- 05 нау. 2024 04:01
- 298
7 саны және цифры
Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: 7 саны және цифры.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың 7 саны және 7 цифры, 7 - нің сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ой қозғау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, сырнай.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу.
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Ой қозғау.
Өрнек пен санды салыстыруды,
Азайту, қосу амалдарды,
Үйренеміз қай сабақта?
- Математика.
ІІІ. Психологиялық дайындық. Слайд№1
Қане, біздер ойлайық,
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да
Шешпей оны қоймайық.
- Ендеше, балалар, өткен сабақтарымыз бойынша қаншалықты ұққанымызды ортаға салайық.
а) 6 - ға дейін тура және кері санау.
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6.
6, 5, 4, 3, 2, 1, 0.
ә) «Санамақ».
Бір дегенім – Бірлік
Екі дегенім – Ерлік
Үш дегенім – Үміт
Төрт дегенім – Түлік
Бес дегенім – Бесік
Алты дегенім – Асық.
б) Қосу амалының компоненттерін ата. Слайд№2
Қосылғыш+қосылғыш = қосындының мәні.
Азайту амалының компоненттерін ата.
1.
Азайғыш+азайтқыш = айырманың мәні.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесін сұрау. Слайд№3
3=3, 3= 4 - 1 бұл не? Теңдіктер.
3> 2, 2 < 2+2="" бұл="" не?="">
- Енді, балалар, көңілімізді тақтаға аударайық.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
- Ұшақты. (6, санату) Слайд№4
- Ал, енді оған 1 ұшақ ұшып келіп, қосылды. Сонда неше ұшақ болды?
(7 ұшақ).
- Ендеше 6 санына +1 санын қоссақ 7 саны шығады. 6+1=7
- Сандар қатарында 6 - дан кейін қандай сан келеді?
- 7 саны.
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты – 7 санының қалай шығатынын, қалай жазылатынын үйрену.
7 саны және цифры жүктеу
Сабақтың тақырыбы: 7 саны және цифры.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың 7 саны және 7 цифры, 7 - нің сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ой қозғау.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, сырнай.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу.
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Ой қозғау.
Өрнек пен санды салыстыруды,
Азайту, қосу амалдарды,
Үйренеміз қай сабақта?
- Математика.
ІІІ. Психологиялық дайындық. Слайд№1
Қане, біздер ойлайық,
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да
Шешпей оны қоймайық.
- Ендеше, балалар, өткен сабақтарымыз бойынша қаншалықты ұққанымызды ортаға салайық.
а) 6 - ға дейін тура және кері санау.
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6.
6, 5, 4, 3, 2, 1, 0.
ә) «Санамақ».
Бір дегенім – Бірлік
Екі дегенім – Ерлік
Үш дегенім – Үміт
Төрт дегенім – Түлік
Бес дегенім – Бесік
Алты дегенім – Асық.
б) Қосу амалының компоненттерін ата. Слайд№2
Қосылғыш+қосылғыш = қосындының мәні.
Азайту амалының компоненттерін ата.
1.
Азайғыш+азайтқыш = айырманың мәні.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетінің ережесін сұрау. Слайд№3
3=3, 3= 4 - 1 бұл не? Теңдіктер.
3> 2, 2 < 2+2="" бұл="" не?="">
- Енді, балалар, көңілімізді тақтаға аударайық.
Мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?
- Ұшақты. (6, санату) Слайд№4
- Ал, енді оған 1 ұшақ ұшып келіп, қосылды. Сонда неше ұшақ болды?
(7 ұшақ).
- Ендеше 6 санына +1 санын қоссақ 7 саны шығады. 6+1=7
- Сандар қатарында 6 - дан кейін қандай сан келеді?
- 7 саны.
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты – 7 санының қалай шығатынын, қалай жазылатынын үйрену.
7 саны және цифры жүктеу