- 05 нау. 2024 01:29
- 188
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Сабақ тақырыбы: Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов « Жауқазын»
Жалпы мақсат: Диалогты әдісті қолдану арқылы, сыни тұрғыдан ойлау, жүйелі сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін, топта жұмыс жасау арқылы шығармашылығын дамыту, сөздік қорларын молайту, әдемі жазуға, сауатты сөйлеуге дағдыландыру, топта көшбасшы, белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету, АКТ - ны тиімді пайдалану арқылы қызығушылығын арттыру, әсемдікке тәрбие беру.
Сілтеме: 1 - сыныпқа арналған «Ана тілі» оқулығы, суреттер, тапсырмалар, слайдтар
Оқу нәтижесі: Оқушылардың ой - өрісі жетіледі, жүйелі, сауатты сөйлеуі қалыптасады, дарынды, талантты оқушылар анықталады, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз - өзіне сенім қалыптасады.
Негізгі идеялар: Оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту әдістері: Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог; «Ой қозғау», «Кім жылдам?», «Миға шабуыл», Семантикалық картамен жұмыс.
Оқытудың түрлері: жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
Дерек көздері:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Тапсырмалар:
Өлеңдерді мәнерлеп оқу. 91 - жаттығу
І. Ұйымдастыру (3 мин)
Шеңбер болып тұрып, өлең жолдарын айту арқылы сыныпта ынтымақтастықты қалыптастыруды ұйымдастыру.
Топқа бөлу
Сөздерге сұрақ қою арқылы топқа бөліну
Топ ережелерін құру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 10 мин )
1 « Миға шабуыл» Сұрақ - жауап алысу:
2. « Сауысқан мен көкек» Мазмұнын әңгімелеу.
3. Мұғалім - оқушы:
4. «Біз құстарға қамқорлық жасаймыз» (топтық жұмыс) Әр топқа құстарға деген қамқорлыққа постер құрату. Құрастырған постерлерін қорғату.
5. «Ой сергіту жаттығуы» (Бір буынды сөзді айтқан кезде көк түсті, екі буынды сөзді айтқан кезде жасыл түсті, үш буынды сөзді айтқан кезде қызыл түсті көрсетеді.)
ІІІ. Жаңа сабақ(7 мин)
1. Н. Әлімқұлов. «Бәйшешек»,
Н. Айтов «Жауқазын» өлеңдерін оқу, талдау, салыстыру.
2. Оқулықтағы өлеңдерді оқушыларға оқыту
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту (10 мин)
1.«Ой қозғау»
89 - жаттығу. Сұрақтарға жауап беріңдер.
Машинаны кім жүргізеді?- Жүргізуші.
Көмірді кім қазады?- Шахтёр.
Электрді кім жөндейді? – Монтёр.
90 - жаттығу. Заттың атын білдіретін сөздерді атаңдар.
Адамдарға байланысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?
- Кім? -------- Кімдер?
оқушы ------ оқушылар
ұшқыш ----- ұшқыштар
- Заттарға, жануарларға байланысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?
- Не? Нелер?
дәптер дәптерлер
қарындаш қарындаштар
3. Семантикалық картамен жұмыс.
4. Сергіту сәті (2 мин)
Ү. Қорыту (5мин)
1. Шығармашылық тапсырма:
Гүлдермен байланысты қыз аттарын жаз
2. Сұрақтар қою арқылы қорыту.
ҮІ. Мадақтау (5 мин)
Формативті бағалау. Топты бағалау. «Білім ағашы» арқылы жеке - жеке бағалау.
VI. Қосымша тапсырма беру (1 мин)
Өлеңдерді мәнерлеп оқу. 91 - жаттығу
VII. Рефлексия (2 мин )
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау
Жалпы мақсат: Диалогты әдісті қолдану арқылы, сыни тұрғыдан ойлау, жүйелі сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін, топта жұмыс жасау арқылы шығармашылығын дамыту, сөздік қорларын молайту, әдемі жазуға, сауатты сөйлеуге дағдыландыру, топта көшбасшы, белсенді оқушы болып қалыптасуын қамтамасыз ету, АКТ - ны тиімді пайдалану арқылы қызығушылығын арттыру, әсемдікке тәрбие беру.
Сілтеме: 1 - сыныпқа арналған «Ана тілі» оқулығы, суреттер, тапсырмалар, слайдтар
Оқу нәтижесі: Оқушылардың ой - өрісі жетіледі, жүйелі, сауатты сөйлеуі қалыптасады, дарынды, талантты оқушылар анықталады, сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз - өзіне сенім қалыптасады.
Негізгі идеялар: Оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту әдістері: Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог; «Ой қозғау», «Кім жылдам?», «Миға шабуыл», Семантикалық картамен жұмыс.
Оқытудың түрлері: жұптық, топтық, өзіндік жұмыстар арқылы өткізу
Дерек көздері:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Тапсырмалар:
Өлеңдерді мәнерлеп оқу. 91 - жаттығу
І. Ұйымдастыру (3 мин)
Шеңбер болып тұрып, өлең жолдарын айту арқылы сыныпта ынтымақтастықты қалыптастыруды ұйымдастыру.
Топқа бөлу
Сөздерге сұрақ қою арқылы топқа бөліну
Топ ережелерін құру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 10 мин )
1 « Миға шабуыл» Сұрақ - жауап алысу:
2. « Сауысқан мен көкек» Мазмұнын әңгімелеу.
3. Мұғалім - оқушы:
4. «Біз құстарға қамқорлық жасаймыз» (топтық жұмыс) Әр топқа құстарға деген қамқорлыққа постер құрату. Құрастырған постерлерін қорғату.
5. «Ой сергіту жаттығуы» (Бір буынды сөзді айтқан кезде көк түсті, екі буынды сөзді айтқан кезде жасыл түсті, үш буынды сөзді айтқан кезде қызыл түсті көрсетеді.)
ІІІ. Жаңа сабақ(7 мин)
1. Н. Әлімқұлов. «Бәйшешек»,
Н. Айтов «Жауқазын» өлеңдерін оқу, талдау, салыстыру.
2. Оқулықтағы өлеңдерді оқушыларға оқыту
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту (10 мин)
1.«Ой қозғау»
89 - жаттығу. Сұрақтарға жауап беріңдер.
Машинаны кім жүргізеді?- Жүргізуші.
Көмірді кім қазады?- Шахтёр.
Электрді кім жөндейді? – Монтёр.
90 - жаттығу. Заттың атын білдіретін сөздерді атаңдар.
Адамдарға байланысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?
- Кім? -------- Кімдер?
оқушы ------ оқушылар
ұшқыш ----- ұшқыштар
- Заттарға, жануарларға байланысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?
- Не? Нелер?
дәптер дәптерлер
қарындаш қарындаштар
3. Семантикалық картамен жұмыс.
4. Сергіту сәті (2 мин)
Ү. Қорыту (5мин)
1. Шығармашылық тапсырма:
Гүлдермен байланысты қыз аттарын жаз
2. Сұрақтар қою арқылы қорыту.
ҮІ. Мадақтау (5 мин)
Формативті бағалау. Топты бағалау. «Білім ағашы» арқылы жеке - жеке бағалау.
VI. Қосымша тапсырма беру (1 мин)
Өлеңдерді мәнерлеп оқу. 91 - жаттығу
VII. Рефлексия (2 мин )
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары туралы сұрау