Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 11 сағат бұрын)
Менің Астанам. Ірі құрылыс материалдарымен ұжымдық жұмыс
І. Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау».
1. Шаттық шеңбері.
Психологиялық сәт. Балалардың көздерін жұмғызып, Астанаға саяхат жасату.
Тәрбиеші түрлі жетілдіруші сұрақтар береді.
- Біз қай Республикада тұрамыз?
- Біздің елбасымыз кім?
- Қазақстан Республикасының елордасы қай қала?
- Астана қаласында жүріп сендер қандай көрікті, әдемі ғимараттарды көріп тұрсыңдар? т. б
2. Астана туралы тақпақ оқу.
- Балалар сендерге ұнады ма?
- Астанаға барып көріңдер ме?
- Олай болса, Астана қаласына өз білімін жетілдіруге оқуға балабақшадағы Гүлмаржан, Ғалия, Райхан апайларың барып келді. Сол апайларымыздың бірі - Райхан апайларыңды қонаққа шақырып, Астана қаласы туралы өз ауызынан әңгімесін есітейікші. Балаларды мультимедианы тамашалауға шақырады. Райхан апай естелік әңгімесін айтып береді.

ІІ. Мағынаны тану. «Топтастыру.
1 Астанаға саяхат. Бізде Астана қаласына серуенге барайық деп, тәрбиеші өзі мультимедиа арқылы Астана қаласының көрікті жерлерін таныстырады. «Хан шатыры», «Нұр - Астана мешіті», «Бейбітшілік және Келісім сарайы», «Астана - Бәйтерек», «Қазақ елі» монументтеріне жеке - жеке тоқталып түсініктер береді.
2. Хабарлама: Ірі құрылыс материалдарынан «Менің Астанам» тақырыбында ұжымдық жұмыс жасайтындарын ескертеді.
- Алдымен құрылыс материалдарымен таныстырады.
- Балалар осы әдемі де биік құрылыстарды кімдер салады деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар. Ендеше, бүгін біздер сол құрылысшы ағаларымыз сияқты түрлі құрылыстарды өзіміз саламыз.
Алдымен құрылысты бастамас бұрын жұмыс киімдерімізді киіп алайық.
3. Бой сергіту жаттығулары.
4.«Суретті таңдап, орныңды тап» дид/ойыны. Тәрбиеші көмек қажет еткен топтарға көмектеседі. Тәрбиеші өзі балалардың жұмыстарын көмектесе жүріп, біздер бүгін не құрастырдық?
5. Құрылыстарды атап, топтастырады.
6. «Бес жолды өлең» стратегиясы.
Не?(Зат есім)-
Қандай?(Сын есім)-
Не істейді? (Етістік) -
Балама сөз (4 сөзден құралған сөйлем) -
Синоним – (сөз) -
ІІІ. Ой толғаныс.
«Менің ойымша» стратегиясы. (тақтаға ілінген суреттерге сұрақ қою арқылы атын тез табу)
Балалар әр түрлі стикерлер арқылы бағдаршам әдісі бойынша бүгінгі оқу іс - әрекеттен алған әсерлерін, бағдаршам бетіндегі түске апарып белгілейді.
Тәрбиеші балалардың жұмыстарына баға беріп, бүгінгі оқу іс - әрекетті қорытындылайды.
Күтілетін нәтиже
Балалар құрылыс материалдарынан өздері құрастыра біледі.
Астана - ел ордасы, биікте әдемі қала екенін түсінеді.
Астана туралы өз бетімен әңгімелеп бере алады.

Атырау облысы, Исатай ауданы,
Құлыншақ балабақшасы тәрбиешісі:
Аюпова Адина Сапарқызы

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама