- 05 нау. 2024 02:29
- 195
Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету
Астана қаласы, №70 мектеп - лицейі
информатика пәні мұғалімі
Болыс Асем Амантайқызы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға модель ұғымы, модельдеу және модельдеудің кезеңдері жайлы ақпарат беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: стикердегі диалог(шығыршық), Блум таксономиясы, АКТ, ұшқыр ой
Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар: Компьютер, оқулық, 3D Maker модельдеу бағдарламасы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
- амандасу,
- түгендеу,
Ал енді оқушылар қағазға жасырылған нысандар арқылы бірігіп, топқа бөлінейік:
Математикалық, ақпараттық, графикалық модельдер болып бөлінеді.
- графикалық модель
Тапсырма:
1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2. Маңызды өмірлік даналық (мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз)
3. Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
4. Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
2 - топқа Қолдану деңгейі - "Модельдер сыры"
Шарты: 1. Модельдерді пәндік салаға топтау
Химиялық, Физикалық, Географиялық, Биологиялық
Шарты: 2. Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
1. Глобус
2. Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
3. Театр спектаклінің костюмдер эскизі
4. Адам қаңқасының макеті
5. Химия реакцияларының теңдеуі
6. Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
7. Қуыршақ
8. Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
9. Пойыздар қозғалысының кестесі
10. Паровоз ойыншығы
11. Метроның сызбасы
12. Шаршының ауданын табу формуласы
13. Чарльз Бэббидж суреті
Толық нұсқасын жүктеу
информатика пәні мұғалімі
Болыс Асем Амантайқызы
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Модель, нақты объектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсету.
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға модель ұғымы, модельдеу және модельдеудің кезеңдері жайлы ақпарат беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: стикердегі диалог(шығыршық), Блум таксономиясы, АКТ, ұшқыр ой
Сабақта қолданылатын көрнекі құралдар: Компьютер, оқулық, 3D Maker модельдеу бағдарламасы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
- амандасу,
- түгендеу,
Ал енді оқушылар қағазға жасырылған нысандар арқылы бірігіп, топқа бөлінейік:
Математикалық, ақпараттық, графикалық модельдер болып бөлінеді.
- графикалық модель
Тапсырма:
1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2. Маңызды өмірлік даналық (мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз)
3. Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
4. Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)
2 - топқа Қолдану деңгейі - "Модельдер сыры"
Шарты: 1. Модельдерді пәндік салаға топтау
Химиялық, Физикалық, Географиялық, Биологиялық
Шарты: 2. Берілген модельдерді материалдық және ақпараттық бағытқа топтаңыздар
1. Глобус
2. Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
3. Театр спектаклінің костюмдер эскизі
4. Адам қаңқасының макеті
5. Химия реакцияларының теңдеуі
6. Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
7. Қуыршақ
8. Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
9. Пойыздар қозғалысының кестесі
10. Паровоз ойыншығы
11. Метроның сызбасы
12. Шаршының ауданын табу формуласы
13. Чарльз Бэббидж суреті
Толық нұсқасын жүктеу