- 05 нау. 2024 04:16
- 200
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Сабақтың тақырыбы: Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсат
Құндылықтарды дарыту: Тазалыққа, әдептілікке тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, музыка
АКТ қолдану дағдылары: Ноутбук, оқулық
Бастапқы білім: Жұрнақ пен жалғау
Сабақтың басы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.
2. Сыныпты қалыпқа келтіру
3. Психологиялық дайындық
Жоғары қарап күн көрдім
Төмен қарап жер көрдім
Оңға, солға бұрылып
Тәуелсіз ел көрдім
Біз қай елде тұрамыз?
Ұлтымыз қалай аталады?
Тіліміз ше?
Күнді жазу
Көркем жазу Б б Б б Б б
Сөйлем жазу. Мысалы: Болат балыққа барды.
Сөздік диктант
1 топ Жауын, ұшақ, радио, нар, алма, қайық
2 топ піл, есек, нан
3 топ жалау, асау, лақ, ғарыш, алмұрт, уық
Сөздің бастапқы әріптер оқу
Жұрнақ пен жалғау тақырыбы
Ережелерді қайталау
Ойын «дұрыс, бұрыс»
Жұрнақ қосымша мағынасын өзгертетін қосымша түрі (дұрыс)
Түбір сөзге жалғау ғана жалғанады? (дұрыс емес)
Туынды сөз түбірге жұрнақ жалғану арқылы жасалады? (дұрыс)
Түбірдің мағынасын өзгертпейтін, сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша жалғау деп аталады? (дұрыс).
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау. жүктеу
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсат
Құндылықтарды дарыту: Тазалыққа, әдептілікке тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, музыка
АКТ қолдану дағдылары: Ноутбук, оқулық
Бастапқы білім: Жұрнақ пен жалғау
Сабақтың басы
1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.
2. Сыныпты қалыпқа келтіру
3. Психологиялық дайындық
Жоғары қарап күн көрдім
Төмен қарап жер көрдім
Оңға, солға бұрылып
Тәуелсіз ел көрдім
Біз қай елде тұрамыз?
Ұлтымыз қалай аталады?
Тіліміз ше?
Күнді жазу
Көркем жазу Б б Б б Б б
Сөйлем жазу. Мысалы: Болат балыққа барды.
Сөздік диктант
1 топ Жауын, ұшақ, радио, нар, алма, қайық
2 топ піл, есек, нан
3 топ жалау, асау, лақ, ғарыш, алмұрт, уық
Сөздің бастапқы әріптер оқу
Жұрнақ пен жалғау тақырыбы
Ережелерді қайталау
Ойын «дұрыс, бұрыс»
Жұрнақ қосымша мағынасын өзгертетін қосымша түрі (дұрыс)
Түбір сөзге жалғау ғана жалғанады? (дұрыс емес)
Туынды сөз түбірге жұрнақ жалғану арқылы жасалады? (дұрыс)
Түбірдің мағынасын өзгертпейтін, сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша жалғау деп аталады? (дұрыс).
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау. жүктеу