Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 20 сағат бұрын)
Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау технологиясы негізінде қалыптастыру
Баяндама
Тақырыбы: «Оқушылардың салауатты өмір сүру дағдыларын денсаулық сақтау технологиясы негізінде қалыптастыру»/«Основные рекомендации к разработке и проведению здоровьесберегающего урока»

Дені сау адам - табиғаттың ең қымбат жемісі. Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін алғаннан бастап осы ұстанымды басшылыққа алып келеді.
Қазақстан Республикасының Президенті Н. Ә. Назарбаев жыл сайын халыққа жолдауын Қазақстан азаматтарының денсаулығын нығайту, салауатты өмір салтын ынталандыру егемендіктің кілтін ұстар жастардың болашағына апаратын, алтын сүрлеу десе болады.

Еліміздің болашағы жастар болғандықтан, «Саламатты Қазақстан - 2015» атты мемлекеттік бағдарламада халықтың денсаулығын нығайту, мемлекеттің бірінші кезектегі атқаратын, шараларының бірі екендігін атап көрсеткені баршамызға мәлім. Бағдарламаның басты мақсаты, мұраты халықтың денсаулығын сақтау мен демографиялық ахуалды жақсарту, сондықтан Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін алғаннан бастап осы ұстанымды басшылыққа алып келеді.

«Саулық байлық негізі» - деп айтқандай, әрбір адам салауатты өмір салты мен өмір сүру үшін аурудың алдың алу және болдырмау. Дұрыс тамақтану, қоршаған ортаны жақсарту туралы, сонымен дене тәрбиесімен айналысуы керек. Есірткілерді темекі мен алкогольды тұтынуды қойып тазалық пен санитария шараларын сақтау үшін күрес жүргізу. Денсаулық әлеуметтік байлықтың негізі, сондықтан оны сақтап, нығайтуға барлық жағдайлар жасалуы қажет.

Салауатты өмір салтын жастардың бойында қалыптастыру мемлекетіміздің «Білім туралы» заңында білім беру жүйесінің негізі ретінде көрсетілген. Онда ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау жолдары белгіленген.

Біз бейбіт елде, мемлекеттік білімді жетілдіруге аса мән берген елде тұрамыз. Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін - өзі дамытуға адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл, рухани байлығы мол тұлғаны қалыптастыру.
Дені сау, қоғамның қуатты демекші, қай халықтың болса да болашағы жастардың денсаулығына тікелей байланысты. Сондықтан сіздерді салауатты өмір салтын ұстануға шақырамыз, құрметті жастар!

Основные рекомендации к разработке и проведению здоровьесберегающего урока.

Проблемы сохранения здоровья учащихся стали особенно актуальными на современном этапе. Кризисные явления в обществе способствовали изменению мотивации образовательной деятельности у учащихся, снизили их творческую активность, замедлили их физическое и психическое развитие, вызвали отклонения в их социальном поведении.
В создавшейся обстановке естественным стало активное использование педагогических технологий, нацеленных на охрану здоровья учащихся.

Цель здоровьесберегающих образовательных технологий обучения – обеспечить студенту возможность сохранения здоровья за период обучения в учебном заведении, сформировать у него необходимые знания, умения и навыки по здоровому образу жизни, научить использовать полученные знания в повседневной жизни.
Для достижения этой цели большую роль играет предмет «биология», преподавание которого позволяет органично вписывать принципы здоровье сбережения в темы уроков, в различные задания как на уроках, так и во время домашней работы.

Основой здоровье сберегающей технологии является соблюдение следующих принципов:
• учет возрастно - половых особенностей;
• учет состояния здоровья ученика и его индивидуальных психофизических особенностей при выборе форм, методов и средств обучения;
• структурирование урока в зависимости от уровня умственной работоспособности учащихся
• использование здоровье сберегающих действий для сохранения работоспособности и расширения функциональных возможностей организма учащихся.

Одним из главных направлений здоровье сбережения является создание здорового психологического климата на уроках биологии и повышение интереса к предмету. В связи с этим важно во время урока чередовать различные виды учебной деятельности, использовать методы, способствующие активизации инициативы и творческого самовыражения самих обучающихся. Большое значение имеет также и эмоциональный климат на уроке, эмоциональная мотивация в начале урока, создание ситуации успеха.

Резюмируя сказанное, хочу сказать любая технология обучения должна быть направлена на сохранение и укрепление здоровья учащихся. Что на сегодняшний момент актуально в нашей жизни.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама