- 05 нау. 2024 00:06
- 254
Мақал - мәтелдер
Сабақтың тақырыбы: Мақал - мәтелдер
Сабақтың мақсаты: білімділік – оқушылардың мақал - мәтелдер туралы білім, білігін тереңдету
салыстыру, ажырата білу дағдылары мен оқу, талдау машықтарын қалыптастыру;
тәрбиелік; - ана тілін ардақтап бағалай білуге, сөз қадірін терең ұғынуға тәрбиелеу;
дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлауын, ой дәлдігін дамыту, сөйлеу мәдениетін дамыту, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, түрлі амал - тәсілдер арқылы іздендіре отырып шығармашылыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, тірек сызба, суреттер.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, бейнелеу, математика.
Сабақтың түрі: шығармашылық ізденіс.
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру. Оқытудың қолайлы жағдайларын жарату, үй тапсырмасын сұрау.
«Ынта» тобы. Оқушылық деңгей.
Зымыран сұрақтар
1. Тұрақты тіркес деген не?
2. Тұрақты тіркесті ғылым тілінде басқаша не деп атаймыз?
3. Тұрақты тіркестер сөйлем мүшесі бола ала ма?
4. Тұрақты тіркестердің қандай баламасы болады?
5. Тұрақты тіркестер мән - мағынасы жағынан бір - біріне антоним болуы мүмкін бе?
6. Тұрақты тіркестердің мағыналары оның құрамындағы сөздердің мағыналарымен байланысты бола ма?
7. Ана тілімізде тұрақты тіркестердің маңызы қандай?
«Жігер» тобы. Суреттерге қарап(қас, көз, құлақ, мұрын) тұрақты тіркестер табу.
«Дарын» тобы. Шығармашылық деңгей. Кестені толтыру.
Сабақтың мақсаты: білімділік – оқушылардың мақал - мәтелдер туралы білім, білігін тереңдету
салыстыру, ажырата білу дағдылары мен оқу, талдау машықтарын қалыптастыру;
тәрбиелік; - ана тілін ардақтап бағалай білуге, сөз қадірін терең ұғынуға тәрбиелеу;
дамытушылық – оқушылардың логикалық ойлауын, ой дәлдігін дамыту, сөйлеу мәдениетін дамыту, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, түрлі амал - тәсілдер арқылы іздендіре отырып шығармашылыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, тірек сызба, суреттер.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, бейнелеу, математика.
Сабақтың түрі: шығармашылық ізденіс.
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру. Оқытудың қолайлы жағдайларын жарату, үй тапсырмасын сұрау.
«Ынта» тобы. Оқушылық деңгей.
Зымыран сұрақтар
1. Тұрақты тіркес деген не?
2. Тұрақты тіркесті ғылым тілінде басқаша не деп атаймыз?
3. Тұрақты тіркестер сөйлем мүшесі бола ала ма?
4. Тұрақты тіркестердің қандай баламасы болады?
5. Тұрақты тіркестер мән - мағынасы жағынан бір - біріне антоним болуы мүмкін бе?
6. Тұрақты тіркестердің мағыналары оның құрамындағы сөздердің мағыналарымен байланысты бола ма?
7. Ана тілімізде тұрақты тіркестердің маңызы қандай?
«Жігер» тобы. Суреттерге қарап(қас, көз, құлақ, мұрын) тұрақты тіркестер табу.
«Дарын» тобы. Шығармашылық деңгей. Кестені толтыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.