- 05 нау. 2024 04:07
- 185
Сөйлем мүшелерінің байланысы
Қазақ тілі 3 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері
Сабақ тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3. 4. 2. 7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;
Құндылықтарды дарыту: Отанын, елін, жерін сүюге, Қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, математика.
Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Сабақ барысы
Сабақтың басы 0 - 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл.
Оқушыларға сөздер таратылады: өнер, құрылыс, тұрғын үйлер, ғимарат, қала.
- Берілген сөздерді оқығанда ойымызға не келеді?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Сабақтың ортасы
Негізгі бөлім. 1) Оқылым. Айтылым.
32 - жаттығу. Сурет бойынша өлеңнің тақырыбы пен мазмұнын болжайды. Алматы. қаласы туралы не білетіндіктерін анықтау мақсатында видеоролик көреді. Топпен жұмыс.
(Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялайды. Өзін өзі бағалайды.
Дескрипторы:
- өлеңнің тақырыбы мен мазмұнын болжайды;
- өз ойын жүйелеп жеткізеді.
2) Жазылым.
33 - жаттығу. Мақалды түсініп оқиды, толық нұсқасын табады. Мақалды көшіріп жазады. Тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін табады. Дескрипторы:
- Мақал құрастырып жазады;
- Сөйлем мүшелеріне талдайды;
- Тиісті сызбамен сызады;
3) Саралау тапсырмасы. Кесте беріледі. Дайын сызба бойынша Алматы қаласы туралы сөйлем құрау./Ламинат қағазымен жұмыс.
Сергіту сәті.
4) Жазылым.
34 - жаттығу. Оқушылар жұпқа бірігеді. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқиды (пирамида). Тірек сөздер беріледі. Тірек сөздерді қатыстырып мәтін құрастырады. Топтар өзара бағалау дескрипторы негізінде бірін - бірі бағалайды.
Дескрипторы:
- диалогке белсенді қатысады;
- сөйлеу мәдениетін сақтап сөйлейді.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Сөйлем мүшелерінің байланысы жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сәулет өнері
Сабақ тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 3. 1. 2. 1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3. 4. 2. 7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3. 1. 3. 1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу;
Құндылықтарды дарыту: Отанын, елін, жерін сүюге, Қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, математика.
Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем мүшелерінің байланысы.
Сабақ барысы
Сабақтың басы 0 - 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл.
Оқушыларға сөздер таратылады: өнер, құрылыс, тұрғын үйлер, ғимарат, қала.
- Берілген сөздерді оқығанда ойымызға не келеді?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Сабақтың ортасы
Негізгі бөлім. 1) Оқылым. Айтылым.
32 - жаттығу. Сурет бойынша өлеңнің тақырыбы пен мазмұнын болжайды. Алматы. қаласы туралы не білетіндіктерін анықтау мақсатында видеоролик көреді. Топпен жұмыс.
(Ө; Ұ) Жұмыстарын топта жариялайды. Өзін өзі бағалайды.
Дескрипторы:
- өлеңнің тақырыбы мен мазмұнын болжайды;
- өз ойын жүйелеп жеткізеді.
2) Жазылым.
33 - жаттығу. Мақалды түсініп оқиды, толық нұсқасын табады. Мақалды көшіріп жазады. Тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін табады. Дескрипторы:
- Мақал құрастырып жазады;
- Сөйлем мүшелеріне талдайды;
- Тиісті сызбамен сызады;
3) Саралау тапсырмасы. Кесте беріледі. Дайын сызба бойынша Алматы қаласы туралы сөйлем құрау./Ламинат қағазымен жұмыс.
Сергіту сәті.
4) Жазылым.
34 - жаттығу. Оқушылар жұпқа бірігеді. Суреттегі зат атауларының алғашқы әріптерінен сөз құрап оқиды (пирамида). Тірек сөздер беріледі. Тірек сөздерді қатыстырып мәтін құрастырады. Топтар өзара бағалау дескрипторы негізінде бірін - бірі бағалайды.
Дескрипторы:
- диалогке белсенді қатысады;
- сөйлеу мәдениетін сақтап сөйлейді.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Сөйлем мүшелерінің байланысы жүктеу