- 04 нау. 2024 23:46
- 202
Салауатты өмір салтын ұстануға оқушыны бейімдеу
Қарағанды қаласы.
№23 ЖББО мектептің
бастауыш сынып мұғалімі:
Лапиева Гулайым Каппаровна
Салауатты өмір салтын ұстануға оқушыны бейімдеу
Қазіргі таңда оқушылардың денсаулығын сақтау, білім мен салауатты өмір салтын қалыптастыру күн тәртібінде тұрған өзекті мәселелердің бірі.
Дені сау бала оқу процесіне белсене араласады, әрдайым жайдары, көңіл-күйі жоғары болады. Сондықтан біздің міндетіміз - әр оқушының денсаулығына нұқсан келтірмей, нығайта отырып, оқуға деген құштарлығын ояту, әрбір баланың өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, бала бойындағы қасиеттерін дамыту.
Біз әр сабағымызда сыныптың тазалығына көз жіберіп, сонымен қатар баланың орындықта түзу отыруын қадағалаудан бастауымыз қажет.
Әр мұғалімнің өз сабағында дені сау адамның мүмкіншілігінің зор екенін, денсаулық ең құнды байлық екенін ескеріп және де салауатты өмір салтын ұстануға оқушыны бейімдеуі тиіс.
Салауатты өмір салты дегеніміз – адамның тұрмыстағы күнделікті қалыптасқан дағдысы мен әдеті бойынша еңбек ету, өзінің рухани және материалдық қажеттіліктерін қанағаттандырып, саяси және қоғамдық өмірге белсене қатысу, бос уақытын дұрыс пайдалану.
ХХІ ғасыр компьютер мен техниканың дамыған заманында дабыл қағатындай мәселелердің бірі:
- Балалар кітап оқудың орнына күндіз – түні компьютерге телміріп өсіп жатыр. Денсаулыққа зияндығына мән берілмей жатыр демекпін.
- Балалардың көркем әдебиетке қызығушылықтарының жоқтығы.
- Соған байланысты сөйлеу мәдениетінің төмендігі.
Бұл проблемалардың шешіміне кітап оқудың бірнеше әдіс тәсілдерін дұрыс жолға қоя білу.
Пайда ойлама, ар ойла, талап қыл, терең білуге. Артық білім кітапта. Ерінбей оқып көруге.
- Кітап алғыр ойлауға баулиды;
- Кітап – ол дос, жұбатушы;
- Ойлау және сезіну қабілетін қалыптастырады;
- Сезім тәрізді ми гимнастикасы;
- Мазмұнымен нәр татқызып рухани қолдау береді;
Бастауыш сынып баласының кітап оқуға ынтасын, көңілін ашып қызықтыра білу керек. «Кітапхана бұрышын жасау» ұйымдастыру. Нәтижесінде: Осы ұйымдастырылған «Кітапхана бұрышы» арқылы ең үздік оқырман атағын жариялап, мадақтау қағаздары беріледі.
Қай ертегіге қатысты...
• Өз қалауымен оқылған кітаптарды дәптерге тізіп жазып отырған дұрыс немесе кесте толтыруға болады.
Кітап оқу қажет деушілер:
- Шешендік қабілет артады;
- Сөз қоры ұлғаяды;
- Ойлау жүйесі жүйрік;
- Ақыл ой қалыптасады;
- Әр сұраққа жауабы нақты болады;
- Оқушы салауаттанады;
Кітап оқу қажет емес деушілер:
- Бос уақыты көп болады;
- Оған уақыт жоқ
- Оған келген жағдайда кітап дүкеніне, кітапханаға барудың қажеті жоқ;
- Интернет тұр ғой жүкте де оқи бер;
Нәтижесінде оқушылар неге қол жеткізе біледі:
- Білім алуға
- Рухани жетілу;
- Инабаттылыққа, имандылыққа;
- Ішкі жан дүниесінің тазаруына;
- Жақсылық тілеуге;
- Бейбітшілікті сақтауға;
- Қанағатшылдыққа, адамгершілікке;
Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
№23 ЖББО мектептің
бастауыш сынып мұғалімі:
Лапиева Гулайым Каппаровна
Салауатты өмір салтын ұстануға оқушыны бейімдеу
Қазіргі таңда оқушылардың денсаулығын сақтау, білім мен салауатты өмір салтын қалыптастыру күн тәртібінде тұрған өзекті мәселелердің бірі.
