- 04 нау. 2024 23:46
- 186
Қазақстан ауылшаруашылығын ұжымдастыру
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы,
Северный орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі
Шолакова Райса Бабаевна
Мақсаты:
Білімділік: Қазақстандағы ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру салдары мен зардаптары, шаруалар қарсылығы ауқымы мен санатын анықтап білу.
Дамытушылық: Қосымша материалдар арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру білімін шындау өзіндік ой қорытуға үйрету.
Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ел жандылыққа өткен тарихты бағамдай бағалай білуге, өз отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игеру.
Сабақтың әдістері: сын тұрғысынан ойлау технологиясы (ой қозғау, топтастуру, кубизм ассоциация, кластар)
Сабақтың көрнекілігі, карта әдеби кітаптар.
Сабақтын барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Бүгінгі сабағымыздың қанатты сөзі.
«Өткенді білмей- қазіргі жағдайды білу, келешекті болжау қиын» Әл Фараби.
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру дегенде көз алдымызға не елестейді?
Северный орта мектебінің
тарих пәнінің мұғалімі
Шолакова Райса Бабаевна
Мақсаты:
Білімділік: Қазақстандағы ауыл шаруашылығын күштеп ұжымдастыру салдары мен зардаптары, шаруалар қарсылығы ауқымы мен санатын анықтап білу.
Дамытушылық: Қосымша материалдар арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру білімін шындау өзіндік ой қорытуға үйрету.
Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ел жандылыққа өткен тарихты бағамдай бағалай білуге, өз отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игеру.
Сабақтың әдістері: сын тұрғысынан ойлау технологиясы (ой қозғау, топтастуру, кубизм ассоциация, кластар)
Сабақтың көрнекілігі, карта әдеби кітаптар.
Сабақтын барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Бүгінгі сабағымыздың қанатты сөзі.
«Өткенді білмей- қазіргі жағдайды білу, келешекті болжау қиын» Әл Фараби.
Қызығушылықты ояту.
Ұйымдастыру дегенде көз алдымызға не елестейді?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.