- 05 нау. 2024 02:51
- 174
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Гидросфера тарауынан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Табыс критерийлері: 1) «Гидросфера» тарауы бойынша оқушылардың білімдері қалыптасады.
2) Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерін, өзендер, көлдерді картадан көрсете алады.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО, жеке - дара, жұптық, топтық жұмыс,
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі қағаздар, слайд, АКТ, электрондық оқулық, дүниежүзілік физикалық карта
І. Ұйымдастыру
Топқа бөлінеді
Шаттық шеңбер
Әр түрлі стикерлер
ІІ. Кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
«Гидросфера» туралы видео көрсету.
ІІІ. Қызығушылықты ояту
«Алтын балық»әдісі
1. Жердің су қабығын дүниежүзілік мұхит суы қанша % құрайды, құрлық суына қанша % үлесі тиеді.
2. Су дегеніміз не?
3. Дүниежүзілік мұхиттың орташа тұздылығы қанша?
4. Жалпы Дүниежүзілік мұхит суының беткі орташа температурасы қанша?
5. Цунами дегеніміз не?
6. Мұхит ағысы дегеніміз не?
7. Жер асты су дегеніміз не?
8. Толқының табаны
9. Өзен дегеніміз не?
10. Көл дегеніміз не?
11. Гольфстрим қандай мағынаны білдіреді?
12. Жанартаулық көлдер дегеніміз не?
ІV. Негізгі бөлім
1. Сәйкестендіру кестесі
Мазмұны--------------------------------------------------------------------------------------------Жауабы
1. Өзен бастауынан сағасына дейін кең әрі ұзынша ойыс алқапты бойлап ағады... (Сағасы)
2. Аңғардың өзен тасығанда су басатын бөлігі... (Арна)
Алматы облысы,
Қапшағай қаласы, Сарыбұлақ ауылы
География пәні мұғалімі Бейсембаева Динара Мергасовна
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Табыс критерийлері: 1) «Гидросфера» тарауы бойынша оқушылардың білімдері қалыптасады.
2) Дүниежүзілік мұхит және оның бөліктерін, өзендер, көлдерді картадан көрсете алады.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО, жеке - дара, жұптық, топтық жұмыс,
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі қағаздар, слайд, АКТ, электрондық оқулық, дүниежүзілік физикалық карта
І. Ұйымдастыру
Топқа бөлінеді
Шаттық шеңбер
Әр түрлі стикерлер
ІІ. Кіріспе
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
«Гидросфера» туралы видео көрсету.
ІІІ. Қызығушылықты ояту
«Алтын балық»әдісі
1. Жердің су қабығын дүниежүзілік мұхит суы қанша % құрайды, құрлық суына қанша % үлесі тиеді.
2. Су дегеніміз не?
3. Дүниежүзілік мұхиттың орташа тұздылығы қанша?
4. Жалпы Дүниежүзілік мұхит суының беткі орташа температурасы қанша?
5. Цунами дегеніміз не?
6. Мұхит ағысы дегеніміз не?
7. Жер асты су дегеніміз не?
8. Толқының табаны
9. Өзен дегеніміз не?
10. Көл дегеніміз не?
11. Гольфстрим қандай мағынаны білдіреді?
12. Жанартаулық көлдер дегеніміз не?
ІV. Негізгі бөлім
1. Сәйкестендіру кестесі
Мазмұны--------------------------------------------------------------------------------------------Жауабы
1. Өзен бастауынан сағасына дейін кең әрі ұзынша ойыс алқапты бойлап ағады... (Сағасы)
2. Аңғардың өзен тасығанда су басатын бөлігі... (Арна)
Алматы облысы,
Қапшағай қаласы, Сарыбұлақ ауылы
География пәні мұғалімі Бейсембаева Динара Мергасовна
Толық нұсқасын жүктеу