Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 ай бұрын)
Сан құрамы
Тақырыбы: Сан құрамы
Мақсаты: Балаларға өз еркімен атқаратын тапсырма беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау, жасау. Құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білім деңгейін бақылау.
Ақыл - ой белсенділігін күшейту, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық сәт (хормен айту)
- Армысың айтын күн!
Армысың көк аспан!
Сәлеметсіз бе, достарым
Сіздерді көрсем қуанам
Қуан, шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін.

II. Жаңа сабақ
а) Әлемде үлкен бір ел болыпты. Бұл елдің тұрғындары сандар екен.
Балалар тақтаға шығу, санамақ айтып беру (1 - 10 дейін)
- Санау білеміз ме: Ия (хормен айту)
ә) Тақтаға назар аудару
- Ненің сүретін көріп тұрсыңдар?
- Балалар не жетіспейді?
- Қараңдаршы, жай гүлден қандай айырмашылығы бар?
- Күлте жапырақтары нешеу?
- Оны қалай атар едіңдер?
- Жеті түсті гүл ертегісі бар екен, бұл ертегісінде жеті түсті гүл қыздың барлық тілегін орындаған
- Ал, біздер жеті түсті гүлдің тапсырмасын орындаймыз, дұрыс орындасақ, күлте жапырақтары орнына жиналады.

1 тапсырма «Логикалық сұрақ»
а) Табақта үш алма
қолымда екі алма
біреуін әжеме беремін,
біреуін атама беремін
екеуін беремін мамам мен папам
нешеу қалады? (1) бір санның құрамын ажырату.
ә) қоянның неше құлағы бар? (2) екі санның құрамын ажырату.

2 тапсырма
а) «Ойыншықтарға назар» (3) үш санның құрамын ажырату.
ә) Плакатқа қарап\, затты санау, сәйкес санмен көрсету.(4) төрт санның құрамын ажырату.

Сергіту сәті:
Бір, екі, үш
Қарлығаш боп ұш
Төрт, бес, алты
Қарлығаш боп қалқы
Жеті, сегіз, тоғыз, он
Қарлығаш боп қөн.
3 тапсырма:
а)- он қалымда 5 саусақ
сол қалымда 5 саусақ
жасырып ем бесеуін
қалды сонда нешеуі? (5) бес санның құрамын ажырату.

Сан құрамы. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама