- 05 нау. 2024 01:27
- 124
Жаңа ағымда ұлттық киімдердің элементтерін пайдалану
Шығармашылық жұмыстың тақырыбы: Жаңа ағымда ұлттық киімдердің элементтерін пайдалану
Енді - енді қалыптаса бастаған Қазақстандық мода Батыстың жүзддеген жылдық мектептері бар сән әлеміне қарағанда әлдеқайда балаң сондықтанда тәуелсіз Қазақстанның өлке мемлекет ретінде өз туын көтеруге, басқалармен экономика білім мен ғылымды бой таластыруға талпынуы біздің, яғни Қазақстанның болашақ жастарын ойландырмай қоймайды.
Енді міне өзінің кемелденген XIX ғасырда адамзат атауында өнер түрі көп. Бұдан олардың сапалық, саналық жағынан ілгерілеуі еді. Оның куәсі ретінде сән өнері де күннен - күнге дамып, халық көңілінен шығуда. Әр дәуірге, әрбір кезеңге сәйкес киімнің өзіне тән формасы, пішімі өңделуі мен материалдары, матаның түсі мен суреттері, заттардың жиынтығы мен олардың костюмге үйлесімі болуы керек, мұның өзі осылармен бірге белгілі бір стиль жасайды.
Киім стилі - мұның өзі дәуірдің сондай - ақ жекелеген мемлекеттің мәдениеті мен экономикасы туралы, адамның қоғамдағы жағдайы, оның топтық тегі туралы ой топшылауға мүмкіндік беретін кез - келген дәуірдің өзіне тән айнасы.
Менің таңдаған шығармашылық тақырыбы «Дәстүр мен жаға ағым» деп аталады. Мұндағы киім үлгілеріндегі ерекшелік бұрынғы ата - бабаларымыздың ұлттық киімдерін қазіргі жаңаша бүкіл халықтық сән үлгілерімен байланыстырып, ұштастыра отырып, жаңа костюмдер жиынтығын құрастыру.
Яғни, ұлттық киімдегі негізгі сәндік өнерлерді (кесте, аппликация, ою - өрнектер) қазіргі заманға лайықты жаңаша түрде стилизациялау, сонымен бірге киімнің пішілу әдісін классикалық пред - о - порте стилінде сәндеп, қыз келіншектерге мерекелік киім, қызмекттік жұмыс орындарында киюге ұсыну.
Коллекцияның негізін бір - бірімен байланыстырушы элементтері оның түстік шешімі, материал фактурасы, қолданылған ою өрнектің біріңғай болуы коллекцияны бір - бірімен тығыз байланыстырып отырады. Коллекциядағы негізгі көзге түсетін бөлшектер костюмнің бас киімдер.
Мысалы: айырқалпақ, тақия, телпек, камзолдар, бешпент, қаракеспе және де ою - өрнектер, кестелер киімге қолданылатын сәндік шнурлар мен моншақтар жаңа бағытта стильденіп, бір - бірімен өзара байланыса отырып, жаңаша бір сән үлгісін шығаруы қажет.
Мысалы: киімнің жоғарғы бөлігінде белгілі - бір аймақтарында ою - өрнек түрлері қолданылса, сол өрнек түрі келесі киімнің жеңінде, етегінде немесе туысында қайталануы мүмкін. Сонымен қатар көп коллекциядағы киімдердің түстері әр түрлі болғанымен олар өзінің тонымен, материал фактурасымен бір - бірімен байланысып отырады. Коллекция пред - о - порте стилінде бекітіліп алғандықтан ондағы конструктивтік сызықтар мейлінше тіке, сәл иілген сызықтар немесе дөңгелек болып, геометриялық конструктивтік сызықтармен де байланыса алады.
Коллекцияны мейлінше тығыз байланыстырып, отырған және жеке элемент болып енетін ондағы барлық түстер мен сабақтаса жалғасын тауып жатқан киімнің әр жерінде кездесетін ақшылтым - сарғш түс коллекцияның негізгі элементі болып енеді.
