- 05 нау. 2024 03:41
- 152
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі: Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас: Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Топқа бөлу: Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Армысың, алтын күн!
Армысын, асыл жыр!
Армысын, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым бос.
Үй тапсырмасын пысықтау
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- «Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200: 8 + 100 – 190: 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000: 2 ∙ 8 – 5 000: 2 ∙ 7 = 2 100
- Көркем жазу минуты.
- 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
Жаңа сабақ
1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т. с. с.
Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі. жүктеу
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі: Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас: Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Топқа бөлу: Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Армысың, алтын күн!
Армысын, асыл жыр!
Армысын, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым бос.
Үй тапсырмасын пысықтау
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- «Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200: 8 + 100 – 190: 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000: 2 ∙ 8 – 5 000: 2 ∙ 7 = 2 100
- Көркем жазу минуты.
- 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
Жаңа сабақ
1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т. с. с.
Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі. жүктеу