Дені сау бала оқу процесіне белсене араласады, әрдайым жайдары, көңіл-күйі жоғары болады. Сондықтан біздің міндетіміз - әр оқушының денсаулығына нұқсан келтірмей, нығайта отырып, оқуға деген құштарлығын ояту, әрбір баланың өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, бала бойындағы қасиеттерін дамыту.
Біз әр сабағымызда сыныптың тазалығына көз жіберіп, сонымен қатар баланың орындықта түзу отыруын қадағалаудан бастауымыз қажет.
Әр мұғалімнің өз сабағында дені сау адамның мүмкіншілігінің зор екенін, денсаулық ең құнды байлық екенін ескеріп және де салауатты өмір салтын ұстануға оқушыны бейімдеуі тиіс.
Салауатты өмір салты дегеніміз – адамның тұрмыстағы күнделікті қалыптасқан дағдысы мен әдеті бойынша еңбек ету, өзінің рухани және материалдық қажеттіліктерін қанағаттандырып, саяси және қоғамдық өмірге белсене қатысу, бос уақытын дұрыс пайдалану.
ХХІ ғасыр компьютер мен техниканың дамыған заманында дабыл қағатындай мәселелердің бірі:
- Балалар кітап оқудың орнына күндіз – түні компьютерге телміріп өсіп жатыр. Денсаулыққа зияндығына мән берілмей жатыр демекпін.
- Балалардың көркем әдебиетке қызығушылықтарының жоқтығы.
- Соған байланысты сөйлеу мәдениетінің төмендігі.
Бұл проблемалардың шешіміне кітап оқудың бірнеше әдіс тәсілдерін дұрыс жолға қоя білу.
Пайда ойлама, ар ойла, талап қыл, терең білуге. Артық білім кітапта. Ерінбей оқып көруге.
- Кітап алғыр ойлауға баулиды;
- Кітап – ол дос, жұбатушы;
- Ойлау және сезіну қабілетін қалыптастырады;
- Сезім тәрізді ми гимнастикасы;
- Мазмұнымен нәр татқызып рухани қолдау береді;
Бастауыш сынып баласының кітап оқуға ынтасын, көңілін ашып қызықтыра білу керек. «Кітапхана бұрышын жасау» ұйымдастыру. Нәтижесінде: Осы ұйымдастырылған «Кітапхана бұрышы» арқылы ең үздік оқырман атағын жариялап, мадақтау қағаздары беріледі.
Қай ертегіге қатысты...
• Өз қалауымен оқылған кітаптарды дәптерге тізіп жазып отырған дұрыс немесе кесте толтыруға болады.
Кітап оқу қажет деушілер:
- Шешендік қабілет артады;
- Сөз қоры ұлғаяды;
- Ойлау жүйесі жүйрік;
- Ақыл ой қалыптасады;
- Әр сұраққа жауабы нақты болады;
- Оқушы салауаттанады;
Кітап оқу қажет емес деушілер:
- Бос уақыты көп болады;
- Оған уақыт жоқ
- Оған келген жағдайда кітап дүкеніне, кітапханаға барудың қажеті жоқ;
- Интернет тұр ғой жүкте де оқи бер;
Нәтижесінде оқушылар неге қол жеткізе біледі:
- Білім алуға
- Рухани жетілу;
- Инабаттылыққа, имандылыққа;
- Ішкі жан дүниесінің тазаруына;
- Жақсылық тілеуге;
- Бейбітшілікті сақтауға;
- Қанағатшылдыққа, адамгершілікке;
Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!