Жай және құрама сандар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5. 1В Натурал сандардың бөлінгіштігі
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Жай және құрама сандар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5. 1. 1. 6. Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу
Сабақ мақсаттары: Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу
Натурал сандар туралы білімдерін кеңейту
Жетістік критерийлері - Жай және құрама сандарды анықтайды;
- Жай және құрама сандарды ажырата алады
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:
- жай және құрама сандардың анықтамасын құрастырады;
- Жай және құрама сандардың бөлгіш және бөлінгіш анықтамаларын құрастырады.
- құрама сандардың бөлінгіштік белгілерін құрастырады
Пәнге тән лексика мен терминология:
- санның бөлгіші;
- жай сандар;
- құрама сандар;
- қзара жай сандар.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- натурал сандардың бөлінгіштігі деп....;
- натурал сандардың бөлгіші деп....;
-... сан жай сан, өйткені...
-... сан құрама сан, өйткені...
Құндылықтарды дарыту
- Жеке, жұптық және топтық жұмыс түрлері арқылы сыйластыққа, ынтымақтастыққа, еңбексүйгіштікке, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар - тарих пәні.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
Бастапқы білім
Арифметикалық амалдардың компоненттері; натурал сандардың көбейтіндісі мен бөліндісі; жұп және тақ сандардың анықтамалары; санның бөлгіші.
Сабақтың басы
Бірлескен қоршаған ортаны жасау:
1. Оқушылармен амандасу: Сәлеметсіздер ме оқушылар, сендерді көргеніме ризамын. Жұмысқа дайындалайық. Бір - біріңе бүгінгі сабаққа сәттілік тілейік. «Сәттілік шеңбері» әдісі.
2. Мақсат қою: Бүгінгі сабақтың эпиграфына назар аударайық «Әлемді сандар билейді!» Пифагор (Жаңа тақырыпты ашу)
Бұл сөздердің мағынасын қалай түсінесіздер? Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Жай және құрама сандар». Алдымен мақсатты қойып алайық. Жалпы мақсатты құрастыру.
3. Ауызша есептеу (Үй тапсырмасын тексеру).
Бағалау критерийлері:
оқушылар:
- Натурал сандардың бөлгіштерін таба алады.
- Натурал сандардың бөлінгіштерін таба алады.
Слайдта тапсырмалар: (оқушылар тақтаға шығып тапсырманы орындайды)
Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы)
Сұрақтар:
- Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды?
- Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?
- Қалай ойлайсыздар, неліктен бұл тапсырмалар жеңіл болды?
- Қалай ойлайсыздар, неліктен бұл тапсырмалар қиын болды?
Сабақтың ортасы
Өткен тақырыпты қайталау (тапсырма презентацияда) Бәріне бірдей
1 тапсырма.
Мариям 20 тоқаш пісірді. Бәріне тең тоқаштан қалу үшін Мариям қанша досын қонаққа шақыра алады?
2 тапсырма.
Лейла 31 браслет тоқыды. Бәріне браслеттің тең саны шығу үшін Лейла қанша құрбыларына сыйлай алады?
3 тапсырма.
Барлық сандардың бөлгіштерін табыңыз: 50, 7, 829, 31, 24, 12, 23, 9, 100.
Шығару жолын талдау.
1тапсырманың шығару жолы. 20 санының барлық бөлгіштерін табу керек. Б (20) ={1, 2, 4, 5, 10, 20}
Жауабы: Мариям 1, 2, 4, 5, 10, 20 досын қонаққа шақыра алады.
ҚБ «Бағдаршам» (сигнал карталары әр оқушының партасында жатады ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім) Кері байланысты «Бағдаршам» әдісімен өткіземіз.
Кері байланыс.
2 тапсырманың шығару жолы. 31 санының барлық бөлгіштерін табу керек. Б (31) ={1, 31}
Сұрақ туындайды: 31 санында тағы басқа бөлгіштер бар ма?
ҚБ «Бағдаршам»
Кері байланыс.
3 тапсырманың шығару жолы.
Б(50) ={1, 2, 5, 10, 25, 50}
Б(7) ={1, 7}
Б(829) = {1, 829}
Б(31) ={1, 31}
Б(24) ={1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24}
Б(12) ={1, 2, 3, 4, 6, 12}
Б(23) ={1, 23}
Б(9) ={1, 3, 9}
Б(100)= {1, 2, 4, 5, 10, 20, 25, 50, 100}
ҚБ «Бағдаршам»
Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы)
Бөлінгіштер санына қарай №3 тапсырмадан натурал сандарды қандай 2 топқа бөлуге болады?
Оқушылар ұсыныс береді: бірінші топ 2 бөлінгіші бар сандар, екінші топ 2 - ден көп бөлінгіштері бар сандар.
3. Гипотеза шығару. Диалогтық оқыту
Мұғалімнің сұрағы: әр топты қалай атауға болады?
Оқушылар өз ұсыныстарын береді.
Егер ұсыныстар дұрыс болса, мұғалім сұрақ қояды: «Топтың атауы дұрыс екендігін қалай тексеруге болады?», егер ұсыныстар болмаса мұғалім сұрайды: «Сандардың топтарының атауларын қалай білуге болады?». Қорытындылай келе оқулықпен жұмыс жасау керектігі туралы ой туғызады.
«Естай Есжанов атындағы №9 орта мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Кужина С. У.
