- 05 нау. 2024 03:13
- 173
Менің отбасым және достарым. Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
Сабақтың тақырыбы: «Менің отбасым және достарым». Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 1. 9. 2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Д дыбысы мен әрпі.
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Қуан шаттан, қуан шаттан,
Қуанатын күн бүгін.
Қайырлы таң, қайырлы күн,
Күліп шықты күн бүгін.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
Топқа бөлу: Отбасы
Сабақтың ортасы 15 минут
8 минут
№1 Жұмбақ шешу
- Сол аяқпен, оң аяқ,
Кезек оны тебеді.
Ол тынымсыз домалап,
Зыр жүгіре береді. (Доп)
- Бір түймелі, екі желілі,
Күйдің көрігі, әннің көлігі. (Домбыра)
№1 Тыңдалым.
Достары көп Мараттың,
Ойнайды олар аулада.
Ағасымен Болаттың
Барады олар тауға да.
- Бұл өлең бе, әлде әңгіме ме?
- Бұны балалардан сұрап көрелік.
Д дыбысымен таныстыру
№2 Жазылым
Дд әріпін бас әріп кіші әріп жазу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 1. 9. 2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Д дыбысы мен әрпі.
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Қуан шаттан, қуан шаттан,
Қуанатын күн бүгін.
Қайырлы таң, қайырлы күн,
Күліп шықты күн бүгін.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
Топқа бөлу: Отбасы
Сабақтың ортасы 15 минут
8 минут
№1 Жұмбақ шешу
- Сол аяқпен, оң аяқ,
Кезек оны тебеді.
Ол тынымсыз домалап,
Зыр жүгіре береді. (Доп)
- Бір түймелі, екі желілі,
Күйдің көрігі, әннің көлігі. (Домбыра)
№1 Тыңдалым.
Достары көп Мараттың,
Ойнайды олар аулада.
Ағасымен Болаттың
Барады олар тауға да.
- Бұл өлең бе, әлде әңгіме ме?
- Бұны балалардан сұрап көрелік.
Д дыбысымен таныстыру
№2 Жазылым
Дд әріпін бас әріп кіші әріп жазу