Аралас сандарды қосу және азайту тақырыбын бекіту (ойын сабақ)
Пән: Математика Класс: 5
Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосу және азайту тақырыбын бекіту. (Ойын сабақ)
Сабақтың мақсаты: 1. Аралас сандарды қосу және азайту бойынша оқушылардың білімдерін бекіту және тиянақтау, жүйелеу
2. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру
3. Өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Сабақтың типі:
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактив тақтада жазылған: ойын аланындағы сайыстардың аттары, әр сайыстың тапсырмалары. Екі топтағы оқушылардың орындаған тапсырмасын бағалауға қолданылған фигуралар
Сабақтың жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Ойынның шартымен таныстыру
Ойынның барысы
Ойынды қорытындылау
Оқушылардың білімін бағалау
Үйге тапсырма беру
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабаққа қатысуын түгендеу, кластың тазалығын, оқу құралдарының даярлығын тексеру.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру:
Мұғалімнің сөзі: Бүгінгі сабағымыз «қайталау сабағы», қазір «Дөңгелектер мен төртбұрыштар» ойынын ойнау барысында «Аралас сандарды қосу және азайту» тақырыптары бойынша есептерді шығарамыз.
3. Ойынның шартымен таныстыру:
Ойынға екі топ қатысады, кластың оқушыларын екі топқа бөлу. Бірінші топқа «үшбұрыштар», екіншіге «төртбұрыштар» деген аттарды қою. Ойынның алаңында 9 сайыстың аты жазылған
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДУЭЛЬ
КІМ ЖЫЛДАМ
ФИГУРАНЫҢ БОЯЛҒАН БӨЛІГІН ЖАЗ
АУДАРМАШЫЛАР САЙЫСЫ
МЫРЗА Х
ЖАСЫРЫЛҒАН САНДЫ ТАП
ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕП
МАТЕМАТИКАЛЫҚ АННОГРАММА
ҚҰПИЯ ХАТ
Сабағымыз ойын түрінде өтетін болғандықтан, 2 топқа бөліндік. Әр топтың өз эмблемасы бар соларды айтып шығамыз.
1 - топ - «Дөңгелек» тобы
2 - топ - «Төртбұрыш» тобы
Топ мүшелері: Топ мүшелері:
І – қатар оқушылары ІІ – қатардың ІІ нұсқада отырған оқушылары ІІ – қатардың І нұсқада отырған оқушылары ІІІ – қатар оқушылары
Ойын аланыңда 9 сайыс болады. Әр сайыста тапсырманы дұрыс және тез орындаған топ, сол сайыста жеңеді. Жеңген топ таблоға өз таңбасын жазып, келесі сайысты таңдайды. Қай топтың ойын алаңында өзінің үш таңбасын бір қатарға тігінен, не көлденен қойса немесе алаңға 5 таңбасын жазса, сол топ ойында жеңіске жетеді. Жеребе арқылы қай топ бірінші болып сайысты таңдайтыны анықталып, мұғалім сайыстың тапсырмасын түсіндіреді
4. Ойынның барысы: Сайыстар бойынша топтар есептер шығарып жарысады. Жеңген топтың белгісі ойын алаңдағы сайыстың аты жазылған тор көзге қойылады
5. Ойынды қорытындылау: Жеңген топты таблодан анықтау. Ойын нәтижесін шығару үшін ойын алаңындағы 9 сайыстың ұяшықтарында тігінен, не көлденен қай топтың белгілері қатар шықса, сол топ ойында жеңіске жетеді. Егер осы шарт орындалмаса, онда ойын алаңында қай топтың белгісі көп қойылса, сол топ жеңіске жетеді.
6. Оқушылардың білімін бағалау: Ойынға қатысқан оқушыларды бағалау. Оқушының қолындағы фигураларымен бағалау
7. Үйге тапсырма беру: №, (аяқтау)
Интеллектуалды дуэль
Сайыс шарты: 4 сұрақ беріледі, топтар тез және дұрыс сұрақтарға жауап беру керек. Бір сұрақ – бір ұпайға саналады, сайыста ұпай саны көп топ жеңіске жетеді.
