- 05 нау. 2024 02:04
- 168
Мұздақ ертегісі
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім: «Жоба»
Тақырыбы: «Мұздақ» ертегісі
Әдіс - тәсілдері: тәжірибе түрде, ертегі айту.
Көрнекілігі: стакандағы су, мұз текшелері.
Мақсаты:
• Балаларды (судың бір күйі) мұздың сапасымен ж/е қасиеттерімен таныстыру.
• Алған ұғымдар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру.
• Балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Қостілділік компонент: Мұз - лед, мұздақ - сосулька.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Психологиялық жаттығу: «мөлдір су»
Үлкен - кіші бәріміз
Дос болайық сумен біз – деп алақандарын түйістіртіп, бір - біріне жылу бергізіп, күлімсірету.
Ұйымдастыру іздестіруші
Ғажайып сәт: (судың сылдыры, әуен ойналып) топқа «Су ана» келеді.
Су ана: Сәлеметсіздер ме балалар! Балалар сендерді мен туралы көп нәрсе біледі деп естіп сендерге өзіммен бірге тапсырма ала келдім.
Тәрбиеші: Олай болса төрге шығыңыз, жақсы келдіңіз, бүгін біз балалармен сіздің отбасыңыз туралы айтқалы отырмыз. Балаларға сұрақтар қою.
1) Қандай жыл мезгілдерін білеміз?
2) Қазір жылдың қай мезгілі?
3) Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балалар енді біз өткен оқу іс - әрекетін есімізге түсіріп Су анаға мұз және мұздақ туралы не білетінімізді айтып берейік.
1) Мұздақты ауызға болмайды! Неге? Өйткені ол суық, тамағымыз ауырып қалуы мүмкін.
2) Мұздақты лақтыруға болмайды! Неге? Өйткені ол қатты, лақтырғанда сынып, адамға тисе денені ауыртады.
3) Көктем мезгілінде өзендегі мұз үстімен жүруге болмайды! Неге? Өйткені ауа - райы жылынып, қалын мұз жұқарып, сынып суға батып кетуге болады.
Балалар бұл мұздың зиян жақтары, ал бүгінгі жобада мұздың пайдалы жақтарымен танысып «Мұздақ» ертегісімен танысамыз. Балаларға «Мұздақ» ертегісін екі рет айтып беру.
Сергіту сәті: «Австриялық жаңбыр» (әуен арқылы)
Жаңа оқу іс - әрекетін нығайту.
Енді балалар Су ананың әкелген тапсырмаларын орындайық:
1 - тапсырма:
Алдарындағы мұз текшелерін анықтату (суық, қатты, мөлдір)
Енді осы «Мұздақ» Су ананың қызы екенін дәлелдеп көрейік. Мұз текшелерін стакандағы жылы суға салғызу. (мұз жылы жерде еріп, суға айналады).
2 - тапсырма: «Су, су емес»
Рефлексифті түзетушілік
3 – тапсырма: «Мұздақ суретін салғызу. Түсіндіріп, әдіс тәсілін көрсету. Балаларға құрбыларының ұнаған жұмыстарын таңдату, тақтаға ілу. Балалардың оқу іс - әрекетіндегі белсенділіктерін мадақтап қол соғу. Суреттерін Су анаға силау.
Су ана: Балалар сендерге көп рахмет! Сендер менің отбасым туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер. Менде сендерге құр қол келген жоқпын менің де сендерге сыйлығым бар. Су ана рахметін айтып сыйлығын беріп қоштасады.
Бөлім: «Жоба»
Тақырыбы: «Мұздақ» ертегісі
Әдіс - тәсілдері: тәжірибе түрде, ертегі айту.
Көрнекілігі: стакандағы су, мұз текшелері.
Мақсаты:
• Балаларды (судың бір күйі) мұздың сапасымен ж/е қасиеттерімен таныстыру.
• Алған ұғымдар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру.
• Балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Қостілділік компонент: Мұз - лед, мұздақ - сосулька.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Психологиялық жаттығу: «мөлдір су»
Үлкен - кіші бәріміз
Дос болайық сумен біз – деп алақандарын түйістіртіп, бір - біріне жылу бергізіп, күлімсірету.
Ұйымдастыру іздестіруші
Ғажайып сәт: (судың сылдыры, әуен ойналып) топқа «Су ана» келеді.
Су ана: Сәлеметсіздер ме балалар! Балалар сендерді мен туралы көп нәрсе біледі деп естіп сендерге өзіммен бірге тапсырма ала келдім.
Тәрбиеші: Олай болса төрге шығыңыз, жақсы келдіңіз, бүгін біз балалармен сіздің отбасыңыз туралы айтқалы отырмыз. Балаларға сұрақтар қою.
1) Қандай жыл мезгілдерін білеміз?
2) Қазір жылдың қай мезгілі?
3) Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балалар енді біз өткен оқу іс - әрекетін есімізге түсіріп Су анаға мұз және мұздақ туралы не білетінімізді айтып берейік.
1) Мұздақты ауызға болмайды! Неге? Өйткені ол суық, тамағымыз ауырып қалуы мүмкін.
2) Мұздақты лақтыруға болмайды! Неге? Өйткені ол қатты, лақтырғанда сынып, адамға тисе денені ауыртады.
3) Көктем мезгілінде өзендегі мұз үстімен жүруге болмайды! Неге? Өйткені ауа - райы жылынып, қалын мұз жұқарып, сынып суға батып кетуге болады.
Балалар бұл мұздың зиян жақтары, ал бүгінгі жобада мұздың пайдалы жақтарымен танысып «Мұздақ» ертегісімен танысамыз. Балаларға «Мұздақ» ертегісін екі рет айтып беру.
Сергіту сәті: «Австриялық жаңбыр» (әуен арқылы)
Жаңа оқу іс - әрекетін нығайту.
Енді балалар Су ананың әкелген тапсырмаларын орындайық:
1 - тапсырма:
Алдарындағы мұз текшелерін анықтату (суық, қатты, мөлдір)
Енді осы «Мұздақ» Су ананың қызы екенін дәлелдеп көрейік. Мұз текшелерін стакандағы жылы суға салғызу. (мұз жылы жерде еріп, суға айналады).
2 - тапсырма: «Су, су емес»
Рефлексифті түзетушілік
3 – тапсырма: «Мұздақ суретін салғызу. Түсіндіріп, әдіс тәсілін көрсету. Балаларға құрбыларының ұнаған жұмыстарын таңдату, тақтаға ілу. Балалардың оқу іс - әрекетіндегі белсенділіктерін мадақтап қол соғу. Суреттерін Су анаға силау.
Су ана: Балалар сендерге көп рахмет! Сендер менің отбасым туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер. Менде сендерге құр қол келген жоқпын менің де сендерге сыйлығым бар. Су ана рахметін айтып сыйлығын беріп қоштасады.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.