Жай және құрама сандар. жүктеу
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Жай және құрама сандар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5. 1. 1. 6. Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу
Сабақ мақсаттары: Жай және құрама сандардың анықтамаларын білу
Натурал сандар туралы білімдерін кеңейту
Жетістік критерийлері - Жай және құрама сандарды анықтайды;
- Жай және құрама сандарды ажырата алады
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар:
- жай және құрама сандардың анықтамасын құрастырады;
- Жай және құрама сандардың бөлгіш және бөлінгіш анықтамаларын құрастырады.
- құрама сандардың бөлінгіштік белгілерін құрастырады
Пәнге тән лексика мен терминология:
- санның бөлгіші;
- жай сандар;
- құрама сандар;
- қзара жай сандар.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- натурал сандардың бөлінгіштігі деп....;
- натурал сандардың бөлгіші деп....;
-... сан жай сан, өйткені...
-... сан құрама сан, өйткені...
Құндылықтарды дарыту
- Жеке, жұптық және топтық жұмыс түрлері арқылы сыйластыққа, ынтымақтастыққа, еңбексүйгіштікке, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар - тарих пәні.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
Бастапқы білім
Арифметикалық амалдардың компоненттері; натурал сандардың көбейтіндісі мен бөліндісі; жұп және тақ сандардың анықтамалары; санның бөлгіші.
Сабақтың басы
Бірлескен қоршаған ортаны жасау:
1. Оқушылармен амандасу: Сәлеметсіздер ме оқушылар, сендерді көргеніме ризамын. Жұмысқа дайындалайық. Бір - біріңе бүгінгі сабаққа сәттілік тілейік. «Сәттілік шеңбері» әдісі.
2. Мақсат қою: Бүгінгі сабақтың эпиграфына назар аударайық «Әлемді сандар билейді!» Пифагор (Жаңа тақырыпты ашу)
Бұл сөздердің мағынасын қалай түсінесіздер? Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Жай және құрама сандар». Алдымен мақсатты қойып алайық. Жалпы мақсатты құрастыру.
3. Ауызша есептеу (Үй тапсырмасын тексеру).
Бағалау критерийлері:
оқушылар:
- Натурал сандардың бөлгіштерін таба алады.
- Натурал сандардың бөлінгіштерін таба алады.
Слайдта тапсырмалар: (оқушылар тақтаға шығып тапсырманы орындайды)
Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы)
Сұрақтар:
- Тапсырмалардың қайсысы сендерге түсініксіз болды?
- Тапсырмалардың қайсысы сендерге жеңіл болды?
- Қалай ойлайсыздар, неліктен бұл тапсырмалар жеңіл болды?
- Қалай ойлайсыздар, неліктен бұл тапсырмалар қиын болды?
Сабақтың ортасы
Өткен тақырыпты қайталау (тапсырма презентацияда) Бәріне бірдей
1 тапсырма.
Мариям 20 тоқаш пісірді. Бәріне тең тоқаштан қалу үшін Мариям қанша досын қонаққа шақыра алады?
2 тапсырма.
Лейла 31 браслет тоқыды. Бәріне браслеттің тең саны шығу үшін Лейла қанша құрбыларына сыйлай алады?
3 тапсырма.
Барлық сандардың бөлгіштерін табыңыз: 50, 7, 829, 31, 24, 12, 23, 9, 100.
Шығару жолын талдау.
1тапсырманың шығару жолы. 20 санының барлық бөлгіштерін табу керек. Б (20) ={1, 2, 4, 5, 10, 20}
Жауабы: Мариям 1, 2, 4, 5, 10, 20 досын қонаққа шақыра алады.
ҚБ «Бағдаршам» (сигнал карталары әр оқушының партасында жатады ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті; САРЫ – сұрақтарым бар; ҚЫЗЫЛ – түсінбедім) Кері байланысты «Бағдаршам» әдісімен өткіземіз.
Кері байланыс.
2 тапсырманың шығару жолы. 31 санының барлық бөлгіштерін табу керек. Б (31) ={1, 31}
Сұрақ туындайды: 31 санында тағы басқа бөлгіштер бар ма?
ҚБ «Бағдаршам»
Кері байланыс.
3 тапсырманың шығару жолы.
Б(50) ={1, 2, 5, 10, 25, 50}
Б(7) ={1, 7}
Б(829) = {1, 829}
Б(31) ={1, 31}
Б(24) ={1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24}
Б(12) ={1, 2, 3, 4, 6, 12}
Б(23) ={1, 23}
Б(9) ={1, 3, 9}
Б(100)= {1, 2, 4, 5, 10, 20, 25, 50, 100}
ҚБ «Бағдаршам»
Ауызша кері байланыс (бағыты: мұғалім - оқушы)
Бөлінгіштер санына қарай №3 тапсырмадан натурал сандарды қандай 2 топқа бөлуге болады?
Оқушылар ұсыныс береді: бірінші топ 2 бөлінгіші бар сандар, екінші топ 2 - ден көп бөлінгіштері бар сандар.
3. Гипотеза шығару. Диалогтық оқыту
Мұғалімнің сұрағы: әр топты қалай атауға болады?
Оқушылар өз ұсыныстарын береді.
Егер ұсыныстар дұрыс болса, мұғалім сұрақ қояды: «Топтың атауы дұрыс екендігін қалай тексеруге болады?», егер ұсыныстар болмаса мұғалім сұрайды: «Сандардың топтарының атауларын қалай білуге болады?». Қорытындылай келе оқулықпен жұмыс жасау керектігі туралы ой туғызады.
«Естай Есжанов атындағы №9 орта мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Кужина С. У.
Жай және құрама сандар. жүктеу