- 05 нау. 2024 02:28
- 236
Жүйке жүйесі. Сезім мүшелері
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы,
№19 мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Жанузакова Гүлназ
3 сынып
Мақсаты:
1. Жүйке жүйесінің қызметі және сезім мүшелерінің қызметі жайлы түсінік беру. Олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту.
2. Оқушылардың танымдылық қасиеттерін дамыту, оқушылар өз білімдерін толықтыру, салыстыру және ойлау қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Жүйке жүйесі. Сезім мүшелерін біледі, қызметі мен құрылысын түсінеді, жеке бас гигиенасынсақтайды.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: баяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, зерттеушілік, жинақтау.
Құрал - жабдықтар: алма, лимон, доп, әтір, тұз бен қант, дискке жазылған жануарлардың дыбыстары, интербелсенді тақта.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, өзін өзі тану, музыка.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Психологиялы ахуал тудыру
Ал, балалар, күндей жадырап, Амансың ба, алтын күн!
Жұлдыздай жарқырап, Аманыңсың ба, көк аспан!
Судай таза, мөлдір көңіл - күймен Амансың ба, достарым!
Бүгінгі сабағымызды бастайық. Сендерді көрсем шаттанам!
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Ас қорыту мүшелерін көрсет
2. Тамақты аз немесе артық жеу қандай жағдайға әкеледі?
3. Күнделік ті дұрыс тамақтану керек пе?
4. Тамақтанудың қандай тәртіптерін білеміз?
5. Тамақтануға қатысты түрлі тазалық ережелерін білеміз бе?
ҮІ. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білу үшін бірнеше жұмбақтарды шешейік
1. Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерін. (көз)
2. Екі шырақтың арасында бір өзім, (мұрын)
3. Күмбір, күмбір, қарағым, қартайғанша жарадың. (Құлақ)
4. Денесі жұмсақ, сүйір, көп сөйлеуге үйір. (Тіл)
5. Бунақты көсеу, тармағы бесеу. (Қол мен саусақ)
А) Оқушылардың түсіндіруі
Ә) Мұғалімнің түсіндіруі
Ү. Сарамандық жұмыс
Балалар, сендердің алдарыңда қорап тұр. Қораптың ішіндегі заттарды өз топтарының атауларына байланысты таңдап алыңдар. Неге бұл затты алғандарыңды дәлелдеп беріңдер.
Көз:
*Біздің топ - көз тобы.
*Біз кемпірқосақ суретін таңдадық.
*Оның жасыл, қызыл, көк, және т. б түстері бар.
* Кемпірқосақты көзбен көреміз, қолмен ұстай алмаймыз, иісін сезе алмаймыз.
Тіл:
*Біздің топ - тіл тобы.
*Біз қант пен тұзды таңдадық.
*Қант - тәтті.
*Тұз ащы.
*Тәттіні
ҮІ. Сергіту сәті
ҮІІ: Дәптер мен жұмыс
ҮІІІ. Кітаппен жұмыс
Жүйке жүйесінің гигиенасын әңгімелеу
Ұйқы туралы жалпы түсінік
ІХ. Ой толғаныс. «Егер сезім мүшелері болмаса» деген тақырыпта эссе жазу.
Х. Сәйкестендіру ойыны
ХІ. Есіңде сақта
ХІІ. Тест (сабақты қорытындылау)
ХІІІ. Үйге тапсырма
ХІҮ. Бағалау
№19 мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Жанузакова Гүлназ
3 сынып
Мақсаты:
1. Жүйке жүйесінің қызметі және сезім мүшелерінің қызметі жайлы түсінік беру. Олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту.
2. Оқушылардың танымдылық қасиеттерін дамыту, оқушылар өз білімдерін толықтыру, салыстыру және ойлау қабілетін дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Жүйке жүйесі. Сезім мүшелерін біледі, қызметі мен құрылысын түсінеді, жеке бас гигиенасынсақтайды.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: баяндау, түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, зерттеушілік, жинақтау.
Құрал - жабдықтар: алма, лимон, доп, әтір, тұз бен қант, дискке жазылған жануарлардың дыбыстары, интербелсенді тақта.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, өзін өзі тану, музыка.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Психологиялы ахуал тудыру
Ал, балалар, күндей жадырап, Амансың ба, алтын күн!
Жұлдыздай жарқырап, Аманыңсың ба, көк аспан!
Судай таза, мөлдір көңіл - күймен Амансың ба, достарым!
Бүгінгі сабағымызды бастайық. Сендерді көрсем шаттанам!
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Ас қорыту мүшелерін көрсет
2. Тамақты аз немесе артық жеу қандай жағдайға әкеледі?
3. Күнделік ті дұрыс тамақтану керек пе?
4. Тамақтанудың қандай тәртіптерін білеміз?
5. Тамақтануға қатысты түрлі тазалық ережелерін білеміз бе?
ҮІ. Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білу үшін бірнеше жұмбақтарды шешейік
1. Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерін. (көз)
2. Екі шырақтың арасында бір өзім, (мұрын)
3. Күмбір, күмбір, қарағым, қартайғанша жарадың. (Құлақ)
4. Денесі жұмсақ, сүйір, көп сөйлеуге үйір. (Тіл)
5. Бунақты көсеу, тармағы бесеу. (Қол мен саусақ)
А) Оқушылардың түсіндіруі
Ә) Мұғалімнің түсіндіруі
Ү. Сарамандық жұмыс
Балалар, сендердің алдарыңда қорап тұр. Қораптың ішіндегі заттарды өз топтарының атауларына байланысты таңдап алыңдар. Неге бұл затты алғандарыңды дәлелдеп беріңдер.
Көз:
*Біздің топ - көз тобы.
*Біз кемпірқосақ суретін таңдадық.
*Оның жасыл, қызыл, көк, және т. б түстері бар.
* Кемпірқосақты көзбен көреміз, қолмен ұстай алмаймыз, иісін сезе алмаймыз.
Тіл:
*Біздің топ - тіл тобы.
*Біз қант пен тұзды таңдадық.
*Қант - тәтті.
*Тұз ащы.
*Тәттіні
ҮІ. Сергіту сәті
ҮІІ: Дәптер мен жұмыс
ҮІІІ. Кітаппен жұмыс
Жүйке жүйесінің гигиенасын әңгімелеу
Ұйқы туралы жалпы түсінік
ІХ. Ой толғаныс. «Егер сезім мүшелері болмаса» деген тақырыпта эссе жазу.
Х. Сәйкестендіру ойыны
ХІ. Есіңде сақта
ХІІ. Тест (сабақты қорытындылау)
ХІІІ. Үйге тапсырма
ХІҮ. Бағалау