Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 13 сағат бұрын)
Математика  1-сынып  Нүкте. Сызық. Сәуле
Пәні: математика
4- сабақ
Сабақтың тақырыбы: Нүкте. Сызық. Сәуле
Күні: 08.10.2020ж
Сынып 1 « »Мұғалімнің аты-жөні:  
Оқу мақсаты1.3.1.1 геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық  тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш 
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың басым бөлігі:
Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Кейбір оқушылар үшін:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийлері
  • геометриялық фигураларды біледі
  •  нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық  тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты ажыратады
  • сызғышпен жұмыс жасайды 
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБіледі,түсінеді,қолданады
Тілдік мақсат  геометриялық фигуралар, нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық  тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш 
Құндылықтарды  дарытуОқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру.
Адамгершілікке баулу
Алдыңғы білімГеометриялық қарапайым фигуралар
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі 
Сабақтың жоспары
Жоспарланған  уақытСабақ барысы
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың ортасы
Ұйымдастыру кезеңі     
Сәлемдесу
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 
Ынталандыру.
«Фигуралар сыр шертеді» ойыны
Оқушылар бір- біріне лақтырады, сипаттама береді
Мағынаны тану
Қоршаған ортаны сызықтар мен нүктелер арқылы бейнелеуге болады. Нүкте мен сызық- қарапайым геометриялық фигуралар
Сызықтар түзу және қисық болады
Суреттерге қара
 Сәуле-түзу сызықтың бөлігі. Сәуленің басталу нүктесібар, бірақ оны аяқталу нүктесі болмайды. Сызықтар тұйықталған және тұйықталмаған болады. Тұйықталмаған сызықтардың екі ұшы болады. Тұйықталған сызықтардың ұштары болмайды.
Сәулелер мен бұрыштар 
Бір нүктеден екі сәуле сызсақ, онда бұрыш пайда болады. Нүктені бас әріппен белгілейді. Түзуді және қисық сызықты кіші әріппен де белгілеуге болады. Сәуленің басы мен ұшын бас әріппен белгілейміз.
Логикалық тапсырмалар
Орындап көр
Екі нүкте арқылы неше түзу сызуға болады? Неше сәуле сызуға болады?
Дескриптор
  • нүкте бойымен түзу сызықтар сыза  алады
  • сызғышты қолдана алады
Тапсырма Шығарып көр
1.Қосымша тапсырма                              2.Дәптермен жұмыс:
Дескриптор
  • фигураларды сәйкестендіреді
  • бұрыштармен жұмыс жасайды
  • өз бетінше     жұмыс жасай алады
Ресурстар
арналған кеспе
қағаздар
Оқулық   
Суреттер 
Үлестірмелер 
оқулық, 
суреттер,   
маркер
Сергіту сәті «Бір сергіп алайық!»  би билеувидеожазба
Сабақтың соңы  
Бағалау
Кері байланыс
Сиқырлы смайликтер. «Білім ағашы»
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады
кері байланыс,
стикер
Үйге тапсырма: Жұмыс дәптері  
Саралау: 1-деңгей   фигураларды сәйкестендіреді
   2-деңгейнүкте бойымен түзу сызықтар сыза  алады
                3- деңгей  Өз бетінше ауызша  мысалдар келтіреді
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама