- 05 нау. 2024 02:28
- 178
Менің сүйікті тағамым
Өскемен қаласы әкімдігінің «№38 мектеп - гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мұғалімі:
Жакупова Айымгуль Акылбековна
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақ тақырыбы: Менің сүйікті тағамым
Жалпы мақсаттар: Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктерді жүйелі меңгерту негізінде оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Түйінді идеялар: Тағамдар
Стратегиялар: «Сөйлей алатын қолдар», «Ыстық орындық», «Табақ тарту», «9 алмаз», «Рөлдік ойын», «Табыс баспалдағы», сұрақ - жауап әдісі
Көрнекіліктер: Акт, оқулық, топ тапсырмаларына арналған плакаттар мен түрлі түсті бояулар, бағалау парағы.
Дереккөздер: Бағдарлама, оқулық. Интербелсенді әдіс - тәсілдер» әдістемелік құрал
Оқыту нәтижелері: Сурет бойынша әңгіме құрайды, өз ойларын жүйелі жеткізе алады, сұрақтарға нақты жауап бере білуге дағдыланады
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту:
«Шаңырақ» стратегиясы арқылы, ынтымақтастық атмосферасын орнату, топтастыру.
«Конверт - сұрақ» стратегиясы бойынша үй жұмысы тексерілді.
Қосымша №1
Сергіту сәті. «Қызыл өрік» видеоролик
2 - кезең. Мағынаны ажырату:
Сұрақ - жауап стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Мынау не?
Ол неге пайдалы?
Ол қандай болады?
«Пирамида» стратегиясы бойынша жаңа сөздермен таныстырамын.
Оқылым, жазылым.
Айтылым, тыңдалым. Мәтінді
«Ыстық орындық» стратегиясымен тексеремін.
Бағалау критерийін беремін, түсіндіремін.
АКТ – ны қолдану. Интербелсенді тақтадан слайдтар көрсету арқылы суреттермен жұмыс жасаймыз.
3 - кезең. Ой - толғаныс:
Жазылым
«Бес тармақ» стратегиясы бойынша сабақты қорытындылаймын. Қосымша№2
Формативті бағалау. Ым - ишара
Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
Жаңа сөздер жаттау. Сыныпта құрған диалогты жаттау.
Бағалау
Жиынтық баға
Рефлексия
Рефлексия нысанасы
Толық нұсқасын жүктеу
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мұғалімі:
Жакупова Айымгуль Акылбековна
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақ тақырыбы: Менің сүйікті тағамым
Жалпы мақсаттар: Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктерді жүйелі меңгерту негізінде оқушыларды тілдесім әрекетіне жетелеу.
Түйінді идеялар: Тағамдар
Стратегиялар: «Сөйлей алатын қолдар», «Ыстық орындық», «Табақ тарту», «9 алмаз», «Рөлдік ойын», «Табыс баспалдағы», сұрақ - жауап әдісі
Көрнекіліктер: Акт, оқулық, топ тапсырмаларына арналған плакаттар мен түрлі түсті бояулар, бағалау парағы.
Дереккөздер: Бағдарлама, оқулық. Интербелсенді әдіс - тәсілдер» әдістемелік құрал
Оқыту нәтижелері: Сурет бойынша әңгіме құрайды, өз ойларын жүйелі жеткізе алады, сұрақтарға нақты жауап бере білуге дағдыланады
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту:
«Шаңырақ» стратегиясы арқылы, ынтымақтастық атмосферасын орнату, топтастыру.
«Конверт - сұрақ» стратегиясы бойынша үй жұмысы тексерілді.
Қосымша №1
Сергіту сәті. «Қызыл өрік» видеоролик
2 - кезең. Мағынаны ажырату:
Сұрақ - жауап стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Мынау не?
Ол неге пайдалы?
Ол қандай болады?
«Пирамида» стратегиясы бойынша жаңа сөздермен таныстырамын.
Оқылым, жазылым.
Айтылым, тыңдалым. Мәтінді
«Ыстық орындық» стратегиясымен тексеремін.
Бағалау критерийін беремін, түсіндіремін.
АКТ – ны қолдану. Интербелсенді тақтадан слайдтар көрсету арқылы суреттермен жұмыс жасаймыз.
3 - кезең. Ой - толғаныс:
Жазылым
«Бес тармақ» стратегиясы бойынша сабақты қорытындылаймын. Қосымша№2
Формативті бағалау. Ым - ишара
Келесі оқуға арналған тапсырмалар.
Жаңа сөздер жаттау. Сыныпта құрған диалогты жаттау.
Бағалау
Жиынтық баға
Рефлексия
Рефлексия нысанасы
Толық нұсқасын жүктеу