- 05 нау. 2024 02:18
- 151
Жаратылыстанушы ғалымдар
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы,
Лебяжі жалпы орта білім беру мектебінің география пәні мұғалімі
Камзина Гульдана Нурлановна
География 5 сынып
Мектеп оқу ісінің меңгерушісі:
Тақырыбы: Жаратылыстанушы ғалымдар
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларды алғашқы жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектері мен олардың ғылымға енгізген жаңалықтарымен, ол жаңалықтардың қазіргі кездегі рөлін түсіндіру.
Дамытушылық: оқушылардың жаратылыстану пәні бойынша ой - өрісін дамыту, танымдық қызығушылығын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, тапсырмалар арқылы өз ізденіс дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын жеткізе білу, қарым қатынас жасауды үйрету. Жерге, қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың жоспары: 1 кезең – ұйымдастыру (2 мин)
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау (15 мин) 5 кезең - үйге тапсырма беру. (2 мин)
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту (19 мин) 6 кезең - қорытынды, бағалау. (2 мин)
4 кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (5 мин)
Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті
Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
Үй тапсырмасын әр оқушыға карточка таратып, жауаптарына қарай тексеру және дәптерде орындаған кестені қарап шығу. Тапсырмалар:
1) Төмендегі сызбаны келесі тәртіппен толтыр: Табиғатты оқып үйренудің әдістерінің атауын жазу және әрқайсысының астына мысалдар келтіру.
2) Табиғаттанушыларға арналған қағидаларды жазыңыз:
•_________________________________________
•_________________________________________
1. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы оқушылардың тақырыпқа зейінін аударып, ой қозғайды: Табиғатты зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олар қандай ғылыммен айналысты? Қандай жаңалықтар ашты?
Жаратылыстану ғылымын дамытуға үлес қосқан ғалымдар жайлы білім беру.
2. Қазақстаннан шыққан жарық жұлдыз Ш.Уәлиханов жайлы еңбектерін түсіндіру.
3. Оқулықпен жұмыс. Суреттерді қарастыру. Сұрақтар: Суреттерде не бейнеленген? Сендер қалай ойлайсыңдар, жаратылыстану ғалымдары енгізген жаңалықтардың өміршең болу себебі не? Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап қайтару. Өз пікірлерін тыңдау.
Лебяжі жалпы орта білім беру мектебінің география пәні мұғалімі
Камзина Гульдана Нурлановна
География 5 сынып
Мектеп оқу ісінің меңгерушісі:
Тақырыбы: Жаратылыстанушы ғалымдар
Мақсаты:
Білімділік: оқушыларды алғашқы жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектері мен олардың ғылымға енгізген жаңалықтарымен, ол жаңалықтардың қазіргі кездегі рөлін түсіндіру.
Дамытушылық: оқушылардың жаратылыстану пәні бойынша ой - өрісін дамыту, танымдық қызығушылығын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, тапсырмалар арқылы өз ізденіс дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын жеткізе білу, қарым қатынас жасауды үйрету. Жерге, қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін ояту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың жоспары: 1 кезең – ұйымдастыру (2 мин)
2 кезең - үй тапсырмасын сұрау (15 мин) 5 кезең - үйге тапсырма беру. (2 мин)
3 кезең - жаңа тақырыпты меңгерту (19 мин) 6 кезең - қорытынды, бағалау. (2 мин)
4 кезең – білім мен икемділіктерін бекіту (5 мин)
Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті
Оқушымен амандасып, оқушының зейінін сабаққа аударады.
Үй тапсырмасын әр оқушыға карточка таратып, жауаптарына қарай тексеру және дәптерде орындаған кестені қарап шығу. Тапсырмалар:
1) Төмендегі сызбаны келесі тәртіппен толтыр: Табиғатты оқып үйренудің әдістерінің атауын жазу және әрқайсысының астына мысалдар келтіру.
2) Табиғаттанушыларға арналған қағидаларды жазыңыз:
•_________________________________________
•_________________________________________
1. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы оқушылардың тақырыпқа зейінін аударып, ой қозғайды: Табиғатты зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олар қандай ғылыммен айналысты? Қандай жаңалықтар ашты?
Жаратылыстану ғылымын дамытуға үлес қосқан ғалымдар жайлы білім беру.
2. Қазақстаннан шыққан жарық жұлдыз Ш.Уәлиханов жайлы еңбектерін түсіндіру.
3. Оқулықпен жұмыс. Суреттерді қарастыру. Сұрақтар: Суреттерде не бейнеленген? Сендер қалай ойлайсыңдар, жаратылыстану ғалымдары енгізген жаңалықтардың өміршең болу себебі не? Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап қайтару. Өз пікірлерін тыңдау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.