1 - сұрақ. Жай бөлшек деп қандай санды айтамыз?
2 - сұрақ. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
3 - сұрақ. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
4 - сұрақ. Қандай сан аралас сан деп аталады?
Кім жылдам
№760 есепті екі топ бөліп тақтада есептейді, осы сайыста есептерін дұрыс және тез орындаған топ жеңеді.
№760
Фигураның боялған бөлігін жаз
Топтар суреттердегі бөліктерді интерактив тақтасында жазады. Әр топ өз белгілері тұрған тапсырмаларды кезектесіп орындайды. Қатесіз дұрыс орындаған топ сайыста жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Аудармашылар сайысы
Топтардың белгілері қойылған тапсырмаларды орындайды. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз
27/8= 34/5= 41/4=
Санның бөлшек бөлігінен бүтінін ерекшелегенде
19/10= 5 38/15= 36/12=
Мырза Х
Сайыста №759 есептің 2 мен 3 шығарылады. Теңдеуге әр топтан бір оқушы шығады, теңдеуді бірінші және дұрыс шешкен оқушының тобы жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
№759 Теңдеуді шешіңдер:
Жасырылған санды тап
Өрнектегі жұлдызшаның орнына тиісті санды жазыңдар. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Қызықты есеп
Екі топқа бір ортақ есеп беріледі. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып есепті шығарады, бірінші және дұрыс шығаратын оқушының тобы сайыста жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
№910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, 1/3 - ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді?
Құпия хат
Фигуралармен жазылған өрнекті аудару керек. Топтардың белгілері қойылған тапсырмаларды орындайды. Бірінші және дұрыс аударған оқушының тобы жеңіске жетеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Математикалық анаграмма
Екі топтың оқушыларына бір логикалық тапсырма беріледі. Тапсырмаға бірінші және дұрыс жауап берген оқушы тобы жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосу және азайту тақырыбын бекіту. (Ойын сабақ)
Сабақтың мақсаты: 1. Аралас сандарды қосу және азайту бойынша оқушылардың білімдерін бекіту және тиянақтау, жүйелеу
2. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру
3. Өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес
Сабақтың типі:
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактив тақтада жазылған: ойын аланындағы сайыстардың аттары, әр сайыстың тапсырмалары. Екі топтағы оқушылардың орындаған тапсырмасын бағалауға қолданылған фигуралар
Сабақтың жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың мақсатымен таныстыру
Ойынның шартымен таныстыру
Ойынның барысы
Ойынды қорытындылау
Оқушылардың білімін бағалау
Үйге тапсырма беру
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабаққа қатысуын түгендеу, кластың тазалығын, оқу құралдарының даярлығын тексеру.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру:
Мұғалімнің сөзі: Бүгінгі сабағымыз «қайталау сабағы», қазір «Дөңгелектер мен төртбұрыштар» ойынын ойнау барысында «Аралас сандарды қосу және азайту» тақырыптары бойынша есептерді шығарамыз.
3. Ойынның шартымен таныстыру:
Ойынға екі топ қатысады, кластың оқушыларын екі топқа бөлу. Бірінші топқа «үшбұрыштар», екіншіге «төртбұрыштар» деген аттарды қою. Ойынның алаңында 9 сайыстың аты жазылған
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДУЭЛЬ
КІМ ЖЫЛДАМ
ФИГУРАНЫҢ БОЯЛҒАН БӨЛІГІН ЖАЗ
АУДАРМАШЫЛАР САЙЫСЫ
МЫРЗА Х
ЖАСЫРЫЛҒАН САНДЫ ТАП
ҚЫЗЫҚТЫ ЕСЕП
МАТЕМАТИКАЛЫҚ АННОГРАММА
ҚҰПИЯ ХАТ
Сабағымыз ойын түрінде өтетін болғандықтан, 2 топқа бөліндік. Әр топтың өз эмблемасы бар соларды айтып шығамыз.
