Ауа дегеніміз не?
Пәні: Дүниетану Мектеп: 144 орта мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Кудайбергенова Эльмира Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Ашық сабақ. Ауа райы дегеніміз не? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1. 2. 2. 1. Ауа райының адамға және оның іс - әрекетіне әсерін анықтау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Ауа райының түрлерін біледі, құбылыстарды атай алады. Көптеген оқушылар: Ауа райының табиғатқа, жануарға, өсімдікке қалай әсер ететінін түсіндіреді. Кейбір оқушылар: Әр жыл мезгіліндегі ауа райы, табиғат құбылыстары туралы олардың қоршаған ортаға әсері туралы сипаттайды. |
Бағалау критерийлері | Ауа райының адамға тигізетін әсері туралы айтады. Ауа райының қоршаған ортаға әсерін түсіндіреді Жыл мезгіліне тән ауа райы құбылыстарын ажыратады, әңгімедейді. |
Тілдік мақсаттар | Түйінді сөз: Жыл мезгілдері, термометр, ауа райы, шартты белгілер Талқылауға арналған сұрақтар: Неше жыл мезгілдері бар? Қазір жылдың қай мезгілі? Неліктен ауа райы құбылып тұрады? Ауа райын қалай бақылаймыз? |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларға ауа райына сай киіну, |
Пәнаралық байланыстар | Дене шынықтыру |
АКТ қолдану дағдылары | Слайд, суреттер, тапсырмалар |
Бастапқы білім | Ауа райы құбылыстарын біледі. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
Психологиялық ахуал Үлкен шеңбер құру. Оқушыларға жыл мезгілдері бейнелеген жарты сурет беріледі. Берілген суреттің жартысын тауып, жұптасып, бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді. Жыл мезгілдері суреттері арқылы топқа бөлінеді. Топқа бөлу Көктем, жаз, күз, қыс Тақырыпты ашу үшін «Мозайка» әдісін қолданамын. Әр топқа ауа райының құбылыстары бейнеленген қима суреттер таратылады. Суретті құрастырып, суретте қандай құбылыс бейнеленгенін атайды.
| Қима суреттер | |
Сабақтың ортасы | Топтық жұмыс. «Ойлан тап» ойыны Суреттің жартысын тап. Жыл мезгілдерін ретімен орналастыр. І, ІІ топ Киімдерді ауа райына сай сәйкестендір Дескриптор:
Ұжымдық жұмыс: «Ауа райын болжау» ойыны Мұғалім – ауа райын болжайтын тілші Оқушылар – ауа райын шартты белгілермен көрсететін операторлар. Оқушыларға ауа райының шартты белгілері беріледі. Айтылған құбылыстарды шартты белгі арқылы көрсетеді.
Сергіту сәті Жаңбыр жауар себелеп, Тығылады көбелек. Біз қолшатыр астында. Би билейміз дөңгелеп. ҚБ. Жеке жұмыс. 1 - тапсырма Ауа райы қандай құрылғымен өлшенеді? А) Ә) Б) Г) 2 - тапсырма Семантикалық карта әдісі Кестеде берілген тапсырманы (+) сәйкестендір Дескриптор: - Ауа райын өлшейтін құрал термометрді табады; - Жыл мезгілдеріне сай суреттерді (+) таңбасымен сәйкестендіреді. Оқушылар өз - өздерін тексеріп бесжұлдыз арқылы бағалайды Жұптық жұмыс. Пантомима әдісі Оқушы жұбына жылдың қай мезгілінде туылғанын іс – қимыл арқылы көрсетеді. Жұбы қандай мезгіл екенін табады. Жұптағы оқушылар бір - бірін 100 теңге арқылы бағалайды. Әр жұпқа 100 теңге беріледі. Ақшаны біреуіне қалдыруға шешім шығару қажет. Себебін айтады. | Жыл мезгілдері бейнеленген суреттер Шартты белгілер карточка Тапсырма Семантикалық карта |
Сабақтың соңы | Кері байланыс Сабақты қорытындылау «Көшбасшы стратегиясы»
|