- 05 нау. 2024 03:13
- 196
Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлем
Қазақ тілі 8 сынып
Мұғалім: Ж. Қ. Сарбиева
Сабақ тақырыбы: Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлем.
Мақсат: Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлемнің жасалуын біледі, басқа мағыналық түрлерінен ажыратады, білімдері толығады.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілі оқулығы.
Оқу нәтижесі: Әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік береді,
Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істейді, теориялық білімдерін іс - жүзінде қолданады.
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақтамен жұмыс, плакаттар, түрлі – түсті қаламдар, стикерлер.
Оқыту әдістері: "планета және оның серіктестері", "жасырын сөйлемдер", "төрт сөйлем әдісі", "сұрақты ұстап ал", "бос орындық", АКТ - ны пай - далану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Мұғалімнің іс - әрекеті
«Сәттілік тілеймін»
- Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін бір – бірімізге сәттілік тілейік
Зейін шоғырландыру 3 мин
1 - 3 минут
Торда 12 құс отыр. Оның 11 - нен басқасы ұшып кетті. Торда неше құс қалды? 12. тордан құс ұша алмайды
Бір күні әкесі баласына бір кітап беріп, "Мына кітапты оқысаң, саған 2000 теңге беремін" депті.
1 аптадан кейін баласы әкесіне келіп: "Әке, кітапты оқып бітірдім. Маған 2000 т. бересіз бе?" депті. Сонда әкесі "Сен кітапты оқыған жоқсың" депті. Баласының кітап оқымағанын әкесі қайдан білді? 2000 т кітаптың ішінде болған.
Үй тапсырмасын тексеру
6мин "Планета және оның серіктері" мақсат бағ. Сабақтасқа жатпайтын планеталарды алып тастау керек.
"Пішінге жасырылған сөйлемдер"
Сөйлемдерді табады
- сабақтас құрмалас?
- салалас құрмалас?
- Бірыңғай мүшелі сөйлем?
- оқшау сөзді сөйлем?
- себеп бағыныңқы сөйлем?
Жаңа сабақ
25 мин
1мәтінді оқу. 4 мин
"төрт сөйлем" әдісімен постерге жазад 4 мин
2. 145 жаттығуды жұптасып талдайды 2 мин
Айтуға 2 мин
3. PISA тапсырмаларын шешу 6 мин Бір адам қызын еңбекші адамға берем деп, сұраған бай балаларына бермепті. Бір күні башмақ тігіп сататын бір жас жігіт сұраған соң, соған беріпті. Ол башмақшы - тапқанын араққа салып, көңіл көтеретін сорлы екен.
Сұрақ 1
Мәтіндегі негізгі кейіпкер кім?
А. башмақшы
Ә. қызы
Б. әкесі
Сұрақ 2
Мәтіндегі негізгі ойға қатысы жоқ мақалды анықта
А. Аңдамаған ауырмай өледі
Ә. Он рет өлшеп бір рет кес
Б. Тозбас жасау болмас, бас білмес асау болмас
С. Адамды түсіне қарап таныма, ісіне қарап таны
Сұрақ 3
Арақтың адам өміріне зияны туралы ойыңды қысқаша жазып шық ------------------------
4. " Сұрақты ұстап ал" жұмбақтар 3 мин
1. Бірін – бірі қараймын деп, бірі жатса, бірі тұрады.
2. Жерде туып, көкте өлер
3. Аяғымен шығып,
Арқанмен түседі.
Дәптерге жазып талдайды 3 мин
Бекіту
"Бос орындық"
Түрлі сұрақтар беру. Оқушылар не келіседі, не келіспейді.
Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлем. жүктеу
Мұғалім: Ж. Қ. Сарбиева
Сабақ тақырыбы: Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлем.
Мақсат: Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлемнің жасалуын біледі, басқа мағыналық түрлерінен ажыратады, білімдері толығады.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілі оқулығы.
Оқу нәтижесі: Әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік береді,
Оқушылар шығармашылықпен жұмыс істейді, теориялық білімдерін іс - жүзінде қолданады.
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақтамен жұмыс, плакаттар, түрлі – түсті қаламдар, стикерлер.
Оқыту әдістері: "планета және оның серіктестері", "жасырын сөйлемдер", "төрт сөйлем әдісі", "сұрақты ұстап ал", "бос орындық", АКТ - ны пай - далану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Мұғалімнің іс - әрекеті
«Сәттілік тілеймін»
- Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін бір – бірімізге сәттілік тілейік
Зейін шоғырландыру 3 мин
1 - 3 минут
Торда 12 құс отыр. Оның 11 - нен басқасы ұшып кетті. Торда неше құс қалды? 12. тордан құс ұша алмайды
Бір күні әкесі баласына бір кітап беріп, "Мына кітапты оқысаң, саған 2000 теңге беремін" депті.
1 аптадан кейін баласы әкесіне келіп: "Әке, кітапты оқып бітірдім. Маған 2000 т. бересіз бе?" депті. Сонда әкесі "Сен кітапты оқыған жоқсың" депті. Баласының кітап оқымағанын әкесі қайдан білді? 2000 т кітаптың ішінде болған.
Үй тапсырмасын тексеру
6мин "Планета және оның серіктері" мақсат бағ. Сабақтасқа жатпайтын планеталарды алып тастау керек.
"Пішінге жасырылған сөйлемдер"
Сөйлемдерді табады
- сабақтас құрмалас?
- салалас құрмалас?
- Бірыңғай мүшелі сөйлем?
- оқшау сөзді сөйлем?
- себеп бағыныңқы сөйлем?
Жаңа сабақ
25 мин
1мәтінді оқу. 4 мин
"төрт сөйлем" әдісімен постерге жазад 4 мин
2. 145 жаттығуды жұптасып талдайды 2 мин
Айтуға 2 мин
3. PISA тапсырмаларын шешу 6 мин Бір адам қызын еңбекші адамға берем деп, сұраған бай балаларына бермепті. Бір күні башмақ тігіп сататын бір жас жігіт сұраған соң, соған беріпті. Ол башмақшы - тапқанын араққа салып, көңіл көтеретін сорлы екен.
Сұрақ 1
Мәтіндегі негізгі кейіпкер кім?
А. башмақшы
Ә. қызы
Б. әкесі
Сұрақ 2
Мәтіндегі негізгі ойға қатысы жоқ мақалды анықта
А. Аңдамаған ауырмай өледі
Ә. Он рет өлшеп бір рет кес
Б. Тозбас жасау болмас, бас білмес асау болмас
С. Адамды түсіне қарап таныма, ісіне қарап таны
Сұрақ 3
Арақтың адам өміріне зияны туралы ойыңды қысқаша жазып шық ------------------------
4. " Сұрақты ұстап ал" жұмбақтар 3 мин
1. Бірін – бірі қараймын деп, бірі жатса, бірі тұрады.
2. Жерде туып, көкте өлер
3. Аяғымен шығып,
Арқанмен түседі.
Дәптерге жазып талдайды 3 мин
Бекіту
"Бос орындық"
Түрлі сұрақтар беру. Оқушылар не келіседі, не келіспейді.
Мақсат бағыныңқы сабақтас - құрмалас сөйлем. жүктеу