- 05 нау. 2024 04:25
- 390
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Математика
Сабақтың атауы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаттар: 1. Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың мәндерін салыстыру барысын - да машықтандыра түсу.
2. Оқушыларға саналылыққа, зеректілікке достыққа тәрбиелеу, экономика - лық тәрбие беру. Білімге деген қызығушылығын, жылдамдыққа, тапқыр - лыққа, дәлдікке баулу.
3. Оқушының логикалық ой - өрісін, есептеу дағдысын дамыту.
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы элементтерін қолдана отырып, жаңа білім беру.
Сабақтың әдістері: Сөзжұмбақ, сұрақ - жауап, ойын «Түртіп алу», «Ой топ - тау» стратегиясы, ВЕНН диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу, дене тәр - биесі.
Көрнекілігі: Кеспе қағаздар, кесте, кескіндер қимасы, «Салауаттылық – саулық негізі» бүктемесі, үлестірмелі қима қағаз, диаграмма сызбасы.
Топқа бөлу: Пазл құрастыру арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Балалар бір - біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! және т. б.
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту
а) 51: 5 = 10 (қалд. 1) 52: 5 = 10 (қалд. 2)
53: 5 = 10 (қалд. 3) 54: 5 = 10 (қалд. 4)
55: 5 = 11 56: 5 = 11 (қалд. 1)
ә) Өткен сабақты қайталау тапсырмалары.
а) Тік төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап.
ә) Шаршының периметрін алдымен қосу амалы арқылы, содан соң көбейту амалы арқылы тап.
б) Амалдардың орындалу ретін сақтай отырып есепте:
600: 6 +9. 10
(Әр тақырып бойынша қорытынды жасату)
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы жүктеу
Сабақтың атауы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаттар: 1. Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың мәндерін салыстыру барысын - да машықтандыра түсу.
2. Оқушыларға саналылыққа, зеректілікке достыққа тәрбиелеу, экономика - лық тәрбие беру. Білімге деген қызығушылығын, жылдамдыққа, тапқыр - лыққа, дәлдікке баулу.
3. Оқушының логикалық ой - өрісін, есептеу дағдысын дамыту.
Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы элементтерін қолдана отырып, жаңа білім беру.
Сабақтың әдістері: Сөзжұмбақ, сұрақ - жауап, ойын «Түртіп алу», «Ой топ - тау» стратегиясы, ВЕНН диаграммасы.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, қазақ тілі, дүниетану, бейнелеу, дене тәр - биесі.
Көрнекілігі: Кеспе қағаздар, кесте, кескіндер қимасы, «Салауаттылық – саулық негізі» бүктемесі, үлестірмелі қима қағаз, диаграмма сызбасы.
Топқа бөлу: Пазл құрастыру арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы
Балалар бір - біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! және т. б.
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту
а) 51: 5 = 10 (қалд. 1) 52: 5 = 10 (қалд. 2)
53: 5 = 10 (қалд. 3) 54: 5 = 10 (қалд. 4)
55: 5 = 11 56: 5 = 11 (қалд. 1)
ә) Өткен сабақты қайталау тапсырмалары.
а) Тік төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап.
ә) Шаршының периметрін алдымен қосу амалы арқылы, содан соң көбейту амалы арқылы тап.
б) Амалдардың орындалу ретін сақтай отырып есепте:
600: 6 +9. 10
(Әр тақырып бойынша қорытынды жасату)
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы жүктеу