- 05 нау. 2024 03:34
- 206
Тірек - қимыл жүйесі. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек.
Тақырыбы: Тірек - қимыл жүйесі. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек.
Мазмұны
I Кіріспе.
1. Тірек - қимыл жүйесін қорытындылау.
II Негізгі бөлім
1. Тірек - қимыл жүйесінің байланысы.
2. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек көрсету.
3. Сандық лабиринт
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
VI Пайдаланған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері
Кіріспе
... Адамзат баласы шыр етіп өмірге келгеннен кейін, ол белгілі бір ортаға бейімделіп, өмір сүру қалпын жалғастыратыны сөзсіз.
Осындай «жеке әлемді» зерттеп, танып - білуде, олардың сана - сезімін көтеріп, өмірге, қоғамға бейімдеуде мұғалімнің алатын орны ерекше. Кәсіби тұрғыдан маманданған мұғалім озық педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, баланы өзгермелі өмірге дайындайды, сол арқылы өзі де үнемі өзгеріс, кәсіби даму үстінде болады.
Мектептегі тәжірибе кезеңінде баланы сыни тұрғысынан ойлауға үйрету модулін пайдалану арқылы баланың шығармашылық қабілетін дамытуға, баланың ойына серпіліс ендіруді алдыма мақсат етіп қойдым. Осы мақсат үдерісінен шығу үшін әр сабақта баланың сөздік қорының көп болуына, өзіне керекті сөздерді дұрыс қолдана білуіне, сауатты да мәдениетті сөйлеулеріне, көркем жазуына жете мән беру, сан алуан әрекет арқылы ақыл - ойды ұштау, жетілдіру, жеке тұлғаның өзіндік идеясын, көзқарасын сенімділігін жауапкершілігін біртіндеп дамыту қажет. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез - келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету - сындарлы (конструктивті) оқытудың мақсаты. Мұнда негізгі мәселе тиісті сабақтарда қарастырылатын жеті модульге сараланған. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы оқыту теориясына негізделген тәсіл кең тараған. Сын тұрғысынан ойлау - бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну бағалау, талдау және синтездеу қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негізгі, түрткі болуы да мүмкін деп ойлаймын.
ОҚО, Сайрам ауданы
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Орындаған: Аязбекова Сабира Сыдыковна
Тірек - қимыл жүйесі. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек. жүктеу
Мазмұны
I Кіріспе.
1. Тірек - қимыл жүйесін қорытындылау.
II Негізгі бөлім
1. Тірек - қимыл жүйесінің байланысы.
2. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек көрсету.
3. Сандық лабиринт
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
VI Пайдаланған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері
Кіріспе
... Адамзат баласы шыр етіп өмірге келгеннен кейін, ол белгілі бір ортаға бейімделіп, өмір сүру қалпын жалғастыратыны сөзсіз.
Осындай «жеке әлемді» зерттеп, танып - білуде, олардың сана - сезімін көтеріп, өмірге, қоғамға бейімдеуде мұғалімнің алатын орны ерекше. Кәсіби тұрғыдан маманданған мұғалім озық педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, баланы өзгермелі өмірге дайындайды, сол арқылы өзі де үнемі өзгеріс, кәсіби даму үстінде болады.
Мектептегі тәжірибе кезеңінде баланы сыни тұрғысынан ойлауға үйрету модулін пайдалану арқылы баланың шығармашылық қабілетін дамытуға, баланың ойына серпіліс ендіруді алдыма мақсат етіп қойдым. Осы мақсат үдерісінен шығу үшін әр сабақта баланың сөздік қорының көп болуына, өзіне керекті сөздерді дұрыс қолдана білуіне, сауатты да мәдениетті сөйлеулеріне, көркем жазуына жете мән беру, сан алуан әрекет арқылы ақыл - ойды ұштау, жетілдіру, жеке тұлғаның өзіндік идеясын, көзқарасын сенімділігін жауапкершілігін біртіндеп дамыту қажет. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез - келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету - сындарлы (конструктивті) оқытудың мақсаты. Мұнда негізгі мәселе тиісті сабақтарда қарастырылатын жеті модульге сараланған. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғарғы деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы оқыту теориясына негізделген тәсіл кең тараған. Сын тұрғысынан ойлау - бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну бағалау, талдау және синтездеу қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негізгі, түрткі болуы да мүмкін деп ойлаймын.
ОҚО, Сайрам ауданы
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Орындаған: Аязбекова Сабира Сыдыковна
Тірек - қимыл жүйесі. Сүйек сынғанда, буын шыққанда көрсетілетін алғашқы көмек. жүктеу