- 05 нау. 2024 03:04
- 232
Ашық және қысаң дауыстылар
Сабақтың тақырыбы: Ашық және қысаң дауыстылар
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік мақсаты: Дауысты дыбыстардың жасалу жолдары, оның ішінде жақтың қатысына қарай бөлінуі жайлы білім беру, білімдерін тереңдету.
2. Тәрбиелік мақсаты: Тіл қадірін сезіне білуге, сөз мағынасын терең түсінуге, дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық мақсаты: Сызба, кесте, қосымша материалдармен өз беттерінше жұмыс істей білуге үйрету. Өз беттерімен талдай білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, СКТ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, гүлдер, семантикалық карта, тақырыптық
сызбалар
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасы “Ой қозғау”кезеңі
ІІІ. Жаңа сабақ “Мағынаны тану” кезеңі
ІV. Сабақты бекіту “Ой толғаныс” кезеңі
V. “Қайталау - оқу анасы”. Лексика тарауын қайталау
VІ. Үйге тапсырма
VIІ. Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасы “Ой қозғау”кезеңі
1. 243 - жаттығуды тексеру
Жұмбақты шешіп, дыбыстарды ажырату.
2. Кестені толтыру: Ережесін айта отырып, дыбыстарды жазу.
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Тұрғызба ауылы
№4 М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мұқанғалиева Мария Арыстанқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың мақсаттары:
1. Білімділік мақсаты: Дауысты дыбыстардың жасалу жолдары, оның ішінде жақтың қатысына қарай бөлінуі жайлы білім беру, білімдерін тереңдету.
2. Тәрбиелік мақсаты: Тіл қадірін сезіне білуге, сөз мағынасын терең түсінуге, дұрыс қолдана білуге тәрбиелеу.
3. Дамытушылық мақсаты: Сызба, кесте, қосымша материалдармен өз беттерінше жұмыс істей білуге үйрету. Өз беттерімен талдай білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, СКТ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, гүлдер, семантикалық карта, тақырыптық
сызбалар
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасы “Ой қозғау”кезеңі
ІІІ. Жаңа сабақ “Мағынаны тану” кезеңі
ІV. Сабақты бекіту “Ой толғаныс” кезеңі
V. “Қайталау - оқу анасы”. Лексика тарауын қайталау
VІ. Үйге тапсырма
VIІ. Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу
2. Назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасы “Ой қозғау”кезеңі
1. 243 - жаттығуды тексеру
Жұмбақты шешіп, дыбыстарды ажырату.
2. Кестені толтыру: Ережесін айта отырып, дыбыстарды жазу.
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Тұрғызба ауылы
№4 М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мұқанғалиева Мария Арыстанқызы
Толық нұсқасын жүктеу