Қазақ тілінен сабақ жоспарлары
Қазақ тілі
№ 1. Тақырыбы: Сөйлем және сөз
Мақсаты: Сөйлем және сөз туралы 1 - кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау. Сөздік қорларын дамыту Еліміздің рәміздерін қастерлеуге, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер.
Әдісі: Сұрақ - жауап, іздену
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: өткенді еске түсіру, дыбыс және әріп, сөз және сөйлем
ІІІ. Оқулықпен жұмыс: Жаттығу, суреттермен жұмыс, оқу талдау.
Сөздік жұмыс жүргізу.
1 - жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап алу
. Қазақстан Республикасының Конституциясы, Ата заңы қашан қабылданды?
2 - жаттығу. Қазақстан Республикасының Конституциясы - Ата Заңы қашан қабылданды? ( жатқа жаттап айту).
Жазбаша жұмыс: 3 - жаттығу. Өздігінен көшіріп, әр сөйлем неше сөзден тұратынын анықтап, қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІҮ. Бекіту.
а) 4 - жаттығу (ауызша) сөйлемді оқып, салыстыру.
ә) Сөз туралы не білеміз?
Суретке қарап сөйлем құрау.
Сөз бен сөйлемнің айырмашылығы.
б) Ойын «Кім тапқыр»
Ү. Үйге тапсырма: 6 - жаттығу
№ 2 Тақырыбы: Дыбыс және әріп (5 - 9 жаттығулар)
Мақсаты: Өткенді қайталай отырып, алған білімдерін еске түсіру, жаттығулар орындау, Танымдық қабілеттерін дамыту. Сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: сұрақ - жауап, өзіндік
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушы зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 6 - жаттығу (суретке қарап әңгіме құру) неше сөйлем, қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Дыбыс, әріп дегеніміз не? Қазақ тілінде неше әріп, неше дыбыс бар?( анықтап, дәлелдеу)
ІҮ. Оқулықпен жұмыс: 7 - жаттығу. Өлеңді жатқа көшіріп жазу./күз, түз / сөздерінің мағынасын түсіндіру.
8 - жаттығу.(әріптерді қою, сөйлем құру).
«Қарындаш, таяқша, өзекше» сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Ү. Қорыту. Дыбыс нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды ата? Дауысты
дыбыс нешеге бөлінеді?
ҮІ. Үйге тапсырма: 9 - жаттығу. Бағалау
№ 3 Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 10 - 14 жаттығу.
Мақсаты: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды еске түсіру, алфавит туралы қайталау. Ой - өрісін, сауатын қайталау. Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ жауап, түсіндіру, өздік жұмыс
Көрнекілігі: суреттер, алфавит
Сабақтың барысы: І.
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 9 – жаттығу.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Көркем жазу. Әә Әә Әә Әтеш.
Оқулықпен жұмыс: 1) (ауызша) 10 - жаттығу. Оқып, дауысты дыбыстарды табу, жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырату.
Жазбаша жұмыс:
11 – жаттығу, мақалды жатқа жазу, Жуан дауыстылардың астын - бір, жіңішке дауыстылардың астын – екі рет сыз.
12 - жаттығу, суретке қарап сөйлем құрау.
( тиісті әріптерді қою, дыбыстық талдау жасау)
13 - жаттығуды сурет бойынша әңгіме құру, талдау, үйде өздігінен жазуға даярлау
ҮІІІ Үйге тапсырма: 13 жаттығу. Бағалау
№ 4. Тақырыбы: Буын және тасымал. 14 - 18 жаттығулар
Мақсаты: 1 - сыныпта өткен буын және тасымал туралы алған білімдерін қайталау, пысықтау Сауатты көркем жазуға баулу. Білімділікке тәрбиелеу.
Типі: қайталау.
Көрнекігілі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Буын және тасымал
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 13 - жаттығу
ІІІ. Білімді тексеру: 1. Көркем жазу. Бб Бб Бб Балық, балық. 2. Балапан, от, жұмыс, доп сөздерін буынға бөлу.
2). 14 - жаттығу. Алфавит ретімен буынға бөліп жазу. Дауысты дыбысқа аяқталған буындардың астын сызу.
. Ши - е, бүл - дір - ген, өр - мек - ші, бүр - кіт, е - мен, ға - рыш, доп, хат, шар, ит, ән - ші, ки - ік, тас, үй, ұя. (Буынға бөлінбейтін сөздерді анықау, неліктен бөлінбейтінін дәлелдеу)
15 - жаттығу (өздік жұмыс. Жатқа жазу, бір буынды сөздерді табу. Көп буынды сөздерді буынға бөлу.)
ІҮ. Бекіту: Жаттығулар орындау. 1) ойын «кім жылдам?» (көп сөздер ойлап, оны тасымалдап жарысу).
2). 16 - жаттығу. Ауызша ребусты шешу, тасымалдау.
Ү. Үйге тапсырма: 16 - жаттығу «Тауық» туралы білетініңді жаз.
