Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Азот қышқылы, нитраттар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тақырыбы: Азот қышқылы, нитраттар.
Мақсаты: Оқушылар тақырып мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру тақырып идеясындағы мәселелерді жан – жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.
Жалпы мақсат: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже: Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұны азот қышқылының металдармен әрекеттесуін және нитраттардың айырылу реакция теңдеуін жазуды меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Кім жылдам, Кім алғыр
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер,

Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу.
Білу
Қызығушылықтарын ояту (2минут)
Үш тілділік «иә, жоқ», «да, нет», yes, now арқылы үй тапсырмасын қайталауға сыныптқа сұрақтар беру
1. Азот периодтық жүйеде V топта, ІІ топта орналасқан (иә)
2. Азоттың салыстырмалы атомдық массасы Ar(N)=15 (жоқ)
2. Азот молекуласында үш байланыс бар (иә)
3. Азот тек қана +5 тотығу дәрежесін көрсетеді (жоқ)
4. Азот ауаның құрамында 78% (иә)
5. Азот табиғатта бос күйінде кездеседі (жоқ)
6. Азот металмен әрекеттесіп аммиак түзеді (жоқ)
7. Азоттың бірнеше оксидтері бар N2O
NO, N2O3, NO2, N2O5 (иә)

Мұнайлы ауданы
№5 орта мектептің химия пәні мұғалімі
Сауытбаева Сулушаш Калдыбаевна

Азот қышқылы, нитраттар. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама