- 05 нау. 2024 02:48
- 168
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол
Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат беру
Топта бағалауға баулу
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат алады.
Оқушылардың басым бөлігі: кластер құрады, формуланы есеп шығаруда қолданады.
Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға жауап іздейді, бағалайды, барлайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы түсіне алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Материялық нүкте, қозғалыс траекториясы, түзусызықты, қисықсызықты, жол, орын ауыстыру.
Басталуы 10 мин
Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Оқушыларды сынып ортасына шеңбер құруға шақырады.
Аудиториядағы заттар
Суреттер таңдау
- топқа бөлу (осы тақырыпқа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлу)
- ойлау жұмысына ынталандыру
- белсенді іс әрекетке жұмылдыру
«Ыстық орындық», «сәйкесін тап», «кім тез» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
• Зат құрылысының МКТ - ның Ломоносов тұжырымдаған қағидалары қандай?
• Физикалық шамалар дегеніміз не?
• Диффузия деген не?
• Заттар қандай күйде бола алады және өздеріне тән қасиеттері қандай?
• Механикалық қозғалыс деп нені айтамыз?
• «Планета» деген сөз нені білдіреді?
1. Қандай планеталарды білеміз?
2. Птолемейше Әлем жүйесінің құрылысы қандай еді? Ол қандай жүйе деп аталды?
3. Коперник теориясы бойынша Әлемнің құрылысы қандай? Ол жүйе қалай аталады?
Сәйкесін тап» бөлімі.
Физикалық дене ------- Автомобиль қозғалысы, мұздың еруі, доптың ұшуы
Физикалық зат --------- Киімге сепкен әтір иісінің ауаға жайылуы
Физикалық құбылыс --------- Геоцентрлік жүйе
Диффузия --------- Құстың ұшуы, доптың домалауы, арбаның қозғалуы
Механикалық қозғалыс --------- Гелиоцентрлік жүйе
Птолемей құрған жүйе --------- Мыс, фарфор, су, темір
Коперник құрған жүйе --------- Ұшақ, кітап, қалам, қасық, өшіргіш
Ортасы 30 мин
Материялық нүкте Қозғалыс траекториясы. Жол туралы интерактивті тақтадан материал көрсету.
Өткен сабақпен байланыстыра сұрақ қою
«Инсерт» әдісі бойынша тақырыпты оқуға әр топқа тапсырма беріледі:
1 - топ Материялық нүкте
2 - топ Қозғалыс траекториясы
3 - топ Жол және орын ауыстыру
Осы тақырыптар бойынша Кластер жасауға нұсқаулық беріледі
Сергіту сәтін өткізу
Мадақтау жарайсыңдар
Топқа бөлу
4 - жаттығу есептерін шығару
Ойлан, жұптас, талқыла әдісі
1. Анықтамалар мен формулалар бойынша оқушы деңгейін тексеру
«№3 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» МКМ
Жолдасбекова Самал Еркінбекқызы
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат беру
Топта бағалауға баулу
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат алады.
Оқушылардың басым бөлігі: кластер құрады, формуланы есеп шығаруда қолданады.
Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға жауап іздейді, бағалайды, барлайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы түсіне алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Материялық нүкте, қозғалыс траекториясы, түзусызықты, қисықсызықты, жол, орын ауыстыру.
Басталуы 10 мин
Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Оқушыларды сынып ортасына шеңбер құруға шақырады.
Аудиториядағы заттар
Суреттер таңдау
- топқа бөлу (осы тақырыпқа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлу)
- ойлау жұмысына ынталандыру
- белсенді іс әрекетке жұмылдыру
«Ыстық орындық», «сәйкесін тап», «кім тез» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
• Зат құрылысының МКТ - ның Ломоносов тұжырымдаған қағидалары қандай?
• Физикалық шамалар дегеніміз не?
• Диффузия деген не?
• Заттар қандай күйде бола алады және өздеріне тән қасиеттері қандай?
• Механикалық қозғалыс деп нені айтамыз?
• «Планета» деген сөз нені білдіреді?
1. Қандай планеталарды білеміз?
2. Птолемейше Әлем жүйесінің құрылысы қандай еді? Ол қандай жүйе деп аталды?
3. Коперник теориясы бойынша Әлемнің құрылысы қандай? Ол жүйе қалай аталады?
Сәйкесін тап» бөлімі.
Физикалық дене ------- Автомобиль қозғалысы, мұздың еруі, доптың ұшуы
Физикалық зат --------- Киімге сепкен әтір иісінің ауаға жайылуы
Физикалық құбылыс --------- Геоцентрлік жүйе
Диффузия --------- Құстың ұшуы, доптың домалауы, арбаның қозғалуы
Механикалық қозғалыс --------- Гелиоцентрлік жүйе
Птолемей құрған жүйе --------- Мыс, фарфор, су, темір
Коперник құрған жүйе --------- Ұшақ, кітап, қалам, қасық, өшіргіш
Ортасы 30 мин
Материялық нүкте Қозғалыс траекториясы. Жол туралы интерактивті тақтадан материал көрсету.
Өткен сабақпен байланыстыра сұрақ қою
«Инсерт» әдісі бойынша тақырыпты оқуға әр топқа тапсырма беріледі:
1 - топ Материялық нүкте
2 - топ Қозғалыс траекториясы
3 - топ Жол және орын ауыстыру
Осы тақырыптар бойынша Кластер жасауға нұсқаулық беріледі
Сергіту сәтін өткізу
Мадақтау жарайсыңдар
Топқа бөлу
4 - жаттығу есептерін шығару
Ойлан, жұптас, талқыла әдісі
1. Анықтамалар мен формулалар бойынша оқушы деңгейін тексеру
«№3 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» МКМ
Жолдасбекова Самал Еркінбекқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.