Бағалау
№ 1. Тақырыбы: Сөйлем және сөз
Мақсаты: Сөйлем және сөз туралы 1 - кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау. Сөздік қорларын дамыту Еліміздің рәміздерін қастерлеуге, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер.
Әдісі: Сұрақ - жауап, іздену
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: өткенді еске түсіру, дыбыс және әріп, сөз және сөйлем
ІІІ. Оқулықпен жұмыс: Жаттығу, суреттермен жұмыс, оқу талдау.
Сөздік жұмыс жүргізу.
1 - жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап алу
. Қазақстан Республикасының Конституциясы, Ата заңы қашан қабылданды?
2 - жаттығу. Қазақстан Республикасының Конституциясы - Ата Заңы қашан қабылданды? ( жатқа жаттап айту).
Жазбаша жұмыс: 3 - жаттығу. Өздігінен көшіріп, әр сөйлем неше сөзден тұратынын анықтап, қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІҮ. Бекіту.
а) 4 - жаттығу (ауызша) сөйлемді оқып, салыстыру.
ә) Сөз туралы не білеміз?
Суретке қарап сөйлем құрау.
Сөз бен сөйлемнің айырмашылығы.
б) Ойын «Кім тапқыр»
Ү. Үйге тапсырма: 6 - жаттығу
№ 2 Тақырыбы: Дыбыс және әріп (5 - 9 жаттығулар)
Мақсаты: Өткенді қайталай отырып, алған білімдерін еске түсіру, жаттығулар орындау, Танымдық қабілеттерін дамыту. Сауаттылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: сұрақ - жауап, өзіндік
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушы зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 6 - жаттығу (суретке қарап әңгіме құру) неше сөйлем, қандай тыныс белгісі қойылғанын анықтау.
ІІІ. Жаңа сабақ: Дыбыс, әріп дегеніміз не? Қазақ тілінде неше әріп, неше дыбыс бар?( анықтап, дәлелдеу)
ІҮ. Оқулықпен жұмыс: 7 - жаттығу. Өлеңді жатқа көшіріп жазу./күз, түз / сөздерінің мағынасын түсіндіру.
8 - жаттығу.(әріптерді қою, сөйлем құру).
«Қарындаш, таяқша, өзекше» сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Ү. Қорыту. Дыбыс нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстарды ата? Дауысты
дыбыс нешеге бөлінеді?
ҮІ. Үйге тапсырма: 9 - жаттығу. Бағалау
№ 3 Тақырыбы: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 10 - 14 жаттығу.
Мақсаты: Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды еске түсіру, алфавит туралы қайталау. Ой - өрісін, сауатын қайталау. Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ жауап, түсіндіру, өздік жұмыс
Көрнекілігі: суреттер, алфавит
Сабақтың барысы: І.
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгендеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. 9 – жаттығу.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Көркем жазу. Әә Әә Әә Әтеш.
Оқулықпен жұмыс: 1) (ауызша) 10 - жаттығу. Оқып, дауысты дыбыстарды табу, жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырату.
Жазбаша жұмыс:
11 – жаттығу, мақалды жатқа жазу, Жуан дауыстылардың астын - бір, жіңішке дауыстылардың астын – екі рет сыз.
12 - жаттығу, суретке қарап сөйлем құрау.
( тиісті әріптерді қою, дыбыстық талдау жасау)
13 - жаттығуды сурет бойынша әңгіме құру, талдау, үйде өздігінен жазуға даярлау
ҮІІІ Үйге тапсырма: 13 жаттығу. Бағалау
№ 4. Тақырыбы: Буын және тасымал. 14 - 18 жаттығулар
Мақсаты: 1 - сыныпта өткен буын және тасымал туралы алған білімдерін қайталау, пысықтау Сауатты көркем жазуға баулу. Білімділікке тәрбиелеу.
Типі: қайталау.
Көрнекігілі: суреттер, кеспе қағаздар
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік,
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындық
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Буын және тасымал
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: 13 - жаттығу
ІІІ. Білімді тексеру: 1. Көркем жазу. Бб Бб Бб Балық, балық. 2. Балапан, от, жұмыс, доп сөздерін буынға бөлу.
2). 14 - жаттығу. Алфавит ретімен буынға бөліп жазу. Дауысты дыбысқа аяқталған буындардың астын сызу.
. Ши - е, бүл - дір - ген, өр - мек - ші, бүр - кіт, е - мен, ға - рыш, доп, хат, шар, ит, ән - ші, ки - ік, тас, үй, ұя. (Буынға бөлінбейтін сөздерді анықау, неліктен бөлінбейтінін дәлелдеу)
15 - жаттығу (өздік жұмыс. Жатқа жазу, бір буынды сөздерді табу. Көп буынды сөздерді буынға бөлу.)
ІҮ. Бекіту: Жаттығулар орындау. 1) ойын «кім жылдам?» (көп сөздер ойлап, оны тасымалдап жарысу).
2). 16 - жаттығу. Ауызша ребусты шешу, тасымалдау.
Ү. Үйге тапсырма: 16 - жаттығу «Тауық» туралы білетініңді жаз.
Бағалау