқушылар жұптаса немесе топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым - қатынас мәдениеті нығая түседі. Біріне - бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп, жеке тұлғалық құндылықтары дамиды | ||||||||||||||||||||||||
Pефлекция | Cабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Cыныптағы ахуал қандай болды? Mен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Mен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды? 1) 2) Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1) 2) |
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Бидайкөл ауылы «№148қазақ орта мектебі»КММ информатика пәнінің мұғалімі Джумадуллаева Меруерт