Ашық сабақ. Графиктер. 4 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары | ||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: математика Мектеп: «№27 ЖОББМ» КММ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Медеуқанова Л.Қ. Сынып:4 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: | Графиктер | |||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу 4.5.2.5 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Есепті график түрінде модельдейді. Ақпаратты түсінеді, салыстырады және мәліметтерді жиынтықтап, қозғалыс графиктерін құрады, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастырады. Көптеген оқушылар: қозғалыс графигіндегі мәліметтерді салыстырып, компьютерлік қозғалыс графигін құрастырады. График бойынша есеп құрастырады. Кейбір оқушылар: мәліметтерді пайдаланып, есепке сызба құрастырады, есептейді және оны график түрінде модельдейді | |||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | - Есепті график түрінде модельдейді - Ақпаратты түсіндіреді, салыстырады, мәліметтерді жинақтайды, қозғалыс графигін құрастырады, есепке сызба құрастырады | |||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
- Қозғалыс графигін қалай кескіндейміз? -Ажардың 100 км қашықтықты қанша уақытта жүгіріп өтті? Жансая ше? - Үйден шыққан соң 3 сағ. ішінде саяхатшы үйінен қандай қашықтықта болады? | |||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | жұптық жұмыста құрмет және ашықтық құндылығы жүзеге асады. | |||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Қозғалыс графигін кескіндеуде АКТ пәнімен пәнаралық байланыс көрініс табады. | |||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Excel бағдарламасын қолданып, компьютерде қозғалыс графигін сызу | |||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | екі-үш амалмен орындалатын есепті кесте, сызықтық/бағандық диаграмма, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдейді. Диаграммаларды салыстырады. | |||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы | І. Ұйымдастыру кезеңі Бүгінгі сабақта қолданатын ұранымыз: Әрбір сабағымыз Үйрену, ұғу, іздену Әрбір ісіміз Бірлік пен адалдық Әрбір күніміз Білімге зейін салу Тапсырма №1. «Графикті кескінде» Фермер өзінің егістігін велосипедпен аралады. Графиктегі көлденең ось оның қозғалыс уақытын, ал тік ось жүріп өткен жолын көрсетеді. Фермер үйінен сағ 8.00-де шықты. Сағатына 20 км жылдамдықпен жүрген фермер сағ 9.00 –да бидай егістігіне келді. Онда жарты сағат кідірген соң, жолын жалғастырды. Сағ 11.00-де картоп егілген алқапқа келді. Велосипедшінің жүріп өткен жолын кескінде. Дискриптор: - фермершінің үйінен шыққан уақытын белгілеу - бидай егістігіне келген уақытын белгілеу - бидай егістігінде кідірген уақытын белгілеу - картоп алқабына келген уақытын белгілеу - нүктелерді жіппен қосу -не пайда болды? Қалыптастырушы бағалау парағындағы 1,2,3 дискриптор бойынша әр топ мүшесінің іс-әрекетіне баға береді. Кері байланыс жүзеге асады. Фермердің жүріп өткен жолын яғни оның қозғалыс графигін модельдегендеріне көз жеткізіліп, бүгінгі сабақ мақсаты айқындалады, таныстырылады Сөздік жұмыс. қоғзағалыс графигі түсінігімен танысады. Үш тілде айтылады. | Тақтайша, график кескіні, бүркеншікті шеге, жіп. ҚБ арналған бағалау парағы Дескриптор: 1.Нысандарды дұрыс белгілейді
| ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы | Тапсырма№2. Топтық жұмыс. Дискриптор: -Графикті мұқият қарап, талдау. -Балалардың нәтижесін салыстыру -Мәліметті жинақтап, нәтижені exсel бағдарламасына енгізу. -қозғалыс графигін компьютермен модельдеу.
Тапсырма №3 Берілген мәліметтерді (80 км, 100 км, 240 км, 1 сағ, 3 сағ, 6 сағ) пайдаланып, қозғалысқа арналған сызба құрастыр. Сызбаны пайдаланып, есеп құрастыр және шығар. Оны график түрінде модельде. Дескриптор: -Берілген мәліметті пайдаланып, сызба құрастырады. Тапсырманы жылдам болып қойған оқушылар қосымша тапсырма орындайды. *құрастырған сызбасын пайдаланып, есеп құрастырады. *Есепті график түрінде модельдейді. Қалыптастырушыбағалау парағындағы 8-10 дискриптор бойынша әр топ мүшесінің іс-әрекетіне баға береді. Кері байланыс жүзеге асады. | График кескінделген плакат График -https://www.edulife.kz/lesson/mathematika ҚБ арналған бағалау парағы Дескриптор: 4. графикті талдайды 5.график нәтижесін салыстырады 6. Мәліметті жинақтап, нәтижені exсel бағдарламасына енгізеді. 7. қозғалыс графигін компьютермен модельдеу -Қозғалыс графигінің нәтижесін белгілейтін карточкалар -ноутбуктар ҚБ арналған бағалау парағы Дескриптор: 8.Берілген мәліметті пайдаланып, сызба құрастырады. 9*. Сызбаны пайдаланып, есеп құрастырады. 10*. Есепті график түрінде модельдейді | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | Әр оқушының белсенді қозғалыс графигін талқылау. Кері байланыс жасау. | |||||||||||||||||||||||||||||
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма №1. «Диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілі» қолданылды - Үйден шыққан соң фермер сағ.9.00 –де үйінен қандай қашықтықта болады? - Фермер аялдауға қанша уақыт жұмсады? - Фермер үйінен картоп алқабына дейін қанша жол жүрді?
«диалог және қолдау көрсету» тәсілін тиімді деп болжаймын.
Саралаудың қарқын тәсілін пайдаланамын. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. - Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын: *құрастырған сызбасын пайдаланып, есеп құрастырады. *Есепті график түрінде модельдейді. | Бағалау парақтары «Оқушының белсенді қозғалыс графигі» Дескриптор: 1.Нысандарды дұрыс белгілейді
4. графикті талдайды 5.график нәтижесін салыстырады 6. Мәліметті жинақтап, нәтижені exсel бағдарламасына енгізеді. 7. қозғалыс графигін компьютермен модельдеу 8.Берілген мәліметті пайдаланып, сызба құрастырады. 9*. Сызбаны пайдаланып, есеп құрастырады. 10*. Есепті график түрінде модельдейді* Түсініктеме: -дұрыс жасадың, жарайсың! - дұрыс жолдасың, түзету үшін шаршама! - сен жақсы жұмыс жасадың, әлі де еңбектен! *- қосымша тапсырма | Сабақта оқушының өзін-өзі ұстауы, тәртіп ережесінің сақталуы | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарымен дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабақтың уақыттық кезендері сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқылар болған жоқ. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ? 1: «Графикті кескінде» белсенді әдісі тиімді болды. 2: «Ойлан, салыстыр» әдісі тиімді болды. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ( оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Қалыптастырушы бағалау бағалау парағы арқылы жүзеге асты 2:Кері байланыс «Бағалау парағы» арқылы жүргізу. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік, қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтар неге көңіл қажет? Кейбір оқушылар күрделі тапсырманы өз бетімен орындай алады екен. Бірақ есеп арқылы диаграмма құруда қолдауды қажет еткен де болды. Келесі сабақта оқушылардың қателіктерін ескере отырып, алдын ала бағыт көрсету үшін жетелейтін сұрақ, тапсырмалар беремін. |