- 05 нау. 2024 00:07
- 212
Тұз қышқылы және оның тұздары
Тақырыбы: Тұз қышқылы және оның тұздары
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Тұз қышқылы және оның тұздарының жалпы қасиеттері, алынуы, қолданылуы туралы түсінік беру және білімдерін кеңейту
Дамытушылығы: Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, ой өрісін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларды сабақтың мазмұнына бойынша алғырттыққа, өз бетінше ізденуге, бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: дамыта оқыту, ақпаратты - комплексті, түсіндірмелі - эвристикалық, топтық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд, тірек - сызбанұсқа Күтілетін нәтиже:
Тұз қышқылы қасиеттерін сипаттай алады.
Тұз қышқылының химиялық қасиеттерін талдай алады.
Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындай алады. Танымпаздық іс - әрекеті, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артады. Сабақ барысы: I кезең “Ой шақыру” а) “Сұрақ - жауап” ойыны
Хлорсутек газын алғаш рет ашқан кім?
Хлорсутектің судағы ерігіштігі қандай?
Хлорсутектің химиялық формуласы мен электрондық формуласын жазыңыз
Хлорсутекке тән физикалық және химиялық қасиеттерді атаңыз
Хлорсутекті зертханада қандай жолмен алады?
Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Хлорсутекті өнеркәсіпте қандай әдістермен алады? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Тұз қышқылы және оның тұздарының жалпы қасиеттері, алынуы, қолданылуы туралы түсінік беру және білімдерін кеңейту
Дамытушылығы: Оқушылардың зейінін, танымдық белсенділігін, өзіндік пікірін қалыптастыру, ой өрісін, шығармашылық мүмкіндігін дамыту Тәрбиелілігі: Оқушыларды сабақтың мазмұнына бойынша алғырттыққа, өз бетінше ізденуге, бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: дамыта оқыту, ақпаратты - комплексті, түсіндірмелі - эвристикалық, топтық
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд, тірек - сызбанұсқа Күтілетін нәтиже:
Тұз қышқылы қасиеттерін сипаттай алады.
Тұз қышқылының химиялық қасиеттерін талдай алады.
Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындай алады. Танымпаздық іс - әрекеті, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артады. Сабақ барысы: I кезең “Ой шақыру” а) “Сұрақ - жауап” ойыны
Хлорсутек газын алғаш рет ашқан кім?
Хлорсутектің судағы ерігіштігі қандай?
Хлорсутектің химиялық формуласы мен электрондық формуласын жазыңыз
Хлорсутекке тән физикалық және химиялық қасиеттерді атаңыз
Хлорсутекті зертханада қандай жолмен алады?
Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Хлорсутекті өнеркәсіпте қандай әдістермен алады? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.