- 05 нау. 2024 00:08
- 196
Есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Есептерді салыстыру операциясын саналы түрде орындай отырып, есептер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтауға үйрету.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, геометриялық түсініктерін жетілдіру.
Балалардың пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, миға шабуыл,
Сабақтың көрнекілігі: текше, параллелепипед, дидактикалық материалдар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Кіріспе әңгіме слайдпен жұмыс
- Суреттерден не көріп тұрсыңдар?
- Әлемнің кереметтері туралы не айтар едіңдер?
- Қазақстан Республикасының кереметтерін ата?
- Олардың математикамен байланысы бар ма?
- Қандай геометриялық фигураларға ұқсайды?
- Осы туындыларды дүниеге әкелетін кім?
- Адам дегеніміз кім?
- Ал осындай кереметтерді жасау үшін адамның қандай қасиеттері болу керек?
3. Ауызша есептеу.
1998, 6, 97
- Бірінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Санды разрядтық қосылғыштарға жікте?
- 1998 кг, г жікте 1кг - 998 г
- 1998 т, ц, кг жікте 1 т - 9ц - 98 кг
- Екінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Осы санның ½ ата?/3/ 1/3? /2/ 1/6? /1/
- Осы санның квадраты? 36
- 97 қандай сан?
- 97кг -? Г 97000
- 97жыл -? ай 1164
- 97 ғасыр -? жыл 9700
- 97минут -? Сағ? мин 1сағ 37мин
- 97 санын 2 еселе - 194
Сабақтың мақсаты: Есептерді салыстыру операциясын саналы түрде орындай отырып, есептер арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтауға үйрету.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, геометриялық түсініктерін жетілдіру.
Балалардың пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, миға шабуыл,
Сабақтың көрнекілігі: текше, параллелепипед, дидактикалық материалдар, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Кіріспе әңгіме слайдпен жұмыс
- Суреттерден не көріп тұрсыңдар?
- Әлемнің кереметтері туралы не айтар едіңдер?
- Қазақстан Республикасының кереметтерін ата?
- Олардың математикамен байланысы бар ма?
- Қандай геометриялық фигураларға ұқсайды?
- Осы туындыларды дүниеге әкелетін кім?
- Адам дегеніміз кім?
- Ал осындай кереметтерді жасау үшін адамның қандай қасиеттері болу керек?
3. Ауызша есептеу.
1998, 6, 97
- Бірінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Санды разрядтық қосылғыштарға жікте?
- 1998 кг, г жікте 1кг - 998 г
- 1998 т, ц, кг жікте 1 т - 9ц - 98 кг
- Екінші санды оқы?
- Неше таңбалы сан?
- Осы санның ½ ата?/3/ 1/3? /2/ 1/6? /1/
- Осы санның квадраты? 36
- 97 қандай сан?
- 97кг -? Г 97000
- 97жыл -? ай 1164
- 97 ғасыр -? жыл 9700
- 97минут -? Сағ? мин 1сағ 37мин
- 97 санын 2 еселе - 194
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.