- 05 нау. 2024 00:08
- 190
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Алгебра - 9 сынып
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Сабақ құрылымы: Модульдік технология негізінде
Технология: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Интерактивті құрылғы
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VI. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
VII. Резерв тапсырмалары
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
Сабақтың ақпараттық картасы:
Мақсаты:
1) Білімділік: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру жайлы алған білімдері мен біліктерін жүйелеп жалпылау.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын, шығармашылық және стандарттан тыс ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзіндік және өзара бақылау дағдыларын, коммуникативтік құзырлықтарын қалыптастыру.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: жаттықтыру - практикум
Сабақ құрылымы: Модульдік технология негізінде
Технология: Деңгейлік дифференциалдық, сыни тұрғысынан ойлау, жеке тұлғаға бағытталған және тестік бақылау технологиясының элементтері
Әдісі: ізденушілік, зерттеу, практикалық, және өзіндік жұмыс
Бақылау түрі; өзіндік және өзара, мұғалім тұрғысынан бақылау
Көрнекі құрал: Интерактивті құрылғы
Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин
ІІ. Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде қажетті анықтамалар мен формулаларды қолданудағы білім мен біліктің практикада қажеттілігін сезіну, сабақтың тақырыбы, мақсаты, міндеттерімен таныстыру. Сабақта одан әрі жұмыс істеудегі оқушылардың белсенділіктерін арттыру - 10 мин
ІІІ. Берілетін тапсырмаларды орындауда мазмұны мен жүйенің бірізділігі - 16 мин
ІV. Мұғалімнің бақылауымен өзіндік жеке тапсырмаларды орындатуы - тест/ 8 мин
V. Орындалған тапсырмаларды жалпылау және жүйелеу - 3 мин
VI. Сабақты қорытындылау және үй жұмысына нұсқау беру - 5 мин
VII. Резерв тапсырмалары
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.