Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 18 сағат бұрын)
Санды 5 - ке көбейту және бөлу
Санды 5 - ке көбейту және бөлу.
Математика
Мақсаты: 1. 5 - ке көбейту және бөлу кестесі жайлы білімді бекіту.
Оқылған есептің түрлерін шығара білуге жаттықтыру. Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін қайталау.
2. Көбейту, бөлу амалдарының компоненттерін қайталау арқылы, есептеу дағдысын және логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Ұқыптылыққа және өздігінен жұмыс істей білуге, шапшаңдыққа баулу.
Сабақтың типі: Қайталау
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік.
Көрнекілігі: Күзгі ару, жемістердің, жапырақтардың, талдың суреттері.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа бағыттау.
Шаттық шеңбер: Оқушылар шеңберге тұрып әуенмен бірге қимылдар жасайды. Оқушыларға сандарды таратып шығамын 5, 15, 25, 35. Осы сандар арқылы оқушылар топқа бөлінеді жақсы балалар.
Енді балалар қазір қандай мезгіл?
Өте жақсы балалар ендеше бізге “Күз ханшайымы”келіп тұр. Оның бақшадан жинаған көптеген базарлығы бар екен. Қане жеміс жегіміз келсе сатып алайық. Бірақ сендерге алманы ақшаға сатпайды екен, әр алмаларында сендерге жасырған есептері бар екен соған жақсы жауап берсеңдер алма сендердікі болады.

Миға шабуыл (ауызша)
5 *5
6*4
5*7
9*5
40: 8
21: 3
0: 5
30: 6
3*7=21
20: 5=4
32: 4=8
4*8=32

Үй жұмысын тексеру:
Үйге берілген тапсырманы оқушыларға жауабын оқытам қалғаны тексереді 53 бет 7тапсырма.
Кезбе тілші
Оқушы микрофонмен сұрақтар қояды
Қайталау есептері:
Балалар

1 - тапсырма. Есеп талданып, оның неше амалмен шығарылатынын анықтау:
10 ойыншықтан – 5 қорап
Тағы – 25 (о)
Барлығы -?
1) 10х5=50(о)
2) 50+25=75(о) жауабы: 75 ойыншық

№2. Кестені пайдаланып, есептер құрастыр және оларды шығар.
5х7= 35
35: 5=7
35: 7=5

№ 3. Өрнектер құрастыру, мәндерін табу.
5x7=35;
35: 5=7;
35: 7=5;
7x5=35;

5x6=30;
30: 5=6;
30: 6=5;
6x5=30;

№ 4. Амалдарды орындау. Топтық жұмыс
5см*5 25см
250см: 5 50см
8см*5 400см
400см: 5 80
6см*5 30см
300см: 5 60см
9см*5 450см
450см: 5 90

№5. берілген сандарды 5 – ке кеміт және 5 есе кеміт
5 – 5
15 – 5
25 – 5
30 – 5
35 – 5
40 – 5
45 – 5
50 – 5
10 – 5
20 - 5

5: 5
10: 5
25: 5
30: 5
35: 5
40: 5
45: 5
50: 5
Санды 5 - ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін?

№6 өзіндік тапсырма ретінде беріледі.
4*9+3*6 - 8= ---------- 5*4 –(18 - 2): 8
49 - 24: 3+9= ---------- (27 - 3): 4+16
18: 2+3*7= ------------ 24: 6 -(9 - 2): 7
№7. Теңдеулерді шешу. Топтық жұмыс
45: а =5 ------------ 40: а =5 ------------ 35: а =5
а=45: 5 ------------ а=40: 5а=35: 5
а=9а =8а =7

Бекіту:
Сәйкестендіру: 10, 30, 21, 32, 15 сандарына бөлінетін сандарды табу.
10 ------------ 4
30 ------------ 7
15 ------------ 2
21 ------------ 6
32 ------------ 5

Қорытынды:
Үйге тапсырма. 54 – бет. 8 - тапсырма,№7 (3, 4)
Бағалау. Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды салыстыра бағалау.

Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы
Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Рахметтоллаева Шырын Оралғазыевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама