- 05 нау. 2024 02:27
- 175
Санды өрнектерді салыстыру
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Жетісай қаласы, "№122 жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Самбетова Айнұр
І Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру.
ІІ Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі. Оқушыларға сандарды салыстыру мен санды өрнектерді салыстырудың айырмашылығын түсіндіру.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, логикалық ой – өрісін, пәнге қызығушылығын, ауызша есептеу дағдысын дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерін, табиғатын сүюге, қорғауға, көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
ІV Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ жауап.
V Сабақтың көрнекілігі: Слайд, мультфильмдер, сөз жұмбақ, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық.
Ғылымның сырын ұғына,
Шығамыз білім шынына.
Ұқыптылық пен зеректік,
Жеткізсін тек біздерді
Математика сырына.
Балалар, қазір қандай сабақ?
Математика. Жарайсыңдар.
Олай болса өтілген тақырыптарды «Доп лақтыру» арқылы бір - бірімізге сұрақтар қою арқылы пысықтап өтейікші.
1 дм = 10 см
1 тәул = 24 сағ
1ғас = 100жыл
1апта = 7 күн
1 сағ = 60 мин
1жыл = 12 ай
Жарайсыңдар
Жұптық жұмыс арқылы көршілеріміздің үй тапсырмаларын тексереміз.
Үй жұмысы Мысал: 5 Салыстыру
71 40
10 13
Жарайсыңдар
Ал енді балалар «Сөзжұмбақ» шешейік
Сұрақ - жауап арқылы бір керемет сөз шығады.
1) Ұзындық өлшемі бірлігі
2) Кеміту сөзіне мағыналас сөз
3) Жақын сөзіне мағыналас сөз
4) Х аріпі математика пәнінде
5) Бар қабырғалары тең тік төртбұрыш
6) Барлық қабырғалардың
қосындысы
нені белгілейді? Балалар, саяхатқа шығатын адам қандай болуы керек?
Күшті, шымыр, шапшаң, білімді, тапқыр болуы керек
Олай болса, «Кім тапқыр» ойынын ойнаймыз.
Мысал: 1 Қосу және азайту амалдарының компоненттерін ата.
30 + 5
89 – 80
50 - 7
67 – 7
38 – 8
14 – 6
- Балалар, мына заттар бізге таныс па?
- Ия. Бұл қай мультфильмнен алынған?
- Саяхатшы Дара.
Олай болса экранға назар аударамыз. Экраннан Саяхатшы Дара мультфильмінен қысқаша үзінді көрсету.
- Балалар, Боти орманнан адасып өз үйін таба алмай жүр екен. Дара мен Ботиға үйін табуға көмектесейікші. Ол үшін Дара мен Ботимен бірге саяхатқа шығамыз. Ол үшін көпірден өтуіміз керек. Көпірден өту үшін біз ашулы тройдын жұмбағын шешуіміз керек.
Жетісай қаласы, "№122 жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
бастауыш сынып мұғалімі Самбетова Айнұр
І Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру.
ІІ Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі. Оқушыларға сандарды салыстыру мен санды өрнектерді салыстырудың айырмашылығын түсіндіру.
2. Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, логикалық ой – өрісін, пәнге қызығушылығын, ауызша есептеу дағдысын дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Туған жерін, табиғатын сүюге, қорғауға, көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың түрі: Саяхат сабақ
ІV Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ жауап.
V Сабақтың көрнекілігі: Слайд, мультфильмдер, сөз жұмбақ, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, зейіндерін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық.
Ғылымның сырын ұғына,
Шығамыз білім шынына.
Ұқыптылық пен зеректік,
Жеткізсін тек біздерді
Математика сырына.
Балалар, қазір қандай сабақ?
Математика. Жарайсыңдар.
Олай болса өтілген тақырыптарды «Доп лақтыру» арқылы бір - бірімізге сұрақтар қою арқылы пысықтап өтейікші.
1 дм = 10 см
1 тәул = 24 сағ
1ғас = 100жыл
1апта = 7 күн
1 сағ = 60 мин
1жыл = 12 ай
Жарайсыңдар
Жұптық жұмыс арқылы көршілеріміздің үй тапсырмаларын тексереміз.
Үй жұмысы Мысал: 5 Салыстыру
71 40
10 13
Жарайсыңдар
Ал енді балалар «Сөзжұмбақ» шешейік
Сұрақ - жауап арқылы бір керемет сөз шығады.
1) Ұзындық өлшемі бірлігі
2) Кеміту сөзіне мағыналас сөз
3) Жақын сөзіне мағыналас сөз
4) Х аріпі математика пәнінде
5) Бар қабырғалары тең тік төртбұрыш
6) Барлық қабырғалардың
қосындысы
нені белгілейді? Балалар, саяхатқа шығатын адам қандай болуы керек?
Күшті, шымыр, шапшаң, білімді, тапқыр болуы керек
Олай болса, «Кім тапқыр» ойынын ойнаймыз.
Мысал: 1 Қосу және азайту амалдарының компоненттерін ата.
30 + 5
89 – 80
50 - 7
67 – 7
38 – 8
14 – 6
- Балалар, мына заттар бізге таныс па?
- Ия. Бұл қай мультфильмнен алынған?
- Саяхатшы Дара.
Олай болса экранға назар аударамыз. Экраннан Саяхатшы Дара мультфильмінен қысқаша үзінді көрсету.
- Балалар, Боти орманнан адасып өз үйін таба алмай жүр екен. Дара мен Ботиға үйін табуға көмектесейікші. Ол үшін Дара мен Ботимен бірге саяхатқа шығамыз. Ол үшін көпірден өтуіміз керек. Көпірден өту үшін біз ашулы тройдын жұмбағын шешуіміз керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.