- 05 нау. 2024 04:17
- 221
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете - дамыту сабақтарын тиімді әдіс - тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Міндеттері:
1. Көру қабілеті бұзылған, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, сөйлеу тілінің дамуы тежелген, тірек - қимыл аппараты қызметінің бұзылысы бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық - ерік әрекетінде және мінез - құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында түзету - педагогикалық көмек болмаған жағдайда, Түзеу және инклюзивті білім беру кабинетіне білім алушыларға психологиялық - педагогикалық түзету көмегін көрсетеді.
2. Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете - педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
3. Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
4. Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете - дамыту сабақтарын жүргізу;
5. Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата - аналарына кеңес беру және оқыту;
6. Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық - педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
7. Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
8. Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
9. Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары. жүктеу
Мақсаты:
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете - дамыту сабақтарын тиімді әдіс - тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Міндеттері:
1. Көру қабілеті бұзылған, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, сөйлеу тілінің дамуы тежелген, тірек - қимыл аппараты қызметінің бұзылысы бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық - ерік әрекетінде және мінез - құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында түзету - педагогикалық көмек болмаған жағдайда, Түзеу және инклюзивті білім беру кабинетіне білім алушыларға психологиялық - педагогикалық түзету көмегін көрсетеді.
2. Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете - педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
3. Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
4. Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете - дамыту сабақтарын жүргізу;
5. Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата - аналарына кеңес беру және оқыту;
6. Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық - педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
7. Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
8. Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
9. Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары. жүктеу