- 05 нау. 2024 01:27
- 178
Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың үш мақсаты:
1. Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету. Есеп шығаруға дағдыландыру, теңдеулерді шешуге, оны дұрыс жазуға үйрету.
2. Есте сақтау, ойлау, сөйлеу, ауызша, жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Еңбекке баулу, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиелеу.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ауызша жаттығулар.
1. Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.
а) 8, 5<><9,>9,>
б) 0, 23<><1,>1,>
в) 99, 9<><10,>10,>
Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес белгі карточкаларын көтереді.
2. Мына ондық бөлшектерді оқыңдар. 15, 3764; 153, 764; 1, 53764.
4. Сандарды салыстыр: 8, 14 * 7, 82
9, 14 * 9, 1456
0, 075 * 0, 065
9, 001 * 9, 01
2, 91 * 2, 91000
0, 627 * 0, 672
III. Үй тапсырмасын тексеру.
IV. Білім бекітуге берілетін жаттығулар.
1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы.
а) 0, 25 + 0, 46=A
б) 13, 123 + 5, 024=И
в) 38, 4 + 2, 06778=Е
г) 0, 83 + 1, 6079=Р
д) 5, 607+0, 193=Х
е) 9, 004+0, 193=М
ж) 0, 251+47, 749=Д
Жауабы: (АРХИМЕД).
V. Тақырыпты оқуды жалғастыру.
а) х -(9, 5+0, 49)=5, 04
х - 9, 99=5, 04
х=5, 04+9, 99
х=15, 03
Жауабы: х=15, 03
б) х -(1, 2+2, 71)=4, 99
х - 3, 91=4, 99
х=4, 99+3, 91
х=8, 9
Жауабы: х=8, 9
Сабақтың үш мақсаты:
1. Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін тереңдету. Есеп шығаруға дағдыландыру, теңдеулерді шешуге, оны дұрыс жазуға үйрету.
2. Есте сақтау, ойлау, сөйлеу, ауызша, жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.
3. Еңбекке баулу, жауапкершілікке, мақсатына жете білуге тәрбиелеу.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Ауызша жаттығулар.
1. Мына ондық бөлшектердің арасында орналасқан натурал санды тап.
а) 8, 5<><9,>9,>
б) 0, 23<><1,>1,>
в) 99, 9<><10,>10,>
Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес белгі карточкаларын көтереді.
2. Мына ондық бөлшектерді оқыңдар. 15, 3764; 153, 764; 1, 53764.
4. Сандарды салыстыр: 8, 14 * 7, 82
9, 14 * 9, 1456
0, 075 * 0, 065
9, 001 * 9, 01
2, 91 * 2, 91000
0, 627 * 0, 672
III. Үй тапсырмасын тексеру.
IV. Білім бекітуге берілетін жаттығулар.
1) Амалдарды орындап, нәтижесін өсу ретімен орналастыр. Шыққан нәтиже бойынша философ, математик, физик ғалымының аты - жөнін оқы.
а) 0, 25 + 0, 46=A
б) 13, 123 + 5, 024=И
в) 38, 4 + 2, 06778=Е
г) 0, 83 + 1, 6079=Р
д) 5, 607+0, 193=Х
е) 9, 004+0, 193=М
ж) 0, 251+47, 749=Д
Жауабы: (АРХИМЕД).
V. Тақырыпты оқуды жалғастыру.
а) х -(9, 5+0, 49)=5, 04
х - 9, 99=5, 04
х=5, 04+9, 99
х=15, 03
Жауабы: х=15, 03
б) х -(1, 2+2, 71)=4, 99
х - 3, 91=4, 99
х=4, 99+3, 91
х=8, 9
Жауабы: х=8, 9
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.