1 - топ - «Дөңгелек» тобы
2 - топ - «Төртбұрыш» тобы
Топ мүшелері: Топ мүшелері:
І – қатар оқушылары ІІ – қатардың ІІ нұсқада отырған оқушылары ІІ – қатардың І нұсқада отырған оқушылары ІІІ – қатар оқушылары
Ойын аланыңда 9 сайыс болады. Әр сайыста тапсырманы дұрыс және тез орындаған топ, сол сайыста жеңеді. Жеңген топ таблоға өз таңбасын жазып, келесі сайысты таңдайды. Қай топтың ойын алаңында өзінің үш таңбасын бір қатарға тігінен, не көлденен қойса немесе алаңға 5 таңбасын жазса, сол топ ойында жеңіске жетеді. Жеребе арқылы қай топ бірінші болып сайысты таңдайтыны анықталып, мұғалім сайыстың тапсырмасын түсіндіреді
4. Ойынның барысы: Сайыстар бойынша топтар есептер шығарып жарысады. Жеңген топтың белгісі ойын алаңдағы сайыстың аты жазылған тор көзге қойылады
5. Ойынды қорытындылау: Жеңген топты таблодан анықтау. Ойын нәтижесін шығару үшін ойын алаңындағы 9 сайыстың ұяшықтарында тігінен, не көлденен қай топтың белгілері қатар шықса, сол топ ойында жеңіске жетеді. Егер осы шарт орындалмаса, онда ойын алаңында қай топтың белгісі көп қойылса, сол топ жеңіске жетеді.
6. Оқушылардың білімін бағалау: Ойынға қатысқан оқушыларды бағалау. Оқушының қолындағы фигураларымен бағалау
7. Үйге тапсырма беру: №, (аяқтау)
Интеллектуалды дуэль
Сайыс шарты: 4 сұрақ беріледі, топтар тез және дұрыс сұрақтарға жауап беру керек. Бір сұрақ – бір ұпайға саналады, сайыста ұпай саны көп топ жеңіске жетеді.
1 - сұрақ. Жай бөлшек деп қандай санды айтамыз?
2 - сұрақ. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
3 - сұрақ. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
4 - сұрақ. Қандай сан аралас сан деп аталады?
Кім жылдам
№760 есепті екі топ бөліп тақтада есептейді, осы сайыста есептерін дұрыс және тез орындаған топ жеңеді.
№760
Фигураның боялған бөлігін жаз
Топтар суреттердегі бөліктерді интерактив тақтасында жазады. Әр топ өз белгілері тұрған тапсырмаларды кезектесіп орындайды. Қатесіз дұрыс орындаған топ сайыста жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Аудармашылар сайысы
Топтардың белгілері қойылған тапсырмаларды орындайды. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жаз
27/8= 34/5= 41/4=
Санның бөлшек бөлігінен бүтінін ерекшелегенде
19/10= 5 38/15= 36/12=
Мырза Х
Сайыста №759 есептің 2 мен 3 шығарылады. Теңдеуге әр топтан бір оқушы шығады, теңдеуді бірінші және дұрыс шешкен оқушының тобы жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
№759 Теңдеуді шешіңдер:
Жасырылған санды тап
Өрнектегі жұлдызшаның орнына тиісті санды жазыңдар. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Қызықты есеп
Екі топқа бір ортақ есеп беріледі. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып есепті шығарады, бірінші және дұрыс шығаратын оқушының тобы сайыста жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
№910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, 1/3 - ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді?
Құпия хат
Фигуралармен жазылған өрнекті аудару керек. Топтардың белгілері қойылған тапсырмаларды орындайды. Бірінші және дұрыс аударған оқушының тобы жеңіске жетеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.
Математикалық анаграмма
Екі топтың оқушыларына бір логикалық тапсырма беріледі. Тапсырмаға бірінші және дұрыс жауап берген оқушы тобы жеңеді. Жеңген топтың белгісі ойын аланындағы сайыстың ұяшығына қойылады.