Енді - енді қалыптаса бастаған Қазақстандық мода Батыстың жүзддеген жылдық мектептері бар сән әлеміне қарағанда әлдеқайда балаң сондықтанда тәуелсіз Қазақстанның өлке мемлекет ретінде өз туын көтеруге, басқалармен экономика білім мен ғылымды бой таластыруға талпынуы біздің, яғни Қазақстанның болашақ жастарын ойландырмай қоймайды.
Енді міне өзінің кемелденген XIX ғасырда адамзат атауында өнер түрі көп. Бұдан олардың сапалық, саналық жағынан ілгерілеуі еді. Оның куәсі ретінде сән өнері де күннен - күнге дамып, халық көңілінен шығуда. Әр дәуірге, әрбір кезеңге сәйкес киімнің өзіне тән формасы, пішімі өңделуі мен материалдары, матаның түсі мен суреттері, заттардың жиынтығы мен олардың костюмге үйлесімі болуы керек, мұның өзі осылармен бірге белгілі бір стиль жасайды.
Киім стилі - мұның өзі дәуірдің сондай - ақ жекелеген мемлекеттің мәдениеті мен экономикасы туралы, адамның қоғамдағы жағдайы, оның топтық тегі туралы ой топшылауға мүмкіндік беретін кез - келген дәуірдің өзіне тән айнасы.
Менің таңдаған шығармашылық тақырыбы «Дәстүр мен жаға ағым» деп аталады. Мұндағы киім үлгілеріндегі ерекшелік бұрынғы ата - бабаларымыздың ұлттық киімдерін қазіргі жаңаша бүкіл халықтық сән үлгілерімен байланыстырып, ұштастыра отырып, жаңа костюмдер жиынтығын құрастыру.
Яғни, ұлттық киімдегі негізгі сәндік өнерлерді (кесте, аппликация, ою - өрнектер) қазіргі заманға лайықты жаңаша түрде стилизациялау, сонымен бірге киімнің пішілу әдісін классикалық пред - о - порте стилінде сәндеп, қыз келіншектерге мерекелік киім, қызмекттік жұмыс орындарында киюге ұсыну.
Коллекцияның негізін бір - бірімен байланыстырушы элементтері оның түстік шешімі, материал фактурасы, қолданылған ою өрнектің біріңғай болуы коллекцияны бір - бірімен тығыз байланыстырып отырады. Коллекциядағы негізгі көзге түсетін бөлшектер костюмнің бас киімдер.
Мысалы: айырқалпақ, тақия, телпек, камзолдар, бешпент, қаракеспе және де ою - өрнектер, кестелер киімге қолданылатын сәндік шнурлар мен моншақтар жаңа бағытта стильденіп, бір - бірімен өзара байланыса отырып, жаңаша бір сән үлгісін шығаруы қажет.
Мысалы: киімнің жоғарғы бөлігінде белгілі - бір аймақтарында ою - өрнек түрлері қолданылса, сол өрнек түрі келесі киімнің жеңінде, етегінде немесе туысында қайталануы мүмкін. Сонымен қатар көп коллекциядағы киімдердің түстері әр түрлі болғанымен олар өзінің тонымен, материал фактурасымен бір - бірімен байланысып отырады. Коллекция пред - о - порте стилінде бекітіліп алғандықтан ондағы конструктивтік сызықтар мейлінше тіке, сәл иілген сызықтар немесе дөңгелек болып, геометриялық конструктивтік сызықтармен де байланыса алады.
Коллекцияны мейлінше тығыз байланыстырып, отырған және жеке элемент болып енетін ондағы барлық түстер мен сабақтаса жалғасын тауып жатқан киімнің әр жерінде кездесетін ақшылтым - сарғш түс коллекцияның негізгі элементі болып енеді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.