- 05 нау. 2024 04:16
- 349
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Математика.
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Мақсаты: балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
Фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.
Әдісі - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, электрондық оқулық.
Алдын – ала жұмыс: сандарды санау, құрамын қайталау.
Құралдар: әліппе - дәптері, сандар, суреттер, слайд.
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Ынталандыру.
Сезімді ояту.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Қазір қандай мезгіл?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
5 - ке дейін тура, кері санау.
Дидактикалық ойын:
«Көршісін тап.
Ұйымдастыру кезеңі
№1. Суретпен жұмыс.
- Нелерді көріп тұрмыз?
- Бас киім нешеу?
- Рюкзак нешеу?
- Сумка нешеу?
- Аяқ киім ше?
Есептейміз:
4+1=5, 2+3=5, 2+2=4, 2+1=3.
Тақтада жазып көрсетеміз.
Дәптермен жұмыс:
№2. Санның құрамын табу.
- Фигураларды санаңдар?
- Керекті санды қою керек.
№3. Екі қорапқа бөліп орналастыр.
Санды кіші 2 санға жіктеу.
Заттарды цифрлармен сәйкестіру.
Сергіту сәті:
Кел балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізге салайық.
Шапалақта оң жаққа,
Және кейін сол жаққа.
Шыр айналып көрейік,
Кетпе бірақ жан - жаққа.
Алға басшы бір қадам,
Артқа басшы бір қадам.
Би, билейік балаша,
Достығымыз тамаша.
Қане достым тұрмайық,
Алақанды ұрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізді салайық.
№4. Жапсырмалау.
Геометриялық фигураларды сәйкес түспен жапсыру.
Электрондық оқулық.
Суреттегі әр түсті шарлардың қанша екенін сана. Жауаптарды торкөздердің ішіне жаз.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы. жүктеу
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Математика.
Тақырыбы: 2, 3, 4, 5 сандарының құрамы.
Мақсаты: балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен таныстыру. Кіші екі санға жіктеумен ғана емес, санды кіші екі саннан алумен де таныстыру.
Фигураларды басқа пішіндердің арасынан табуға үйрету.
Әдісі - тәсілі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, электрондық оқулық.
Алдын – ала жұмыс: сандарды санау, құрамын қайталау.
Құралдар: әліппе - дәптері, сандар, суреттер, слайд.
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Ынталандыру.
Сезімді ояту.
- Ұйымдастыру бөлімі.
- Қазір қандай мезгіл?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
5 - ке дейін тура, кері санау.
Дидактикалық ойын:
«Көршісін тап.
Ұйымдастыру кезеңі
№1. Суретпен жұмыс.
- Нелерді көріп тұрмыз?
- Бас киім нешеу?
- Рюкзак нешеу?
- Сумка нешеу?
- Аяқ киім ше?
Есептейміз:
4+1=5, 2+3=5, 2+2=4, 2+1=3.
Тақтада жазып көрсетеміз.
Дәптермен жұмыс:
№2. Санның құрамын табу.
- Фигураларды санаңдар?
- Керекті санды қою керек.
№3. Екі қорапқа бөліп орналастыр.
Санды кіші 2 санға жіктеу.
Заттарды цифрлармен сәйкестіру.
Сергіту сәті:
Кел балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізге салайық.
Шапалақта оң жаққа,
Және кейін сол жаққа.
Шыр айналып көрейік,
Кетпе бірақ жан - жаққа.
Алға басшы бір қадам,
Артқа басшы бір қадам.
Би, билейік балаша,
Достығымыз тамаша.
Қане достым тұрмайық,
Алақанды ұрайық.
Көтеріп көңіл күйді,
Әнімізді салайық.
№4. Жапсырмалау.
Геометриялық фигураларды сәйкес түспен жапсыру.
Электрондық оқулық.
Суреттегі әр түсті шарлардың қанша екенін сана. Жауаптарды торкөздердің ішіне жаз.
2, 3, 4, 5 сандарының құрамы. жүктеу