Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Туынды табу ережесін қолдану
Сабақтың тақырыбы: Туынды табу ережесін қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Туынды табу ережесін тиімді пайдалануды үйрету.
Сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешімін қабылдай білуге, өз білімін көрсетуге үйрету.
Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.
Сабақ әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Сабақ түрі: Біліктілікпен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақ көрнекілігі: Слайдтар, бағалау парағы, карточкалар.
Сабақтың құрылысы: сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады:
Оқушылық деңгей (ауызша сұрақтар)
Алгоритмдік деңгей (қателесіп кетпе)
Эвристикалық деңгей (тест)
Шығармашылық деңгей
Оқушылар білім деңгейіне қарай деңгейлерін өздері таңдайды.
А – женіл В – орта С – күрделі

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгелдеу, сабаққа ынтасын аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№207
Б) (0, 997) 40=(1+(- 0, 003)) 40=1+40∙ (- 0, 003)=1 - 0, 12=0, 88
B) (1, 002) 200= (1+0, 002) 200=1+200∙0, 002=1+0, 4=1, 4
№208
Б) √4, 008=√(4∙1, 002)=2√1, 002=2(1+0, 002)=2, 002
ІІІ. Негізгі бөлім
І. «Оқушылық» саты (Жұптық жұмыс. Анықтаманы серігіне айтады, оны тыңдайды, бір – бірінің теориялық білімдерін тексереді.)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама