- 05 нау. 2024 03:40
- 221
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру
Математика 4 - сынып
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру
Жалпы мақсаты: Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру.
Оқыту нәтижелері: Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеп салыстыруды біледі. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Ой қозғау», «Постер», «Миға шабуыл»,«Конверт - сұрақ», «Бес саусақ».
Негізгі дереккөздер, құрал - жабдықтар: АКТ, А3, постер, маркер, бағалау парақшасы.
Ұйымдастыру кезеңі
«Шаттық шеңбері» ұйымдастырылып, бір - біріне сәттілік тілеуді ұсынамын.
Екі топқа ойыншық түстері арқылы топқа бөлінеді.
Бағалау парақшасын беремін.
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
Білу. Түсіну.
«Ой қозғау»
Мынадай сандарды ата:
1. Екінші кластың 40 бірлігі және бірінші кластың 860 бірлігі бар;
2. Екінші кластың 6 бірлігі және бірінші кластың 300 бірлігі бар;
3. Екінші кластың 9 бірлігі және бірінші кластың 320 бірлігі бар;
4. Екінші кластың 50 бірлігі және бірінші кластың 126 бірлігі бар.
Қолдану
«Постер»
1 - топ №1. 2 - топ №2 Сандарды жаз. Сол сандардың әрқайсысын разрядтық қосылғыштарға жікте. Қандай қорытынды жасауға болады?
Павлодар облысы,
Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы
Бастауыш сынып мұғалімі Абайльдинова А. К.
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру. жүктеу
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру
Жалпы мақсаты: Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру.
Оқыту нәтижелері: Сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеп салыстыруды біледі. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Ой қозғау», «Постер», «Миға шабуыл»,«Конверт - сұрақ», «Бес саусақ».
Негізгі дереккөздер, құрал - жабдықтар: АКТ, А3, постер, маркер, бағалау парақшасы.
Ұйымдастыру кезеңі
«Шаттық шеңбері» ұйымдастырылып, бір - біріне сәттілік тілеуді ұсынамын.
Екі топқа ойыншық түстері арқылы топқа бөлінеді.
Бағалау парақшасын беремін.
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
Білу. Түсіну.
«Ой қозғау»
Мынадай сандарды ата:
1. Екінші кластың 40 бірлігі және бірінші кластың 860 бірлігі бар;
2. Екінші кластың 6 бірлігі және бірінші кластың 300 бірлігі бар;
3. Екінші кластың 9 бірлігі және бірінші кластың 320 бірлігі бар;
4. Екінші кластың 50 бірлігі және бірінші кластың 126 бірлігі бар.
Қолдану
«Постер»
1 - топ №1. 2 - топ №2 Сандарды жаз. Сол сандардың әрқайсысын разрядтық қосылғыштарға жікте. Қандай қорытынды жасауға болады?
Павлодар облысы,
Ертіс ауданы, Ынтымақ ауылы
Бастауыш сынып мұғалімі Абайльдинова А. К.
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру. жүктеу