- 05 нау. 2024 02:28
- 164
Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Шығыс Қазақстан облысы,
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна
Тақырыбы: Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Мақсаты: оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру; зейінін, жадын, тілін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, өздік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6.
ІІІ. Білімді тиянақтау: Ауызша жұмыс.
а) 2 ∙ 3 = 6
4 ∙ 3 = 12
6 ∙ 3 = 18
8 ∙ 3 = 24
1 ∙ 3 = 3
0 ∙ 3 = 0
ә) Есеп шығару.
- Қайыңның биіктігі 9 м, ал үй одан 3 м биік. Үйдің биіктігі қандай? ( 12м)
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1. Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. 2. Оқулықпен жұмыс. №1, 2, 3, 4.
1. Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады?
3 ∙ 4 ∙ 5 = 60 (см3)
Қорытынды:
Практикалық жұмыс. № 5, № 6. Көзбен көріп салыстыру, Суретте көлемі бірдей ыдыстар бар ма? Оны қалай тексеруге болады?
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна
Тақырыбы: Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Мақсаты: оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру; зейінін, жадын, тілін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, өздік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6.
ІІІ. Білімді тиянақтау: Ауызша жұмыс.
а) 2 ∙ 3 = 6
4 ∙ 3 = 12
6 ∙ 3 = 18
8 ∙ 3 = 24
1 ∙ 3 = 3
0 ∙ 3 = 0
ә) Есеп шығару.
- Қайыңның биіктігі 9 м, ал үй одан 3 м биік. Үйдің биіктігі қандай? ( 12м)
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1. Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. 2. Оқулықпен жұмыс. №1, 2, 3, 4.
1. Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады?
3 ∙ 4 ∙ 5 = 60 (см3)
Қорытынды:
Практикалық жұмыс. № 5, № 6. Көзбен көріп салыстыру, Суретте көлемі бірдей ыдыстар бар ма? Оны қалай тексеруге болады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.